2001 Model Lr Discovery Td5 Düzeltme Ve Yenileme Çalışmaları

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan troyexplorer Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 584
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 125,524
Arka basamağın pistonu yukarı kaldırıyordu ama sona dayamakta zorlanıyordu , piston bozuk sanıyordum , meğer basamağın burcu pastan tutmuş , zor hareket ediyordu onunda icabına baktım
Piston sağlam körüğünü cırtla sabitlemişler, bi tarafı çıkmış, temizledim içine gress basıp krom sıkma kelepçe takıcam bi daha çıkmaması için, pistonu öldüren o körüğün içine su çamur girmesi herhalde
 
Son düzenleme:

Etiketler
Parçalar geldi , hızlı gönderimlerine diyecek bişey yokEkli dosyayı görüntüle 58280
Merhabalar,
Bugün fark ettim bu konuyu. Elinize sağlık. Paylaşımlarınız için kendi adıma teşekkür ederim.
Böyle paylaşımların artması, araç kullanıcıları için de forum için de güzel olur.

Ben de bazı parçaları İngiltere'den almıştım 2013'te DII varken. Alışveriş yaptığım yer Land Rover Parts and Jaguar Spares | Britcar UK Ltd idi.
Türkiye'ye de gönderiyordu. Tabi o zaman 30€ limiti yoktu.
Gerçi sizin yukarıda paylaştığınız ürünler sanki daha ucuz brit-car'da. 6,31 sterlin ürünler, 10,45 sterlin navlun.
Bkz ekli temsili sipariş.



 

Ben vergi yi onlara ödemiyorum , ırdirect ten alıyorum orda vergiyi burda ödeme seçeneğide var , çünkü onlar nasıl hesaplıyorlar bilmiyorum , fazla vergi çıkıyor , hangi yöntemle gelirse gelsin % 18 vergisi var, DHL arabanın evraklarını istiyor sadece , mal değerinin kargo hariç , %18 haricinde hiçbir vergi yok 30 euro üstünde tabi..
 

100TL tuttu dediğiniz malzemeler değil mi sepette gözükenler?

Sent from my SM-N910C using Tapatalk
 

Bugun arka tamponu söktüm , tampon arka yan çamurluklardan açık duruyordu , sıkıntısı nedir diye bakmak için söktüm
Herhalde daha önce sökülmüş takılmış, uyduruk tamirci eli deydiği çok belli , adam dükkanda ne kadar çıkma alakasız vida klips varsa takmış üstüne, hepsini düzelttim , bağlantı vida ve pullarını kroma çeviricem şimdilik denemek için taktım yerine eksikleri tamamlayınca tam montaj yaparım,
Tamponu tampon içindeki brakete tam oturtamamış vatandaş yanlardaki açıklıklar düzeldi tabiki
Tampondaki stopları da söküp temizledim bu arada
 
Son düzenleme:





  • 10 Şubat tarihli, #86 no'lu mesajınızda aldığınızdan bahsettiğiniz malzemeler.

  • Evet onlar 30 euro yu geçmedi vergi çıkmadı dolayısyla, ama onlar ona bile vergi çıkartmıştı, mail attım sordum abuk subuk cevap verdiler, velasıl vergiyi peşin ödemiyorum geldiğinde burda ödüyorum, artık her alışverişimde
 


Ben diğer bilgiyi genel olarak söyledim , sonrasındada alışveriş yaptım 30 euro yu geçen
Galiba düzgün ifade edemedim. Baştan alıyorum.
Gümrükle, vergiyle ilgili bir şey söylemiyorum.
Bahsettiğim mesajınızda aldığınız ürünler 100TL civarı tutmuş lrdirect'de. Aynı ürünler 10sterlinden az tutuyor brit-car'da.
Hem size hem İngiltere'den alışveriş yapmak isteyen diğer kullanıcılara referans olması için gönderdim.
 




Evet ben orasını anlamadım pardon
Silecek tapasını siz 1 tane almışınız ben 2 tane aldım, bide saplamalar haricinde hepsi orjnal land rover benim aldıklarım, belki onun farkıdır
Sizin dediğiniz siteden ayna aldım yeni, çıkma eksik gedik bi ayna gönderdiler, gerçi sonradan telafi ettiler ama yinede miğde bulandırdı orayı tercih etmiyorum artık o yüzden
 

Daha önce üstten temizlik yaptık , şimdi detaylarda sıra...
enjektör kablolarını değiştirmeden önce beyine gelen yağ sağ çamurluğun üstünden o alanda heryere dağılmış senelerce
Akü ve beyin kutusunu çıkardım, altında yağ katman oluşturmuş ,icabına baktım
Aynı şekilde hava filitresi kazanınıda söktüm, kazanın altında çamurluk içine sarkan su boşalma çekvalfi var , yanlız plastik dil , vakumda kapanırmı kapanmazmı soru işareti oluştu şayet kapanmazsa çamurluktan direk tozu içeri alır , ona bi çare düşünücem
ilk fotograflar akü altı...
 
Son düzenleme:

Ekli dosyayı görüntüle 61304 Ekli dosyayı görüntüle 61305 Ekli dosyayı görüntüle 61306 Ekli dosyayı görüntüle 61307 Ekli dosyayı görüntüle 61308 Ekli dosyayı görüntüle 61309 Daha önce üstten temizlik yaptık , şimdi detaylarda sıra...
enjektör kablolarını değiştirmeden önce beyine gelen yağ sağ çamurluğun üstünden o alanda heryere dağılmış senelerce
Akü ve beyin kutusunu çıkardım, altında yağ katöan olmuş icabına baktım
Aynı şekilde hava filitresi kazanınıda söktüm, kazanın altında çamurluk içine sarkan su boşalma çekvalfi var , yanlız plastik dil , vakumda kapanırmı kapanmazmı soru işareti oluştu şayet kapanmazsa çamurluktan direk tozu içeri alır , ona bi çare düşünücem
ilk fotograflar akü altı...
 


Tampon çıkarmışken, tampon altında kalan şase bölümünün pasanı indirdim , yanlız zımpara ve keçeyle çok yorucu , yarn jete tel alıp takıp girişicem
 



Geçmişte motor bölümündeki yağ sızıntılarının tek artısı motor bölümünün şase boyası ilk günki gibi temiz duruyor
 

SON KONULAR - FORUM