D-Max Diff-Lock

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan Knay Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 118
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 81,283
Ynt: D-Max Diff-Lock

Araç gayet hoş olmuş. Fakat arazide kullanılacak bir araç olacaksa, L200 derim ben. İşim gereği, Vitara, Nissan Skystar, Ranger kullandım. Isuzu ise bir arkadaşım da var. Şimdiki aracım 2003 model L200 Magnum. Ve daha bu kadar sağlam bir araç kullanmadım. Berbat bir arazi yapısıda uzun süredir yüklü olarak kullanmama rağmen tık demedi. Sadece selenoid valf denen bir parçayı bozabildim bu güne kadar. O da derin bir su geçişi esnasında, suyun içinde fazla zaman harcamamdan dolayı meydana geldi.
Isuzu da güzel bir araç. Fakat alt takım olarak çok sorun çıkarıyor arkadaştaki araba. Ben bu güne kadar alt takım civatası dahi değiştirmedim.
Kendi aracım olduğu için değil, neredeyse tüm markalardan kullandım. Ama cidden en dayanıklısı bu çıktı.
Gerçi hızlanma konusunda yetersiz bir araç. En azından diğerleri kadar çok seri olmayabilir, fakat inanıllmaz güçlü bir motoru var. Diğerlerinden ayrılan bir özelliği de kabin seslerinin sınıfındaki diğer araçlara göre çok çok az olması. Otomobil sessizliğinde diyebilirim.
Bu arada ben de karadenizliyim. (Giresun)
 

Etiketler
Ynt: D-Max Diff-Lock

merhaba. ben yeni üye oldum bugun yarın ısuzu d-max 4*2 alacağızda hic bir bilgim yok bana yardımcı olursanız sevınırım acaba dogru bır secım mı toyota hılux vardı 4*2 2006 model kaza sonucu hurda oldu bizde 2007 hılux alacaktık 2007 model ama vazgectık ısuzuya donduk bir bakıp yorum yaparsanız sevınırım. araba 2008 model bu sonradan yenılenen ısuzulardan sanırım .acaba yenı cıkanlardan mı acaba dogru bir secım mı

simdiden herkese tsk ederim.

ozellıklerı soyle

Kilometre : 22000 KM
Yılı (Model) : 2008
Silindir Hacmi : 2500 cm³
Motor Gücü : 136 BG (100 KW)
İlan Tarihi : 02.02.2009

Kasa Tipi : Pick-Up
Yakıt Türü : Dizel
Kapı : 5 Kapı (4/5)
Vites Tipi : Düz Vites
Otomobil Türü : 2. El Otomobil

Donanım
CD, Elektrikli Cam, Klima, Sis Lambası, Hidrolik Direksiyon, Xenon Far, ABS, Deri Koltuk, Hava Yastiği (Sürücü), Çelik Jant, Hava Yastiği (Yolcu), Yan Hava Yastığı,
 


Ynt: D-Max Diff-Lock

ben arabadan pek anlamam yasım 22 sadece sürerim :smiley:

toyota alacaktı babam vazgecirdim nedeni ise 4*2 si arkası çok uzun çok havadan yanı yuk olmadan surunce zevk vermiyo 2 olay basımdan gecmıstır biri erzurumda yasıyorum kısın araba dumduz kapının onunda sırf yerler bıraz buz dıye araba oldugu yerden cıkmadı ne onu ne arkası engellıydı 5
dumduz yerde cıkamadı biride koyde yazın dumduz arazıde yerlerde 4 5 cm cimen biraz sulanmıs yıne ordan zar zor cıktı diger taraftan bana gore cok hantal ben istiyorum ki bastın mı gitsin bunlarda 3 4 vitese alacaksın kı gıtmeye baslasın :smiley:)

kısacası sunu merak ediyorum ısuzuda son cıkan modellerde yenılenen motor ile acaba seri mi?

diğer bir sorum da ne kadar sağlam bu arabalar bizim toyota ile kaza oldu araba hurda oldu ama ıcınden 3 kısı sag cıktı bir sofor ayagı kılrıldı.

toyota saglam araba ama ısuzu ne kadar saglam onu bılmıyorum boyle kagıt gıbı duruyo bilenlerden yatdım istiyorum tskler.
 

