Çok teşekkürler. Araba gitmiyor diye üzülüp dert ediyordum. Motor arayışlarına girmiştim. İnan artık puma veya benzer bir motor atma düşüncelerini tamamen kafamdan attım. 1234 anında 80-90 km süratlara çıkıyor. Ben bununla çok rahat Afrika' ya bile giderim.
İzalasyon, yaylar, amortisör ve yeni lastikler ile bekle beni dünya turu
Sem sürekli kullanacaksan hiçbirşeyden kaçma. Ben makinayı yolda bırakmayacak hale getireyim biraz makyajlayayım yeter. Yarış koltuklarım da geldi bu gün. Emniyet kemerlerini de arıyorum. Onu da hallederiz inşallah.
Bugün biraz temizlik ve kontrol amaçlı incelemeler yaparken bir de ne göreyim arka yolcu koltuk halıların altında minicik karıncalardan oluşan bir koloni yaşıyor. Daha önce bu kadar ufak karınca hiç görmemiştim. Hem şaşırdım hem de hoşuma gitti aslında bu aracı alma sebebim zaten doğa da olmaktı. Doğa zaten içimizdeymiş
Üzülerek onları evlerinden başka bir yere taşımak zorunda kaldım. Bütün halıları sökmeye başladım.
Bu durumdan çok memnun kaldım. Ciddi bir temizlik ve yalıtım dışında içerde hiç bir şey yapmak gerekmiyor.
Yolcu koltuğu altında yedek mazot deposunu görebilirsiniz. Koltuğun hemen önünde bir minik kol var. Ucu şu an yukarı bakıyor ama bu pozisyonda ve aşağı pozisyonda neye yarıyor bilmiyorum. Öğrenmek gerekecek.
Yok değil Umut, kablolar aküye gitmiyor. Yedek rezerv depo ile alakalı zaten tepeden dikkatli bakınca kolun ucu yedek depo üstünde bir kolu hareket ettiriyor. Büyük ihtimal rezervi açıyor ve kapıyor. Mantık olarak yukarı pozisyon rezerv açık, aşağı pozisyon rezerv kapalı anlamına geliyor olmalı. Ama dediğim gibi net bilmiyorum.