Ynt: Psa Araçları Alırken Dikkat Edilmesi Gereken Noktalar
Sn. Hasan, yazmış olduğunuz arızalar genel arıza sınıfında yok, bu arızalar ilgisizlikden kaynaklanan kişisel arızalar..Son yıllarda eski ve yeni kasa 6-7 ducato ile haşırneşir oldum, böyle hiç bir arıza ile karşılaşmadım...Tekerlek rulmanları çok km ile alakalı bir durum...Geri vitesde titreme ucuz olsun diye baskıyı değiştirmeden sırf balata değiştirimesi sonucu veya çakma balata kullanma sonucu...Adını çıkaramadığınız parça sanırım prizdirekt bilyası, sıkışık trafikte vitesi boşa almadan dur kalklarda sürekli debriyaja basarak araç kullanma alışkanlığı olanların yaşadığı bir arıza türü....
Yeni kasa psa'lar kesinlikle eski psa'lara göre kabin yalıtımı daha iyi bunun sonucu motor sesi daha az duyuluyor...
Eski kasa psa'ların en yaygın arızası amartisör kule takozlarının içindeki eksenel rulmanın tekerleğin dönüşünden aldığı çamurlu sudan etkilenerek dağılması, bu arızada direksiyon ağırlaşıyor, ve direksiyon tam sağ veya sol yapılarak hareket edildiğinde kırt diye bir ses ile değiştirilmesi gerektiğini uyarıyor, tamiri 50 TL parça 100 TL işçilik...
Yeni kasa psa'lar çok elektronik arızalar hemen gösterge panelinde görünüyor, bilgisayara bağlandığında sürüşü etkilemeyen emniyet özelliği taşımayan sadece yakıt artışı yapan arızaları servisleri bile bulamıyor, biz bu konuda oldukça deneyim sahibi olduk, inanın servisden arayıp sorunları nasıl çözdüğümü soruyorlar, biraz kafa çalıştırsalar aslında bulacaklar ama bilgisayara bağlayıp bulmak istiyorlar, oysa çözüm bilgisayarda deyil, Google amcada...
Sn. Hasan, yazmış olduğunuz arızalar genel arıza sınıfında yok, bu arızalar ilgisizlikden kaynaklanan kişisel arızalar..Son yıllarda eski ve yeni kasa 6-7 ducato ile haşırneşir oldum, böyle hiç bir arıza ile karşılaşmadım...Tekerlek rulmanları çok km ile alakalı bir durum...Geri vitesde titreme ucuz olsun diye baskıyı değiştirmeden sırf balata değiştirimesi sonucu veya çakma balata kullanma sonucu...Adını çıkaramadığınız parça sanırım prizdirekt bilyası, sıkışık trafikte vitesi boşa almadan dur kalklarda sürekli debriyaja basarak araç kullanma alışkanlığı olanların yaşadığı bir arıza türü....
Yeni kasa psa'lar kesinlikle eski psa'lara göre kabin yalıtımı daha iyi bunun sonucu motor sesi daha az duyuluyor...
Eski kasa psa'ların en yaygın arızası amartisör kule takozlarının içindeki eksenel rulmanın tekerleğin dönüşünden aldığı çamurlu sudan etkilenerek dağılması, bu arızada direksiyon ağırlaşıyor, ve direksiyon tam sağ veya sol yapılarak hareket edildiğinde kırt diye bir ses ile değiştirilmesi gerektiğini uyarıyor, tamiri 50 TL parça 100 TL işçilik...
Yeni kasa psa'lar çok elektronik arızalar hemen gösterge panelinde görünüyor, bilgisayara bağlandığında sürüşü etkilemeyen emniyet özelliği taşımayan sadece yakıt artışı yapan arızaları servisleri bile bulamıyor, biz bu konuda oldukça deneyim sahibi olduk, inanın servisden arayıp sorunları nasıl çözdüğümü soruyorlar, biraz kafa çalıştırsalar aslında bulacaklar ama bilgisayara bağlayıp bulmak istiyorlar, oysa çözüm bilgisayarda deyil, Google amcada...