Ynt: D-Max Diff-Lock

Sunu belırteyım bu pıkapların 4*2 olanından hangı markayı alırsan hepsının kasası hafıf oldugundan patınaja duser onu belırteyım ısuzu'da olsa faretmez cunku arkadan cekıslı bunlar yuklu olursa cıkamayacagı yer olmaz...
 



Ynt: D-Max Diff-Lock

peki abim sağlamlık motor gucu bakımından hangisi daha ondedir sence 2008 ısuzu ile 2007 2008 hılux

toyota daha bir celik gibi gorunuyor ama ısuzu binmedigim icin bilemiyorum tabı 2009 4*4 toyotayı tercih ederdim ama o fiyata azor.

belkı yanlıs bi kıyaslama olabılır ama bu dedigim iki araba carpıstıgı zaman hangisi ezilir ben bunu ogrenmek ıstıyorum ısuzu sankı boyle daha bi kagıt gorunumu verıyor :smiley:))) kusura bakma boyle cok soru soruyorum ama cok zor begenen bırısıyım bırsey aldım mı kafamı kurcalar durur
 

Ynt: D-Max Diff-Lock

aracın 4x4 2.5 luguna 2 senedir biniyorum(makyajlı kasa)genel olarak memnunum..kaporta konusuna takıldıysan sana şöyle söyliyiim.hepside aynı amerikan arabası görünümü var,ama sac olarak özelikle kapı sacları biraz ince klasik japon ama bence yinede çok saglam bir araç kazada emniyetli..hayırlısı olsun ...
 

Ynt: D-Max Diff-Lock

Arkadasım oncelıkle hangı arabayı kullanırsan kullan vuracagının hesabını yapma hıc bır zaman vurmayacakmıs gıbı dusun kendını buna alıstırmalısın,
Ben 450.000 km ısuzu kulandım bırısı TFR bırısıde NKR tek teker ben alacak olsam ısuzundan baskasını almam parcasıda obur pıkaplara nazaran daha ucuzdur teknık bır arıza olmadıgı surece ızuzunun motorunu eskıtemezsın
Yenı cıkan tum aracların kaporta aksamı ıncedır, Sen kaza yapmamaya bak.....
 

Ynt: D-Max Diff-Lock

peki bu 2004 2005 6 ve 7 de sanırım en cok sikayet edilen konulardan biride süspansiyonların çok sert oldugu ve motor sesını içeri çok aldıgı acaba 2008 ve sonrasında bunlar yenıden duzenlendımı kullanan var mı ?
 

Ynt: D-Max Diff-Lock

Bın pıkap TFR 1994 modeldı suspansıyonu oldukca yumusak cok rahattı, bunu ılkkez arabama bınenlerde vurgulamısdır,
Ses olayına gelınce evet sesı dıgerlerıne gore fazladır ıcerıden duyarsınız, kısıye gore degısır kımını rahatsız eder kımılerını benımgıbı hosuna gıder,

En guzelı ıkıncı el alacaksan bın bıraz turla herseyını gozlerınle gormus olursun,
Sıfır alırsan test surusune katıl,
 



Ynt: D-Max Diff-Lock

ENES25' Alıntı:
peki abim sağlamlık motor gucu bakımından hangisi daha ondedir sence 2008 ısuzu ile 2007 2008 hılux

toyota daha bir celik gibi gorunuyor ama ısuzu binmedigim icin bilemiyorum tabı 2009 4*4 toyotayı tercih ederdim ama o fiyata azor.

belkı yanlıs bi kıyaslama olabılır ama bu dedigim iki araba carpıstıgı zaman hangisi ezilir ben bunu ogrenmek ıstıyorum ısuzu sankı boyle daha bi kagıt gorunumu verıyor :smiley:))) kusura bakma boyle cok soru soruyorum ama cok zor begenen bırısıyım bırsey aldım mı kafamı kurcalar durur


Enes kardeşim.... yazını aşağıdan yukarıya kadar okudum ;
pek anlamam demissin ama bastımıda gitsin istiyorsun ( çayır çimen vs.)
O zaman sana tavsiyen 4x2 lerden uzak dur model fark etmez...hepsi seni hüsrana ugratacaktır.( yol tutuş, son sürat , saglamlılık vs.)
4x4 olanlarını al , bir yaş küçük olsun ama 4x4 olsun. her bakımdan seni tatmin edecektir.
Model fark etmez ama nacizane tavsiyem Isuzu d_max almandır..zira servis , yedek parça ve 2010 yılında yerli üretim olarak türkiye yollarında olacak
Şimdiden 3 adet üretildi bile :smiley:
 

