Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
ben cevap vereyim sanırım farklı bir aracın çünkü sarı olanın boyası eski ve paslanmalar var.tabi aracı çok önceden topladılarsa bu sefer de işçilik kusurları ortaya çıkıyor maalesef.kısa zamanda deforme olmuş demektir.yine de ellerine sağlık usataların.ama sonuçta aynı araç nasıl m38 oluyor onu anlamadım.zaten m38 kasa tadilatını yaptıkları araç.diğer yuvarlak çamurluklu olanlar da m38a1 diye devam eder vs vs .
Oldukça iyi iş çıkarmışsınız.Gözüme takılan bir iki detay olmasına rağmen bunlardan söz etmek yerine,hani bulunduğum yöre de bazı işlemleri yaptırmayıp "acaba Aydın'a götürsem mi ?" sorusunu kafamda netleştirmek adına Aydın da kaportadan mekaniğe jeep sanayisini şekillendirmek için birkaç soru sormak istiyorum cevaplarsanız şimdiden teşekkür ederim.
1. Eklediğim resimlerde işaretlediğim mukavemet amaçlı "Kordon" ları sac üzerinde boydan boya deyilde uçları sacın bitim noktasına varmadan , yada söz gelimi sacın ortasında bitirip diyelim 5cm bir boşluk bırakıp tekrar başlatacak şekilde çekebiliyormusunuz?
2. Kaç mm sac kullanıyorsunuz?
3. 1.5 mm, 1.6 mm saca bu kordonları çekebiliyormusunuz? Bu kalınlıktaki sacı kaportanın genelinde şekillendirip kullanabiliyormusunuz?
Tekrar teşekkürler.