2012 Actyon Sportsları Gördünüz Mü ??

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan otoselahattin Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 43
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 8,235

otoselahattin

Ana Kamp
Mesajlar
22
Tepkime Puanı
1
Web
www.otoselahattin.com

Etiketler
Ynt: 2012 Actyon Sportsları Gördünüz Mü ??

Hosgeldiniz ,.. Masallah her şey var sitenizde enjektor Türbo sanziman ....
....koltuğun altında bulunan 2 adet otamatik Sanzimanin işletim kartı da vardır sanırım elinizde ..
 


Ynt: 2012 Actyon Sportsları Gördünüz Mü ??

Bende almak üzere olduğum arabaya önlere elektrikli deri koltuk taksam diyorum. Olabilir mi acaba.Ortalama fiyatları nelerdir?
 




Ynt: 2012 Actyon Sportsları Gördünüz Mü ??

otoselahattin' Alıntı:
elektirkli deri koltuklar çok nadir çıkıyor
biz bugüne kadar 20ye yakın hasarlı actyon parçaladık içinden sadece birisinden çıkmıştı

Araçların teknik altyapısı hakkında fikriniz nedir?

Sizden duymak isteriz açıkçası... ;D
 


Ynt: 2012 Actyon Sportsları Gördünüz Mü ??

biz ailecek ssangyong kullanıyoruz 2009 senesinden beri
bir adet 4x4 kyron triptonic vites
bir adet 4x2 actyon sports pick-up triptonic vites
bir adet de 4x4 actyon sports manuel vites pick up var elimizde
arazi araçları yedek parçaları sattığımız için diğer araçlarla teknik özellikler bakımından kıyaslayacak olursak madde madde şunları söyleyebilirim
*öncelikle en büyük dezavantaj yan sanayi alternatif yedek parçalarının bulunmaması ama onun dışında çıkma yedek parçaları kolayca bulunabiliyor.piyasada iddia edildiği kadar bir parça sorunu yok aslında.nissanlar piyasada en çok bulunan arazi grubu içinde yer almasına karşın onların dahi bir çok parçası bulunmuyor.mesela navaralardaki partikül filtre sorunu ve otomatik şanzıman sıkıntısı
skystarlardaki mazot pompa sorunu,ısuzularda bitmek bilmeyen elektronik arızalar..olaya bu açıdan bakacak olursak yedek parça konusunda ssangyongların sıkıntılı olduğu iddiası biraz da hurafe olarak değerlendirilmelidir bence (çin malı dandik vs şeklindeki söylentiler gibi)
*araçlar motor silindir hacmi olarak 2000 cc ve cdi mercedes motoru mevcut,yakıt sistemi common rail denilen sistem
bu yönden ssangyonglar diğer emsallerine göre daha sağlıklı bir motor yapısına sahipler ve daha az yakıyorlar.
şu an piyasadaki bir navara yahut skystar minimum 50 kuruş yakmaktadır,otomatik navaralarda ise 70 kuruşa yakın bir yakıt tüketimi var ssangonglarda ise otomatik araçlarda 35 40 kuruş bir yakıt tüketimi mevcut
ayrıca motor gücü olarak da 150 beygir olan ssangyong motorları küçük hacimli motorda rail sistemle beraber hem emsallerine göre daha fazla güç üretiyor hem de az yakıyor bence bu ssangyongu diğerlerinin bir adım önüne çıkaran bir avantaj
*süspansiyon sistemi olarak ssangyonglarda kyronlar biraz sert bu da arazi tipi yaylar kullanılmasından kaynaklanıyor ama actyon sportslarda mükemmel bir absorbe kabiliyeti var neredeyse çukurları hiç hissettirmiyor diyebiliriz
*motor gücü olarak actyon ve kyronlar aynı ama defransiyel olarak actyonlar bir devir düşük.manuel bir kyronla kalkışta vuramayacağınız emsal araba çok azdır diyebilirim :smiley:
*arazi özellikleri bakımından biraz hassaslar tam olarak arazi şartları için üretilmiş diyemiyorum ama zorlu yol ve kış şartlarının hakim olduğu her yere gidebilirler.
*yol tutuşu olarak emsallerinden bir adım önde olan ssangyonlar kolay savrulmuyor,ama tabi neticede boş kasa ve 150 beygir bir araç söz konusu olunca yine de virajlarda akıllı olmak gerekli :smiley:
*kaporta aksamı çok ince bir zekaya dayalı olarak dizayn edilmiş
ön çamurluklar ve kaput çok hassas bunu yayaya çarpma esnasında zararı indirgemek için yapmışlar
onun dışında şase ve direkler inanılmaz derecede sağlam.her aracın tavanını elektirkli testereyle kesebiliyoruz ama ssangyong direkleri kesilmiyor,bıçak yanıyor o yüzden oksijen kaynağıyla kesim yapıyoruz...bu meyanda şunu da eklemeliyim
bir kazalı ssangyong gördüğünüzde tahminen onun 90 km hizla vurduğunu düşünüyorsanız bilin ki en az 140 ile vurmuştur
*takla atma durumunda tavanları asla çökmüyor
netice olarak bugüne kadar parçaladığım onlarca araç içinde (navara,skystar,dmax,ranger) bu kadar sağlamına henüz rastlamadım diyebilirm
 

Ynt: 2012 Actyon Sportsları Gördünüz Mü ??

Şu yazanı okuyan ÖNYARGILI arkadaşların yorumlarını beklemekteyiz!!!!
 

Ynt: 2012 Actyon Sportsları Gördünüz Mü ??

Ayrıca şunu sormak istiyorum

Bizim araçlarımız Actyon Sportslar için motor aksamları Mercedes servisinden temin edilebilir mi acaba?

Motor yapısı ve parçaları benzer midir?
 




Ynt: 2012 Actyon Sportsları Gördünüz Mü ??

otoselahattin' Alıntı:
biz ailecek ssangyong kullanıyoruz 2009 senesinden beri
bir adet 4x4 kyron triptonic vites
bir adet 4x2 actyon sports pick-up triptonic vites
bir adet de 4x4 actyon sports manuel vites pick up var elimizde
arazi araçları yedek parçaları sattığımız için diğer araçlarla teknik özellikler bakımından kıyaslayacak olursak madde şunları söyleyebilirim
*öncelikle en büyük dezavantaj yan sanayi alternatif yedek parçalarının bulunmaması ama onun dışında çıkma yedek parçaları kolayca bulunabiliyor.piyasada iddia edildiği kadar bir parça sorunu yok aslında.nissanlar piyasada en çok bulunan arazi grubu içinde yer almasına karşın onların dahi bir çok parçası bulunmuyor.mesela navaralardaki partikül filtre sorunu ve otomatik şanzıman sıkıntısı
skystarlardaki mazot pompa sorunu,ısuzularda bitmek bilmeyen elektronik arızalar..olaya bu açıdan bakacak olursak yedek parça konusunda ssangyongların sıkıntılı olduğu iddiası biraz da hurafe olarak değerlendirilmelidir bence
*araçlar motor silindir hacmi olarak 2000 cc ve cdi mercedes motoru mevcut,yakıt sistemi common rail denilen sistem
bu yönden ssangyonglar diğer emsallerine göre daha sağlıklı bir motor yapısına sahipler ve daha az yakıyorlar.
şu an piyasadaki bir navara yahut skystar minimum 50 kuruş yakmaktadır,otomatik navaralar ise 70 kuruşa yakın bir yakıt tüketimi var ssangonglarda ise otomatik araçlarda 35 40 kuruş bir yakıt tüketimi mevcut
ayrıca motor gücü olarak da 150 beygir olan ssangyong motorları küçük hacimli motorda rail sistemle beraber hem emsallerine göre daha fazla güç üretiyor hem de az yakıyor bence bu ssangyongu diğerlerinin bir adım önüne çıkaran bir avantaj
*süspansiyon sistemi olarak ssangyonglarda actyonlar biraz sert bu da arazi tipi yaylar kullanılmasından kaynaklanıyor ama actyon sportslarda mükemmel bir absorbe kabiliyeti var neredeyse çukurları hiç hissettirmiyor diyebiliriz
*motor gücü olarak actyon ve kyronlar aynı ama defransiyel olarak acyonlar bir devir düşük.manuel bir kyronla kalkışta vuramayacağınız emsal araba çok azdır diyebilirim :smiley:
*arazi özellikleri bakımından biraz hassaslar tam olarak arazi şartları için üretilmiş diyemiyorum ama zorlu yol ve kış şartlarının hakim olduğu her yere gidebilirler.
*yol tutuşu olarak emsallerinden bir adım önce kolay savrulmuyor bu arabalar,ama tabi neticede boş kasa ve 150 beygir bir araç söz konusu olunca yine de virajlarda akıllı olmak gerekli :smiley:
*kaporta aksamı çok ince bir zekaya dayalı olarak dizayn edilmiş
ön çamurluklar ve kaput çok hassas bunu yayaya çarpa esnasında zararı indirgemek için yapmışlar
onun dışında şase ve direkler inanılmaz derecede sağlam.her aracın tavanını elektirkli testereyle kesebiliyoruz ama ssangyong direkleri kesilmiyor,bıçak sıkışıyor ve yanıyor o yüzden oksijen kaynağıyla kesim yapıyoruz
*bu meyanda şunu
bir kazalı ssangyong gördüğünüzde tahminen onun 90 km hizla vurduğunu düşünüyorsanız bilin ki en az 140 ile vurmuştur
takla atma durumunda tavanları asla çökmüyor
bugüne kadar parçaladığım onlarca araç içinde (navara,skystar,dmax) bu kadar sağlamına henüz rastlamadık

Bu kadar detaylı olarak bilgilerinizi açıkladığınız için teşekkür ederim şahsım adıma actyong sport değil ACTIYON JİP hakkındaki görüşlerinizi alabilirmiyim
 

Ynt: 2012 Actyon Sportsları Gördünüz Mü ??

kaan2002' Alıntı:
Bu kadar detaylı olarak bilgilerinizi açıkladığınız için teşekkür ederim şahsım adıma actyong sport değil ACTIYON JİP hakkındaki görüşlerinizi alabilirmiyim

binek actyonlar pick-uplardan kısa şasesi ama onlarla eşdeğer gücüyle tam bir canavar diyebilirim.
fakat bu tarz arkadan çekişli ve güçlü araç kullanan arkadaşlara arkaya mutlaka minimum 100 kilo olan şase ağırlığı bağlatmalarını ya da en azından bir iki çuval kum torbası atmalarını tavsiye edebilirim
yağışlı ve kaygan zeminlerde savrulmaları önlemek açısından güç odağı olan arka bölümde ağırlık olması gerekmekte
bizim kendi araçlarımızda minimum 100 kiloluk ağırlıklar mevcut,özellikle kış dönemlerinde ağırlık ihmal edilmemeli gündelik yaşantı için
 

Ynt: 2012 Actyon Sportsları Gördünüz Mü ??

otoselahattin' Alıntı:
binek actyonlar pick-uplardan kısa şasesi ama onlarla eşdeğer gücüyle tam bir canavar diyebilirim.
fakat bu tarz arkadan çekişli ve güçlü araç kullanan arkadaşlara arkaya mutlaka minimum 100 kilo olan şase ağırlığı bağlatmalarını ya da en azından bir iki çuval kum torbası atmalarını tavsiye edebilirim
yağışlı ve kaygan zeminlerde savrulmaları önlemek açısından güç odağı olan arka bölümde ağırlık olması gerekmekte
bizim kendi araçlarımızda minimum 100 kiloluk ağırlıklar mevcut,özellikle kış dönemlerinde ağırlık ihmal edilmemeli gündelik yaşantı için
açıklamanız için teşekkür ederim şehir içi kullanımı yapıyorum zaten senede bir veya iki kez memleket yolculuğu o zaman bagaj dolu oluyor gelirken de yine eşyalar ile bagaj dolu ağırlık ihtiyacım yok aydınlattığınız için sagolun
 

Ynt: 2012 Actyon Sportsları Gördünüz Mü ??

Ssangyong araçları ile ilgili onların içini bilen,ciğerini deşen kişilerden bilgi almak çok güzel
Yeni bilgiler almış olduk böylece aracımı inanın daha çok sevdim
Araba sadece donanım demek değil bunu gördük burada yazanlardan...
 



Ynt: 2012 Actyon Sportsları Gördünüz Mü ??

rottweiler' Alıntı:
Ssangyong araçları ile ilgili onların içini bilen,ciğerini deşen kişilerden bilgi almak çok güzel
Yeni bilgiler almış olduk böylece aracımı inanın daha çok sevdim
Araba sadece donanım demek değil bunu gördük burada yazanlardan...

evet haklısınız elektirirkli testerenin kesememesi oksijen kaynağı ile kesilmesi gerçekten sağlamlığını gösterir diğer araçlara göre ayrıca takla atsa bile tavan göçmüyor demesi bana biraz garip geldi tavan sacı okadar kalınmıki yaa
 

Gezenbilir bilgi kaynağını daha iyi bir dizin haline getirebilmek için birkaç rica;
- Arandığında bilgiye kolay ulaşabilmek için farklı bir çok konuyu tek bir başlık altında tartışmak yerine veya konu başlığıyla alakalı olmayan sorularınızla ilgili yeni konu başlıkları açınız.
- Yeni bir konu açarken başlığın konu içeriğiyle ilgili açık ve net bilgi vermesine dikkat ediniz. "Acil Yardım", "Lütfen Bakar mısınız" gibi konu içeriğiyle ilgili bilgi vermeyen başlıklar geç cevap almanıza neden olacağı gibi bilgiye ulaşmayı da zorlaştıracaktır.
- Sorularınızı ve cevaplarınızı, kısaca bildiklerinizi özel mesajla değil tüm forumla paylaşınız. Bildiklerinizi özel mesajla paylaşmak forum genelinde paylaşımda bulunan diğer üyelere haksızlık olduğu gibi forum kültürünün kolektif yapısına da aykırıdır.
- Sadece video veya blog bağlantısı verilerek açılan konuların can sıkıcı olduğunu ve üyeler tarafından hoş karşılanmadığını belirtelim. Lütfen paylaştığınız video veya blogun bağlantısının altına kısa da olsa konu başlığıyla alakalı bilgiler veriniz.

Hep birlikte keyifli forumlar dileriz.


GEZENBİLİR TV

GEZENBİLİR'İ TAKİP EDİN

Forum istatistikleri

Konular
103,755
Mesajlar
1,523,213
Kayıtlı Üye Sayımız
166,567
Kaydolan Son Üyemiz
ozcandervis

Çevrimiçi üyeler

SON KONULAR



Geri
Üst