Selam herkese araç enerjisini tavandan sepetini altından verdim aracın alt kısmını delmek istemedim. Ayrıca tavanda sepet altında suya dayanıklı alana yerleştirdim kullandığım 3'lü priz ve girişlerde suya dayanıklı malzeme. Uzatma kablosunu elektrik çarpmasın diye bir erkek bir dişi yaptım. Araca 220 bağlantısı yapılınca otomatik olarak yaşam aküsü dolmaya başlıyor akü şarjı direk bağladım ancak duruma göre aracın kendi aküsünü de şarj edebileceğim bir geçiş kablosu çekeceğim. Dışarıdan aldığım 220 yi sandık içinden araca da bir çıkış vereceğim. Kampinglerde bu sayede elektrikli su ısıtıcı saç kurutma makinesi gibi 220 ile çalışan ekipmanları kullanabileceğim. 600 watt lık yaşam aküsünü 220 ye çeviren invertörden de sandık dışına bir priz ile çıkış yapacağım dizüstü VS gibi 600 watt altı ihtiyaçlarımı buradan kullanacağım. Tek 220 ile çalışan aksanı buzdolabı oda yaptığım testlerde 3/4 gün çalışıyor 200 amper aküm ile ancak araç çalışırken şarj dinamosu yaşam aküsünü de dolduruyor yani max 3 gün sabit kalacak enerjim var sonrasında ya 3/4 saat araçla hareket etmem ve ya aracı çalıştırmam yada 220 bulup 5/6 saat aküyü şarj etmem gerekecek. İşte tam olarak bu nedenle güneş paneli maliyetine girmedim
ki amonyaklı mini buzdolabımı da 12 volta çevirirsem araç 5/6 gün hareketsiz kalabilecek
son durum bu seygiyle kalın...
Ekli dosyayı görüntüle 534370Ekli dosyayı görüntüle 534371Ekli dosyayı görüntüle 534372Ekli dosyayı görüntüle 534373Ekli dosyayı görüntüle 534374
MAR-LX1M cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi