Resimlerden anladığım kadarıyla pistonlarda biriken kurum normal, üst kapakla motorun birleşim yerinde de conta yakması, sızdırması gibi bir durum gözükmüyor.
Volan tarafındaki kapaklar da sızdırmamış.
Pistonların sökülüp/gömlek/segman kontrolünün yapılacağı konusunda da bir bilgim yok.
2000 senesinde 0 kilometrede aldığım aracı halen kullanmaktayım, şu an 350bin küsürde ve günlük kullanıyorum. Sizin yaşamız olduğunuz sıkıntıları ben fazlasıyla (Çok meşhur namuslu bir serviste gerek yokken 100,000km motor yapıldı, o zamanın kuruyla takribi USD10,000 civarına) ve diğer kullanıcılar da çok makul fiyatlara çeşitli servislerde bu yaşadığınızı yaşadılar.
LR kullanıcısı olmanın verdiği külfetlerden biri de bizler kendi aramızda birbirimizle dalga geçebiliriz. Çünki birinin 3'e yaptırdığını bir başkası 10'a kendi imkanlarıyla mal etmiştir çok normaldir sonuçta bu bir LR.
En başta belirttiğiniz üzere hiç bir fikriniz olmadan ve anladığım kadarıyla da hiç baktırmadan ama tahminimce de uygun bir fiyata aracınızı aldınız. En başından belirttiğim gibi, bu araçlar birazdan fazla sevgi, ilgi ister aynı şeyi de servisiniz sizden bekler yoksa servisiniz sizi çok sever, şaşarsınız.
Madem bu kadar masrafı göze aldınız, benden size bir tavsiye, hazır motor çıkmışken, motorun sürücü tarafında ABS MODULATOR denen bir plastik parça var, servisinize söyleyin söküp kabloları lehimlesinler onlar bilir ne olduğunu zaten bu site de bir yerlerde yazıyor, yoksa bir zaman sonra 3 Amigo'yu görürsünüz ve servisiniz size 1000 küsür lira parça bedeli ister . Hazır motor yok, radyatörünüz şişlenemez temizlenir, onu da iç dış temizletin aynısı klima için geçerli. Difransiyel yağlarını, ana Şanzıman yağını filtresini, arazi şanzıman yağını değiştirttirin.
Yukarıda belirttiğim hususlara ek olarak yeni bujiler, kabloları da ekleyin, içine yeni oksijen sensörünü de mutlaka ekletin ve hepsini önceden verilen fiyata dahil ettirmeye çalışın. Bütün bu söylediklerim yapılırken başında durmanız lazım
Az evvel belirttiğim hususları yaptırabilirseniz, aracınız fabrika çıkış 0 motora sahip olabilir.
Chip uygulamasından başlanıp komple motor rektifiyesine gelinmesi de ayrı bir olay bu arada
Alış fiyatı + Masraf = ÇOOOK
Satış Fiyatı = ÇOOOK - ÇOOOOOOOOOK
Gerçekten bir adet LR sahibi oldunuz, aramıza hoş geldiniz