Merhaba,Merhaba , öncelikle geçmiş olsun bende 2,7 CRD 2003 Model araçta vites atmama sorununu yaşadığım için paylaşmak istedim.
Gerçi bende P702 kodu veriyordu ama bunu çözene kadar sağolsun ustalar (Değişik birkaç tamrihanede) yok o sensör yok bu sensör derken çözümü internette buldum.
Getirttiğim kartla üzerindeki kartı değiştirdiğimden beri maşallah hiç bir sorun yaşamadım.
Benzer sorunlar içinde detaylı bilgi veriyor sayfada.
P0702
Umarım yardımı olur.
Saygılarımla.
4.7de aynı sorunu yaşıyorum ve p0700 hata kodu alıyorum. siz de hata kodlarınıza bakın, biz şu anda ustayla çözüm aşamasındayız. öneride bulunacağımMerhaba,
2003 model 2.7 CRD aracım var ve motor soğukken her sabah motor arıza lambası yanıyor, bunun yanmasıyla beraber vites 3. vites de kalıp kesinlikle ne manuel ne de otomatik vites değişmiyor. Bir süre yüksek devirde (uzun süre) gittikten sonra beklenmeyen bir anda "küt" "küt" şeklinde şanzumandan ses gelip vites değişimi normale biniyor ancak motor arıza lambası yanmaya devam ediyor. Gün içerisinde uzun süreli stop edildikten sonra aracı yeniden çalıştırınca yine aynı konu oluyor.
Acaba arabalarınız da aynı sıkıntılar mı oluyordu?
Saygılarımla,
Benim 2004 2.,7 crd aracımda da bir yıldır aynı sorun var. İlk çalıştırmada 2.viteste takılı kalan araç uzun bir süre 40-60 km hızı geçemeden gittikten sonra (kışın) kontağı kapatıp tekrar açtıktan sonra düzeliyordu. Şimdi ise ilk çalıştırmadan sonra vitese geçirince küt diye hafif bir sesle araba silkinirse vites takılı kaldığını anlıyorum,kontağı kapatıp tekrar çalıştırınca düzeliyor. Arızalardan birinin ikazı bende de P0702 . Ustalardan biri, ''bu 'vites kutusu altındaki kart arızası, onarılabilir'' dedi.Diğeri ''şanzıman içindeki kartın da arızalı olabilir veya akü iyi bassa bile zayıflamış olabilir'' (3 yıllık) dedi ve ekledi ''en ucuzu akü,işe onu değiştirmekten başlamak gerek.'' Aküm geçen kış -15 derecede neredeyse 5-6 dk. marşa basmama rağmen bitmedi sonunda arabayı çalıştırtırdığı için (son marşta eter desteğiyle) değiştirmeye de kıyamıyorum ama bir yerden de başlamak gerek.
Merhaba,Benim 2004 2.,7 crd aracımda da bir yıldır aynı sorun var. İlk çalıştırmada 2.viteste takılı kalan araç uzun bir süre 40-60 km hızı geçemeden gittikten sonra (kışın) kontağı kapatıp tekrar açtıktan sonra düzeliyordu. Şimdi ise ilk çalıştırmadan sonra vitese geçirince küt diye hafif bir sesle araba silkinirse vites takılı kaldığını anlıyorum,kontağı kapatıp tekrar çalıştırınca düzeliyor. Arızalardan birinin ikazı bende de P0702 . Ustalardan biri, ''bu 'vites kutusu altındaki kart arızası, onarılabilir'' dedi.Diğeri ''şanzıman içindeki kartın da arızalı olabilir veya akü iyi bassa bile zayıflamış olabilir'' (3 yıllık) dedi ve ekledi ''en ucuzu akü,işe onu değiştirmekten başlamak gerek.'' Aküm geçen kış -15 derecede neredeyse 5-6 dk. marşa basmama rağmen bitmedi sonunda arabayı çalıştırtırdığı için (son marşta eter desteğiyle) değiştirmeye de kıyamıyorum ama bir yerden de başlamak gerek.
Bilgilendirme için çok teşekkür ederim,akü parası cepte kaldı demek ki. Şimdi 2.safhaya geçebilirim.Yabancı sitelerden bizim araçların sorunun kronik olduğunu,kart oksitlenmesinin bu soruna neden olduğunu öğrendim.Kart tamiri veya temizlenmesi 750 lira (kart 3500 TL olunca elektronikçiler böyle bir rakam talep ediyorlarmış) sökme takma da 250 olsa, yani bin lira marafla bu sorunu çözersem bende bilgilendirme yapacağım.Merhaba,
Aracımdaki sorun hala benim de devam etmekte ve hala Ankara da çözüm aranmakta. Ama şunu söyleyebilirim ki sorun akü'den değil. Çünkü ben onu sıfır taktım hala aynı Bir çözüm bulan olur ve paylaşırsa çok mutlu olurum. Ben de kadran da çıkan hatalar;
P0703
P1242
P062 ki.
olup servis de bilgisayarda arızalar daha fazla görünüyor.
ne kadar yardımı olur bilmiyroum ama 2009 model mercedes c180 de sadece 32 bin km deyken başımıza gelmişti. kontrol kartı bozulmuştu ve değiştirildiğinde sorun giderildi.Benim 2004 2.,7 crd aracımda da bir yıldır aynı sorun var. İlk çalıştırmada 2.viteste takılı kalan araç uzun bir süre 40-60 km hızı geçemeden gittikten sonra (kışın) kontağı kapatıp tekrar açtıktan sonra düzeliyordu. Şimdi ise ilk çalıştırmadan sonra vitese geçirince küt diye hafif bir sesle araba silkinirse vites takılı kaldığını anlıyorum,kontağı kapatıp tekrar çalıştırınca düzeliyor. Arızalardan birinin ikazı bende de P0702 . Ustalardan biri, ''bu 'vites kutusu altındaki kart arızası, onarılabilir'' dedi.Diğeri ''şanzıman içindeki kartın da arızalı olabilir veya akü iyi bassa bile zayıflamış olabilir'' (3 yıllık) dedi ve ekledi ''en ucuzu akü,işe onu değiştirmekten başlamak gerek.'' Aküm geçen kış -15 derecede neredeyse 5-6 dk. marşa basmama rağmen bitmedi sonunda arabayı çalıştırtırdığı için (son marşta eter desteğiyle) değiştirmeye de kıyamıyorum ama bir yerden de başlamak gerek.
öncelikle geçmiş olsun, sorununuz çözüldü mü, çözülmediyse durum nedir ona göre yardımcı olmaya çalışalım.Merhaba,
Bu kadar zamandır aracım Ankara da çok meşhur bir Mercedes özel servisindeydi ve yapamadılar. Yapamamakla beraber şuan götürdüğüm bir amerikancı tesisatın çok hırpalandığını söylüyor. Hayırlısıyla şu işten güzel cevap alan birileri olursa lütfen paylaşsın.
İstanbul da bu işi çözen bir elektrikçi var, isteyen varsa yönlendirebilirim.