2005 Suzuki Grand Vitara 2,0 Otm Düzeltme Ve Ilave Çalışmaları

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan troyexplorer Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 177
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 36,717
Kapı kilit karşılığı plastik kapakları bu araca göre satılmıyordu , göz kararı uyabilir diye riske girdim ve aldım cuuk oturdu
Bu kapaklar çok güzel ama fonksiyonlarını tam anlamadım izah edermisiniz lütfen....
Birde arkasında nem birikmez mi acaba?
Orasıda kapı kapanırken hep ezilen ince ince boyayı çatlatan bi yer, ileride orada pas olursa üzülürüz...

GT-P7500 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

Etiketler
Teşekkürler, bez bantın sdece nem gören yerde açıldığını farkedememiştim...
Eriyen bant dediklerini tavsiye eder misiniz?
Nerlerde kullanılır sizce?

GT-P7500 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

Valla ben yan sanayi işine pek sıcak bakmıyorum , ama orijinali pahalı, kopuk olan takoz üst taraftan kopuk saplama içerde olduğu için sıkıntı yaratmıyor sarsıntılı yolda hafif lakırtı yapıyor o kadar, servisler 1 hafTaya kadar tam teşekküllü çalışmaya başlayacak o zaman parça merkezde varmı yokmu görebilecekler alırım büyük ihtimal
Yan sanayi işi miğdemi bulandırıyor mesela buji ngk iridyum diye satılan bujilerin hepsi fake, sorsan orjinal japon diyorlar hikaye.. İridyum bujinin 4 tanesinin 180 lira olması imkansız , serviste sormadım tam fiyat ama 4 ü 500 civarı , hadi servis geçiriyor diyelim dışarda 350den aşağıya olmaması lazım
Ngk iridyum bujinin fake mi , orjinalmi olduğunu anlatan bi video buldum yayınlıcam onu
En dikkat çekici şey kutusunda ne malı olursa olsun bizim TSE damgasının olması lazımmış, daha biçok şey var videoda
Benim servisten aldığım nikel ngk bujilerin kutusuna baktım TSE damgası var
 

Teşekkürler, bez bantın sdece nem gören yerde açıldığını farkedememiştim...
Eriyen bant dediklerini tavsiye eder misiniz?
Nerlerde kullanılır sizce?

GT-P7500 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Eriyen değilde lastik gibi uzayan bant var dışarda o olur ama sardığın bişeyi bi daha sökemezsin kaplama gibi yapışıyor , lastik bant diye geçiyor
 

Kapakların işlevsel bi görevi yok sadece kapı kilit karşılıkları alüminyum karışımlı boyasız parça olduğu için görsel olram düzeltiyor, sadece o parçayı kapattığı için pas sorunu olmaz , paslansa zaten takmadanda paslanırdı,
Kilit karşılıkları paslanmıyor ama vidaları paslanıyor çünkü vidaların üstündeki galvaniz ayar yaparken çıkıyor ve kusmaya başlıyor özellikle 5,6 senelik araçlarda , bu görüntüyüde kapatmış oluyoruz
 



Aracın üstünden çıkan bujileri inceledim şimdi, onlar orijinal ngk japan,
Ngknın almanya web sitesinden orijinalinin resmi aşağıda ekli ,benim araçtan çıkanlarda birebir aynı yazılar filan
Fake lerin kutusu bile acayip renklerde, tek tip renklerde kutusu var oda yine aşağıda ekli
Büyük kutu ve ufak buji kutulatının üstünde TSE olacak, madde in bölümünde rusçada yazı olması gerekiyormuş , aynı kutuda olupta fake olanlar yine var video yu bulamadım bulunca yüklerim



 
Son düzenleme:

Bugun sıra stepnenin bağlantı aparatına geldi haliyle ondada lokal paslar mevcuttu
Pasları sıfırlayıp, bi kat astar bi katta boya attım kurumada, orjinal rengi mat siyahtı, bi kat daha atıp üstüne mat siyahmı atsam yoksa en son pütürmü geçsem karar veremedim



 

Eriyen değilde lastik gibi uzayan bant var dışarda o olur ama sardığın bişeyi bi daha sökemezsin kaplama gibi yapışıyor , lastik bant diye geçiyor
Aynı şeyden bahsediyoruz galiba... Bu eriyen bant denilende kendi kendine eriyor ve birbirine kaynaşıyormUş. Sundurerek uygulanıyor... Sizdeki isim bilgisi lastik bant heralde...
Istanbulda starklips tavsiye etmişsiniz... Ankara' da da bu tür malzeme, aksesuar, hella ve bir çok farkLı aydınlatma ürünü için en çok çeşit şaşmaz'daki klips dünyasıdır. İşletenlerden de düzgün insanlardr. Birçok ürün hakkıda da bilgi verirler. Bakacağım oraya ilk fırsatta... Böyle birşey lazım bana...

GT-P7500 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

Aynı banttan bahsediyorsak doğrusu lastik bant , elastik olması sebebiyle sararken uzatarak sarılıyor, üst üste geldimi birbirine yapışıp bütün oluyor, zaten o yüzden normal bant gibi geri sökmek inkansız kesmek gerekir sökmek için
 

Ngk nın türkiye temsilcisiyle görüştüm , orijinal fiyatıda 4 tanesi 180 lira , servis baya bi geçiriyormuş, öte yandan fake lerde o paraya satılıyor
İridyum dan alıcam farkları paylaşırım
 



Stepne kapağının göbeğinde ufak tefek çarplardan dolayı kısmı çatlak vardı, gazlı bez ve epoksi reçine tedavisini uyguladım, artık başka yerden kırılır göbekten kırılmaz

 


Plaka ortalamaktan yoksun olan ve her tarafa vida atan bi hödüğün açtığı delikleri epoksi reçineyle kapattım
Alttaki boşluğada plastik ızgarayı alıştırdım , kamera montaj delikleride tamam artık tampon boyaya hazır

 

Arka tamponuda indirdim, hava menfezlerindengelen tozun sebebi belli oldu, lastik dillerin iki tanesi kalmış onlarda kopup gitmek üzereymiş
Tamponun altındaki saçlarda lokal paslar mevcut oralarıda boyatıcam, yandaki siyah tampon braketleri saç , onlar epeyce paslı , benİn deposunun koruma saçında da çok olmasada kısmı paslar mevcut
Braketlerin ve depo koruma saçının boya tamirlerini yaptıktan sonra pütür atıcam , arka tampon kamera montaj deliğide tamam , boyaya hazır









 

Hava menfezlerini elektrik süpürgesi hepa filtrelerindeki naylon filtreyle hallettim,( eski filtreleri bigün lazım olur diye atmıyordum kısmet bu güneymiş) sıcak silikonla sabitledim, kaba toz süzülür en azından boş olmasından iyidir



 



Tamponları ve tampon altı , saçları boyaya verdim, ön arka tampon bağlantı braketlerini kumlama ile paslarından arındırdım
Ön şase uçlarında nokta , nokta paslar vardı onlarıda hallettim, boya 2 gün sürer herhalde







 

BENZER KONULAR