Evren UYANIK
Kamp II
Ynt: 3 Kapı Vitara 1" Yükseltme Operasyonu
Son gezide Mustafa Abi'nin araçta gördüm ben bu olayı. Engebeli ve seviye farkı çok arazide kasa sabit duruyor yukarıda, aşağıda alt takım tekerler yüksek seviye farkına rağmen sorunsuz yere basıyor. Bizim arabalarda böyle esneme yok. Tabi süspansiyon çalışma mesafesinin kısalığı ve viraj denge çubuğu da etkili, ama anladığım kadarıyla esas fark bu şase olayı. Sizin arabalarda tüm tekerler zor koşullarda dahi yere basabilirken bizim arabalarda en ufak seviye farkında bir teker hemen havaya kalkıyor, kasa esnemiyor, alt takımın hareket mesafesi çok az.
MOBİDİK' Alıntı:evet kürşat kardeşim.yeni nesil suv araçlar fazla hırpalanmaya gelmez.ama 95 öncesi makaslı araçlar bu işn üstadıdır. arazi içn mükemmel. asfaltta 90 nı geçme sakın..
Son gezide Mustafa Abi'nin araçta gördüm ben bu olayı. Engebeli ve seviye farkı çok arazide kasa sabit duruyor yukarıda, aşağıda alt takım tekerler yüksek seviye farkına rağmen sorunsuz yere basıyor. Bizim arabalarda böyle esneme yok. Tabi süspansiyon çalışma mesafesinin kısalığı ve viraj denge çubuğu da etkili, ama anladığım kadarıyla esas fark bu şase olayı. Sizin arabalarda tüm tekerler zor koşullarda dahi yere basabilirken bizim arabalarda en ufak seviye farkında bir teker hemen havaya kalkıyor, kasa esnemiyor, alt takımın hareket mesafesi çok az.