AMAROK-Antalya 2011

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan senay07 Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 83
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 19,718

senay07

Kamp I
Mesajlar
168
Tepkime Puanı
0
Yer
Adana
Merhaba,

VW Amarok tanıtım ve test sürüş etkinliği Antalya Köprülü kanyonda gerçekleşti. Araçlar gerçekten süper. asıl videoları yüklemek istiyordum ama cep telefonu ile kaydettiğim için açamadım. muhtemelen yarın halletmiş olurum
 

Etiketler
Ynt: AMAROK-Antalya 2011

DSCN0044.jpg

DSCN0094.jpg

DSCN0093.jpg

DSCN0089.jpg

DSCN0086.jpg
 



Ynt: AMAROK-Antalya 2011

Harikasın Şenay Abla :D Valla Acayip Yakışmış :D Test Aracı Gelsinde Bi Hafta Getir Gezimize Bizde Denemek İstiyoruzz Ama Çamur Lastiğide Olsun :D
 



Ynt: AMAROK-Antalya 2011

valla çamur lastiği olmadan bile çamur performansı harikaydı. asıl videolar süper ama yükleyemiyorummm
 


Ynt: AMAROK-Antalya 2011

senay07' Alıntı:
valla çamur lastiği olmadan bile çamur performansı harikaydı. asıl videolar süper ama yükleyemiyorummm

Şenay Abla Teknik Özellikler Hakkında Aklında Kalanlar Varsa Paylaşır Mısın ? Aracı Tanımayan Arkadaşlara Şimdiden Fikir Olsun.. :smiley: Mesela Diff Lock Var Mı Kaç Motor Kaç Beygir Vs..vss..
 

Ynt: AMAROK-Antalya 2011

2.0 TDI
BİTURBO
Diferansiyel kilidi var. sanırım sadece arkada.
Seçime bağlı dört tekerlekten çekiş 4 MOTION ve ayrıca yokuş kalkış-yokuş iniş desteği
400 Nm’lik tork, Amarok’un 2800 kg’a varan ağır makineleri, römorkları, tekneleri ya da karavanları çekmesine imkân verir.
Elektronik Dengeleme Programı (ESP), Kaymayı Önleyici Sistem (ASR) ve Elektronik Diferansiyel Kilidi (EDL) her türlü yüzeyde sürüş kontrolünü korumanızı sağlar. Kilitlenmeyi Önleyici Fren Sistemi (ABS) ise tekerleklerin tehlikeli bir şekilde kilitlenmesini engelleyerek aracın hakimiyetini kaybetmenizi engeller.
Tek bir depo yakıt ile 1000 km yol kat eden Amarok, Common Rail püskürtme teknolojisiyle donatılmış yeni nesil TDI motoru ile kullanıcısına kendi sınıfında en düşük yakıt tüketimini sunar. .

az sonra yükleyeceğim videolarda da yokuş kalkış-yokuş iniş desteği, ABS, 4X4, denge özelliklerini net olarak görebilirsiniz.
 




Ynt: AMAROK-Antalya 2011

senay07' Alıntı:
2.0 TDI
BİTURBO
Diferansiyel kilidi var. sanırım sadece arkada.
Seçime bağlı dört tekerlekten çekiş 4 MOTION ve ayrıca yokuş kalkış-yokuş iniş desteği
400 Nm’lik tork, Amarok’un 2800 kg’a varan ağır makineleri, römorkları, tekneleri ya da karavanları çekmesine imkân verir.
Elektronik Dengeleme Programı (ESP), Kaymayı Önleyici Sistem (ASR) ve Elektronik Diferansiyel Kilidi (EDL) her türlü yüzeyde sürüş kontrolünü korumanızı sağlar. Kilitlenmeyi Önleyici Fren Sistemi (ABS) ise tekerleklerin tehlikeli bir şekilde kilitlenmesini engelleyerek aracın hakimiyetini kaybetmenizi engeller.
Tek bir depo yakıt ile 1000 km yol kat eden Amarok, Common Rail püskürtme teknolojisiyle donatılmış yeni nesil TDI motoru ile kullanıcısına kendi sınıfında en düşük yakıt tüketimini sunar. .

az sonra yükleyeceğim videolarda da yokuş kalkış-yokuş iniş desteği, ABS, 4X4, denge özelliklerini net olarak görebilirsiniz.
hilux ları zorlayacak gibi fiatlarıda makulmü acaba birde adanaya test için gelecek degilmi bi deneyelim kasaya göre motor ufak gibi geliyo sanki
 




Ynt: AMAROK-Antalya 2011

m atilla kupeli' Alıntı:
hilux ları zorlayacak gibi fiatlarıda makulmü acaba birde adanaya test için gelecek degilmi bi deneyelim kasaya göre motor ufak gibi geliyo sanki

fiyatlar henüz belli değil. ama toyota hilux birebir rakibi, mitsubishi l200 de. dolayısıyla fiyat skalası çok farklı olmaz. motor teknolojisi ile aynı torku nissan navara ve mitsubishil200 den daha kısa sürede sağlıyor.

test aracı gelince ben bilgisni vereceğim.
 



Ynt: AMAROK-Antalya 2011

senay07' Alıntı:
fiyatlar henüz belli değil. ama toyota hilux birebir rakibi, mitsubishi l200 de. dolayısıyla fiyat skalası çok farklı olmaz. motor teknolojisi ile aynı torku nissan navara ve mitsubishil200 den daha kısa sürede sağlıyor.

test aracı gelince ben bilgisni vereceğim.
tşklr her şey için ;) bekliyoruz sabırsızlıkla aracı
 

Gezenbilir bilgi kaynağını daha iyi bir dizin haline getirebilmek için birkaç rica;
- Arandığında bilgiye kolay ulaşabilmek için farklı bir çok konuyu tek bir başlık altında tartışmak yerine veya konu başlığıyla alakalı olmayan sorularınızla ilgili yeni konu başlıkları açınız.
- Yeni bir konu açarken başlığın konu içeriğiyle ilgili açık ve net bilgi vermesine dikkat ediniz. "Acil Yardım", "Lütfen Bakar mısınız" gibi konu içeriğiyle ilgili bilgi vermeyen başlıklar geç cevap almanıza neden olacağı gibi bilgiye ulaşmayı da zorlaştıracaktır.
- Sorularınızı ve cevaplarınızı, kısaca bildiklerinizi özel mesajla değil tüm forumla paylaşınız. Bildiklerinizi özel mesajla paylaşmak forum genelinde paylaşımda bulunan diğer üyelere haksızlık olduğu gibi forum kültürünün kolektif yapısına da aykırıdır.
- Sadece video veya blog bağlantısı verilerek açılan konuların can sıkıcı olduğunu ve üyeler tarafından hoş karşılanmadığını belirtelim. Lütfen paylaştığınız video veya blogun bağlantısının altına kısa da olsa konu başlığıyla alakalı bilgiler veriniz.

Hep birlikte keyifli forumlar dileriz.


GEZENBİLİR TV

GEZENBİLİR'İ TAKİP EDİN

Forum istatistikleri

Konular
103,850
Mesajlar
1,524,630
Kayıtlı Üye Sayımız
166,647
Kaydolan Son Üyemiz
Pw250

Çevrimiçi üyeler

SON KONULAR



Geri
Üst