Amerikan'dan İngiliz'e ilk adım ( DiscoveryII V8)

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan feeling Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 6
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 2,610

feeling

SIRIUS... the star of stars
Mesajlar
172
Tepkime Puanı
0
Yer
Balıkesir
Web
www.siriusotomotiv.com
Sevgili dostlar.
İlk ingiliz aracımı aldım.
Off-Road için bu güne kadar kullandığım araçlar:
1977 CJ-5
http://www.gezenbilir.com/index.php?topic=46397.0
1980 CJ-8
1999 Cherokee 4.0
http://www.gezenbilir.com/index.php?topic=73087.0;topicseen
1995 Wraengler 4.0
1997 Tahoe Sport
1997 Tahoe
1997 Dodge Ram


hemen aklıma gelenler bunlar hepsinin ortak noktası amerikan olmaları...
ilk 5'i full Off-Road donanımlıydı.
http://www.gezenbilir.com/index.php?topic=67195.0

Hepsini zevkle kullandım, uğraştım, hevesimi aldım... sattım.

Geçen hafta Discovery V8 aldım. şık araba konforlu ve yumuşak sevdim ufak tefek eksikleri vardı onları giderdim.
Bu araçla Off_road yapmayacağım.

Mutlaka açılmış konular vardır ama ben bulamadım, sizlerden yardım istiyorum.
İngiliz tarzına alışkın değilim pek teknik bilgim yok.
En büyük sorunum ise, araçtaki arka süspansiyonların KÖRÜK sistemi arızalı.
manuel olarak komresörle hava basılarak yükseltme ve alçaltma yapılabiliyor, ilgili hortumlar kompresör motorundan çıkartılmış ve sibop bağlanmış aracın altında duruyor. İşin kötüsü basılan hava bir kaç gün sonra iniyor, daha da kötüsü bir tarafı daha fazla iniyor.
Güzelim araba bir hafta sonra tolak gibi görünüyor.

Sorularım:
* Körüklerin helezona çevirilmesi işi meşakkatli midir?
* Gerekli malzemeler nelerdir?
* Tahmini bu işin maliyeti nedir?
* Nereden temin edilir?
* Arkalar ile birlikte ön helezonların da değişmesi gerekir mi?
* Range Rover'dan çıkma kompresör ve körük takımı var bir arkadaşta. Bunlar benim araca monte edilebilir mi?
* Bu sorunun giderilmesi için başka bir yol veya tavsiyeniz var mı?


Vakit ayırıp okuyan arkadaşlara teşekkürler,
Cevap yazanlara ayrıca teşekkürler. :smiley:
 

Etiketler
Ynt: Amerikan'dan İngiliz'e ilk adım ( DiscoveryII V8)

Bir kompresör ve 2 adet körük yaklaşık 1600 tl Range nin hiç bir şeyi uymaz disco ya.Sadece buysa sorununuz orjinalini bozmayın derim,arazi de yapmayacakmışsınız nasıl olsa.

rkb101200g_5.jpg


4212fcd_20.jpg
 

Ynt: Amerikan'dan İngiliz'e ilk adım ( DiscoveryII V8)

Enis Bey; teşekkür ederim aydınlattığınız için.
Bu sistemde kompresör ve körükten başka bir aparat var mı?
Yani en kötü ihtimalle 1600-TL civarına körükler ve kompresörü aldık diyelim, başkaca bir sürpriz çıkar mı bu sistemde?
 

Ynt: Amerikan'dan İngiliz'e ilk adım ( DiscoveryII V8)

Genelde bu komponentlerden arıza çıkar en fazla birde iki adet yükseklik sezicisi arka tarafta 150 tl civarı adet fiyatı ama bütün parçalarınız arızalı olamaz herhalde diye düşünüyorum.
 

Ynt: Amerikan'dan İngiliz'e ilk adım ( DiscoveryII V8)

Aracın çökmesi, ya körükten dolayı ya da sistemden dolayı olur. Yeni taktıracağınız komple körük ve kompresör bütün bu sorunlarınızı halleder, arka tarafı helezona da çevirirseniz diğer araçlardan bir farkı kalmaz ayrıca araçta bulunan çeşitli sürüş güvenliği sağlayan EBD/ACE gibi sistemlerin güzelliklerinden faydalanamazsınız.
 



Ynt: Amerikan'dan İngiliz'e ilk adım ( DiscoveryII V8)

Dixie' Alıntı:
Aracın çökmesi, ya körükten dolayı ya da sistemden dolayı olur. Yeni taktıracağınız komple körük ve kompresör bütün bu sorunlarınızı halleder, arka tarafı helezona da çevirirseniz diğer araçlardan bir farkı kalmaz ayrıca araçta bulunan çeşitli sürüş güvenliği sağlayan EBD/ACE gibi sistemlerin güzelliklerinden faydalanamazsınız.
bir noktayı düzelteyim müsadenizle nacizane; aracımda yay var körük ve kompresör iptal ama iki sistemi de kullanabiliyorum. hatta bu konuyu cumartesi servistede görüştük ACE ve EBD sistemleri ayrı çalışan sistemler dolayısıyla bunlarla alakası olmadığını onlar da belirtti ki dediğim gibi iki sistemi de aktif olarak kullanıyorum. maa diğer araçlardan farkı kalmaz fikrinize katılıyorum özellikle konfor konusunda eksiye düşüyorsunuz.
 

Ynt: Amerikan'dan İngiliz'e ilk adım ( DiscoveryII V8)

bende 2" yukseltme var. korukler iptal. yukseltme-alcaltma tabiki iptal ama diger tum sistenmler aktif....
ve kesinlikle yukseltmeyi tavsiye ederim. sorunsuz ve ucuz....
bakiniz:
http://www.humaoto.com/Off-Road-Suspansiyon-Yukseltme-KitiLift-Kit,LA_278-2.html#labels=278-2
 

Gezenbilir bilgi kaynağını daha iyi bir dizin haline getirebilmek için birkaç rica;
- Arandığında bilgiye kolay ulaşabilmek için farklı bir çok konuyu tek bir başlık altında tartışmak yerine veya konu başlığıyla alakalı olmayan sorularınızla ilgili yeni konu başlıkları açınız.
- Yeni bir konu açarken başlığın konu içeriğiyle ilgili açık ve net bilgi vermesine dikkat ediniz. "Acil Yardım", "Lütfen Bakar mısınız" gibi konu içeriğiyle ilgili bilgi vermeyen başlıklar geç cevap almanıza neden olacağı gibi bilgiye ulaşmayı da zorlaştıracaktır.
- Sorularınızı ve cevaplarınızı, kısaca bildiklerinizi özel mesajla değil tüm forumla paylaşınız. Bildiklerinizi özel mesajla paylaşmak forum genelinde paylaşımda bulunan diğer üyelere haksızlık olduğu gibi forum kültürünün kolektif yapısına da aykırıdır.
- Sadece video veya blog bağlantısı verilerek açılan konuların can sıkıcı olduğunu ve üyeler tarafından hoş karşılanmadığını belirtelim. Lütfen paylaştığınız video veya blogun bağlantısının altına kısa da olsa konu başlığıyla alakalı bilgiler veriniz.

Hep birlikte keyifli forumlar dileriz.


GEZENBİLİR TV

GEZENBİLİR'İ TAKİP EDİN

Forum istatistikleri

Konular
103,662
Mesajlar
1,521,821
Kayıtlı Üye Sayımız
166,519
Kaydolan Son Üyemiz
cagatayuysal

Çevrimiçi üyeler

SON KONULAR



Geri
Üst