Ynt: 110 İle Tekrar Aranizdayim
Rampa kalkışlarında sorun yaratmıyorsa , sürekli debriyaja yüklenmek gerekmiyorsa hiç bir sorun yoktur. Benim arazi grup dişlim 1.22 idi , rampa kalkışları ( high de iken) sorunluydu 130 ps puma bile yetmiyordu . Araçla 140 yaptım ancak baskı balata bitirmemek için elimdeki 1.66 gruplu şanzımanı takdırdım , kalkış sorunum düzeldi . Son hızım 90 a düştü , 1.41 dişli satın almaktan da vaz geçtim , 90 bu araçlar için yeterli sürat.Yakıt tüketimim birazcık arttı gibi ancak dağ bayır 600 km yapıp geldim yüz km de 10.5 litre yakmışım yine de çok iyi .
130ps puma da turbo gecikmesi var özellikle ilk kalkışta hissediliyor , 1.66 yı çıkarıp 1.41 takarsam kalkışta yine sıkıntı çıkaracak diye endişe ediyorum . Sonuçda böyle devam etmeye karar verdim. 1.22 grup sanırım sadece v8 motorlara veya rampasız düz yerlerde araç kullananlara uygun.