1983 Jeep CJ-8 (Gaziantep)

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan jeep Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 408
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 127,071
Ynt: 1983 Jeep CJ-8 (Gaziantep)

AOCENKER' Alıntı:
Siz aracın sahibi olarak bir fark göremiyorsanız benim farkları konusunda bişeyler söylemem yanlış olur : o )

Tamponu orjinal alacaktım. 30 kg demir parçasına 1200 TL istedi warn. ARB yi sorma.2000 filan. BUnlar yurtdışından geliş fiyatları. İnceledim bildiğimiz sac ;D farklı hiç birşey yok. İşçilik fabrikasyon, pres ve sns de W harfi kazınmış filan filan. 90 TL ye mal ettim. 30 L de elektrostatik boya 120.. O yüzden sinirliyim bu tamponculara ;D
 

Etiketler
Ynt: 1983 Jeep CJ-8 (Gaziantep)


Fiyatlar konusunda sonuna kadar haklısın söyleyecek sözüm yok .... Takip ettiğim kadarıyla aktif olarak off road yapıyorsunuz ben kendi aracıma orjinal bir tampon taktım domozluk kısmı biraz apartı oldu ama tampon kısmı ve bağlantılarını inceleme fırsatı bulabilirseniz gerçekten adeta şasenin bir uzantısı gibi ve oldukça güvenli.....Harcadığınız emeği hayranlıkla izliyorum allah kazasız belasız sağlıklı günlerde kullanmayı nasip etsin.....
 

Ynt: 1983 Jeep CJ-8 (Gaziantep)



teşekkürler. sizin tamponu bulamadım. link verirseniz inceleyeyim. domuzluk işini yapmayacağım. Ağırlık her geçen gün artıyor
 

Ynt: 1983 Jeep CJ-8 (Gaziantep)

Göktuğ gördüğüm kadarı ile lastikler yönlü ve ters mi takılmış?yoksa foto çekim amaçlı öylesinemi taktın yada bu lastik böyle mi takılıyor merak ettim?herşey güzel gidiyor... takipteyim.
 

Ynt: 1983 Jeep CJ-8 (Gaziantep)



Bravo .. çok dikkatlisin. bende dün aracın yanına gide gitmez ters takmışınız dedim ;D

[attachment=1]

 



Ynt: 1983 Jeep CJ-8 (Gaziantep)

yok abi lastikler düz de motoru arkaya koymuşlar sanki
 


Ynt: 1983 Jeep CJ-8 (Gaziantep)

abi lastikleri janta nası geçirdin ben 10inçlere 9.5 genişliğindeki lastiği takamadım sen şambriyel falan tutmuşsun bi açığa kavuştursak..
 

Ynt: 1983 Jeep CJ-8 (Gaziantep)

şamriyeli lastik hava tutsun diye koyuyorlar, yanaklar janttan çok açık kaldığı için ilk havayı vurmak çok zor oluyor, bazı lastikçiler basınçlı tüp de kullanıyorlar...
 

Ynt: 1983 Jeep CJ-8 (Gaziantep)

peki bende deneyeceğim geçen gün 10inç janta 9.5luk lastiği geçiremedi lastikçi şambriyel yöntemini şimdi öğrenmiş oldum bende deneyeceğim bidaha inş.bu sefer başarılı oluruz..
 



Ynt: 1983 Jeep CJ-8 (Gaziantep)

lastikçilerde ucu 5-6 cm genişliğinde elktrik süpürgesi ucu gibi birşey, tüpe monteli bu dediğim böyle bir zamazingoyla yanaktaki açıklıktan bir anda açtıkları vanaylada şişirebiliyorlar, bir iki lastikçiye daha bakın birkişiye bağımlı kalmayın özellikle de kamyon tarzı yapanlarda epey tecrübeliler...
 

Ynt: 1983 Jeep CJ-8 (Gaziantep)

peki deneyip bakacağız ama şambriyel tuturak şişirmede mantıklı geldi biraz..
 


Ynt: 1983 Jeep CJ-8 (Gaziantep)

Yanına lastik şişirme işe yaramadı. Şok verdiler 4 defa o da olmadı. Lastiğin yanaklarından araya anahtar ile genişletip 1 saat güneşte bıraktı. Sonra jantın dar yerini lastiğe iyice oturtup hava basmaya başladı. Bu esnada janntın geniş yerine lastiği ittirip ittirip çekerek hava tutmasını sağladı. yaklaşık 4 saat sürdü bu işler ;D
 

Ynt: 1983 Jeep CJ-8 (Gaziantep)

Şanzıman askısı ve kaporta boya fotoğrafları ile devam edelim. Bugün kupa şasi birleşmesi durumunda gereken yerler boyandı. Komple astar zaten atılmıştı .. Pazartesi kupa şasi birleşiyor.