barb_alone
SQ_for all
takip
super select I ve II arasindaki farki bilmiyordum.. bilgiye tesekkuler.
arabayi almadan evel pajero yetkili satici ve servislerinin soyledigi sey;
-L200 ve burda satilan L200 SUV versiyonu pajero sport modellerinde ayni pajero wagon gibi abs+ebd yanisira masc (mitsubishi active stability control)+matc(mitsubishi active traction control, ki kaygan zemin icin dusunulmus) bulunuyor ama pajero wagon modelinde olan mebac (mitsubishi engine brake assist control) diger iki modelde yok..
-L200 ve pajero sport 2.5 litre 178 beygir olmasina karsin yakit tuketimi pajero wagon dan en az yarim litre daha fazla..
L200 veya pajero sport kullanicisi olmadigim icin fikrim yok sadece soyleneni aktariyorum..
4H den 2H ye donmek icin olabildigince dusuk surate inmek, hatta durmak konusunda hemfikiriz.
araba henuz kar gormedi, ama uzun yolda, sose yol ve asfaltta ve kampta agir yagmur gordu.. aynen dediginiz gibi kaygan yolda guvenli surus icin 4H yeterli oldu.. kamp yerinde camurda balcikta hem de hafif rampa inis cikislar dahil 4Hlc ile siyrildik.. ha bi de kuru havada kisa mesafe oldukca sert /kaya zemin rampa inis ve cikisi icin de yine 4Hlc durumu kurtardi.. bunu bi kez o da arabayi deneme maksatli yaptim, zira kayalik zeminde cok kullanmak istemiyorum.. simdiye dek 4Llc ve hele arka diferansiyeli hic kullanamadim..
Herkese merhabalar . 2007-08-09 prado 3.0 d4d ile bu aracı kıyaslarsak nasıl sonuçlar çıkıyor acaba . Bu yönde net bir karşılaştırma bulamadım .
lastik seçimi aracın mekaniği kadar önemlidir çünkü mekaniğin iyiliği lastik sayesinde aktarılır
L200 ve pajero sportun yakıt tüketiminin fazla olması motor kalitesi olarak daha alt seviye olması daha uygun fiyatlı olmalarından bellidir ki L200 yük ve yolcu taşımak için dizayn edilmiştir
mebac yeni seri L200 ve pajero sportta olacak galiba söylenti o yönde idi ki super select II bu modellerede adapte edildi
ayrıca pajero arazide daha performanslı olsun diye çok fazla modifikasyona ihtiyaç duymadan expedition aracı olarak kullanılabiliyor
iyi dileklerinize tesekkurler. dizel aracin gurultulu olmasi dogal.. diger aracim 2008 model benzinli 3.2 V6 captiva (TC de bu motoru satilmiyor) tamam bi V6 tadi var ama pajero gibi cok yonlu bi arabaya kiyasla captivaya binmek bisiklet kullanmaya benziyor. inanin oturusundan durusundan gidisine, ikisi arasinda cok fark var. zaten farkli kulvarlardaki araclar. dizel olarak evelki tecrubem TC ye geldikce kullandigim fiorino 1.3 multijet. gurultu olarak fiorino daha rahatsiz edici, belki yeni pajerolarin izolasyonu iyilestirildigi icindir, bunu da satista ozellikle belirtmislerdi. pajerodaki 3.2 motorun neden 6 silindir olmadigi konusunda hic fikrim yok ! bunu mitsubishi nin muhendisleri bilir..Arazi kabiliyeti açısından ikisi de yeterli bana , günlük kullanılacak zaten araç . Pajeronun iki çekere geçebilmesi artısı diye düşünüyorum . Yakıt tüketimi kullanım maliyetleri yakındır heralde . Pradoda vites kolu garip biraz . pajeronun xenon far olması güzel . Arka koltuklar katlanınca ortaya çıkan alanın kullanışı açısından bilmiyorum . prado nun 4.0 v6 sını kısa kullandım keyifliydi , 3.0 d4d nasıl olur bilmiyorum . pajero biraz gürültülü çalışıyor , d4d incelemedim yakından . Keşke 6 silindir olsaydılar . Bu arada aracınızdan her geçen güz daha çok keyif almanızı dilerim