feeling
SIRIUS... the star of stars
Sevgili dostlar.
İlk ingiliz aracımı aldım.
Off-Road için bu güne kadar kullandığım araçlar:
1977 CJ-5
http://www.gezenbilir.com/index.php?topic=46397.0
1980 CJ-8
1999 Cherokee 4.0
http://www.gezenbilir.com/index.php?topic=73087.0;topicseen
1995 Wraengler 4.0
1997 Tahoe Sport
1997 Tahoe
1997 Dodge Ram
hemen aklıma gelenler bunlar hepsinin ortak noktası amerikan olmaları...
ilk 5'i full Off-Road donanımlıydı.
http://www.gezenbilir.com/index.php?topic=67195.0
Hepsini zevkle kullandım, uğraştım, hevesimi aldım... sattım.
Geçen hafta Discovery V8 aldım. şık araba konforlu ve yumuşak sevdim ufak tefek eksikleri vardı onları giderdim.
Bu araçla Off_road yapmayacağım.
Mutlaka açılmış konular vardır ama ben bulamadım, sizlerden yardım istiyorum.
İngiliz tarzına alışkın değilim pek teknik bilgim yok.
En büyük sorunum ise, araçtaki arka süspansiyonların KÖRÜK sistemi arızalı.
manuel olarak komresörle hava basılarak yükseltme ve alçaltma yapılabiliyor, ilgili hortumlar kompresör motorundan çıkartılmış ve sibop bağlanmış aracın altında duruyor. İşin kötüsü basılan hava bir kaç gün sonra iniyor, daha da kötüsü bir tarafı daha fazla iniyor.
Güzelim araba bir hafta sonra tolak gibi görünüyor.
Sorularım:
* Körüklerin helezona çevirilmesi işi meşakkatli midir?
* Gerekli malzemeler nelerdir?
* Tahmini bu işin maliyeti nedir?
* Nereden temin edilir?
* Arkalar ile birlikte ön helezonların da değişmesi gerekir mi?
* Range Rover'dan çıkma kompresör ve körük takımı var bir arkadaşta. Bunlar benim araca monte edilebilir mi?
* Bu sorunun giderilmesi için başka bir yol veya tavsiyeniz var mı?
Vakit ayırıp okuyan arkadaşlara teşekkürler,
Cevap yazanlara ayrıca teşekkürler.
İlk ingiliz aracımı aldım.
Off-Road için bu güne kadar kullandığım araçlar:
1977 CJ-5
http://www.gezenbilir.com/index.php?topic=46397.0
1980 CJ-8
1999 Cherokee 4.0
http://www.gezenbilir.com/index.php?topic=73087.0;topicseen
1995 Wraengler 4.0
1997 Tahoe Sport
1997 Tahoe
1997 Dodge Ram
hemen aklıma gelenler bunlar hepsinin ortak noktası amerikan olmaları...
ilk 5'i full Off-Road donanımlıydı.
http://www.gezenbilir.com/index.php?topic=67195.0
Hepsini zevkle kullandım, uğraştım, hevesimi aldım... sattım.
Geçen hafta Discovery V8 aldım. şık araba konforlu ve yumuşak sevdim ufak tefek eksikleri vardı onları giderdim.
Bu araçla Off_road yapmayacağım.
Mutlaka açılmış konular vardır ama ben bulamadım, sizlerden yardım istiyorum.
İngiliz tarzına alışkın değilim pek teknik bilgim yok.
En büyük sorunum ise, araçtaki arka süspansiyonların KÖRÜK sistemi arızalı.
manuel olarak komresörle hava basılarak yükseltme ve alçaltma yapılabiliyor, ilgili hortumlar kompresör motorundan çıkartılmış ve sibop bağlanmış aracın altında duruyor. İşin kötüsü basılan hava bir kaç gün sonra iniyor, daha da kötüsü bir tarafı daha fazla iniyor.
Güzelim araba bir hafta sonra tolak gibi görünüyor.
Sorularım:
* Körüklerin helezona çevirilmesi işi meşakkatli midir?
* Gerekli malzemeler nelerdir?
* Tahmini bu işin maliyeti nedir?
* Nereden temin edilir?
* Arkalar ile birlikte ön helezonların da değişmesi gerekir mi?
* Range Rover'dan çıkma kompresör ve körük takımı var bir arkadaşta. Bunlar benim araca monte edilebilir mi?
* Bu sorunun giderilmesi için başka bir yol veya tavsiyeniz var mı?
Vakit ayırıp okuyan arkadaşlara teşekkürler,
Cevap yazanlara ayrıca teşekkürler.