Ynt: D-Max Diff-Lock


Ayrıca EuroNCAP Test sonuçlarıda aşağıda ; yoruma açık..
ford , ısuzu ,mitsubişhi, nissan ( toyatayı bulamadım.)
http://www.euroncap.com/Content-CarClass/b9daf426-e95a-43af-bea9-c5d2e7388aef/pick-up.aspx
 

Ynt: D-Max Diff-Lock

valla bende 4*4 istiyorum ama param yok arabayı alan babam :smiley: oda bu konularda su arabanın suyu var bunu var hıc bakmaz bındığım zaman benı gotursun yeter der :smiley:

zira 4*4 un vergisi 2 katı oldugu ıcınde 4*4 almıyor. ne yapacağım diyor dağa taşamı tırmanacam :smiley: yanı babam herzaman azla yetınır ben ıse çok seciciyimdir onun ıcın bi anlaşmazlık oluyo ama para onda oldugu ıcın onun dediği oluyor:smiley: soyledııgım ısuzuyu tam alacaktıkı on tarafı vurukmuş ızgaranın oldugu yer onuda deyısmıs modifiye bir parca takmış vazgecti gitti toyoya hılux 4*2 2008 model den aldı :(

hayırlısı diyorum ama 4*4 ler icinde favorım tabıkı toyota taş gibi bir arac ama 4*2 ye gelınce once navara sonra ısuzu
 

Ynt: D-Max Diff-Lock

4x4 hiluxların senelik vergisi 2600 lira degil 1700 lira.. 4x2 lerin de 1300 lira civarında olması lazım, arada çok buyuk fark yok..
 




Ynt: D-Max Diff-Lock

merhaba öncelik lı sorunum arazıye cok gırıyorum ama sıkıntım of road degıl aracım altının yeterı kadar yuksek olmadıgının farkına vardım aracımı yukseltmek ıcın lastıklerını 215* 80 *15 yaptım fakat yetırı kadar bı yukseklıge kavusmadı arastırdıgım kadarıyla 4* 2 lerde lıft kıt vaya torsıyon yok. bu arada aracım 2008 model .
aracımı nasıl yuklsetebılırım yardımcı olursanız sevınırım
 

Gezenbilir bilgi kaynağını daha iyi bir dizin haline getirebilmek için birkaç rica;
- Arandığında bilgiye kolay ulaşabilmek için farklı bir çok konuyu tek bir başlık altında tartışmak yerine veya konu başlığıyla alakalı olmayan sorularınızla ilgili yeni konu başlıkları açınız.
- Yeni bir konu açarken başlığın konu içeriğiyle ilgili açık ve net bilgi vermesine dikkat ediniz. "Acil Yardım", "Lütfen Bakar mısınız" gibi konu içeriğiyle ilgili bilgi vermeyen başlıklar geç cevap almanıza neden olacağı gibi bilgiye ulaşmayı da zorlaştıracaktır.
- Sorularınızı ve cevaplarınızı, kısaca bildiklerinizi özel mesajla değil tüm forumla paylaşınız. Bildiklerinizi özel mesajla paylaşmak forum genelinde paylaşımda bulunan diğer üyelere haksızlık olduğu gibi forum kültürünün kolektif yapısına da aykırıdır.
- Sadece video veya blog bağlantısı verilerek açılan konuların can sıkıcı olduğunu ve üyeler tarafından hoş karşılanmadığını belirtelim. Lütfen paylaştığınız video veya blogun bağlantısının altına kısa da olsa konu başlığıyla alakalı bilgiler veriniz.

Hep birlikte keyifli forumlar dileriz.


GEZENBİLİR TV

GEZENBİLİR'İ TAKİP EDİN

Forum istatistikleri

Konular
103,438
Mesajlar
1,517,955
Kayıtlı Üye Sayımız
172,091
Kaydolan Son Üyemiz
Engin Koygun

Çevrimiçi üyeler

SON KONULAR



Geri
Üst