D-Max Diff-Lock

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan Knay Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 118
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 81,287
Ynt: D-Max Diff-Lock

herkeze merhaba
tüm görüş ve tecrübelerinize saygım sonsuz
skystarı olabildiğince isuzunun gitmeyeceği yere gönderin
çünkü skystar kıyaslaması yanlış,,
yani şunu demek istiyorum
skystar ile d-max 3,0 4x4 at kıyaslaması yanlış
sky kullanan bir çok tanıdığım kişi pişman
birçok sky a para verişmişse pişmanlık söylenmez,,
ayrıca resimde görmüş olduğunuz dmax de şuan general grabber offroad lastikleri mevcut
şunu söylemeliyim
aracım 42,000 km de eğer bir araç 10,000 de balata yiyorsa emin olunki kullanıcı hatasıdır bunu takip etmelisiniz,,
42,000 km de yaptırdığım bakımlar diferansiyel yağı,,şanzuman yağı,,motor yağı,hava ve mazot yağ filtresi klima filtresi(2 diferansiyel yağı olduğunu belirtmeliyim)
L 200 ün bu bakımları yaklaşık 1200,ytl civarında servisine göre de değişebiliyor,,
nissanlar da da aynı rakamlar
navara yı hernekadar pickup olarak ayrısanız da bizim araçlarımız da pickup ve ruhsatlarımız da kamyonet olarak geciyor,,
winch konusuna gelince tercihim warm vinch ve 4 ton kapasiteli henüz montajını yapmadım ist a dönüşümde oda takılacak
bir aracın arazi şartlarında nekadar ileri gidilebileceği tamamen şoför ünün elinde
aracınn nereye gidebileceğini bilen bir sürücü onu olması gereken yerlerde zevkle gezdirebilir...
euro ncap testlerini izlemenizi tavsiye ederim
bu serilerin hiç bir markasında güvenililirlik yok
içlerinde sadece L 200 2 yıldız aldı oda yanlış hatırlamıyorsam yoldaki canlıya karşı bir az hasar dan dolayı olmalıydı
ama tüm modeller ncup testlerinde tek yıldız da kaldı ve içlerinde en vahim durumda olanıda nissandı,,
şimdi finale gelirken

benim aracım İSUZU D-MAX 4X4 3,0 AT
son derece memnun um bilgi isteyene gururla tavsiye ederim
sizlerde
bu arada şunuda söylemeliyim
bizim araçlarımız profösyonel anlamda offroad için tasarlanmış araçlar değil, eğer offroad için araç düşünüyorsanız bu konuda land rover - pajero cherokke gibi araçları denemelisiniz
çünkü uzun araçların offroad da verimliliği az dır kıyaslama isterseniz cj6 standartları ideal.

bu arada herkeze vermek istediğim bir mesaj var..
büyük harf kullanmak zorundayım lütfen bunu saygısızlık olarak görmeyin bu uzun bir süredir izlenimlerimin sizlere yansıması olacak..

ARAÇLARIMIZ BİZİM BİR PARÇAMIZ
KULLANDIĞIMIZ ARAÇLAR ASFALT YOLLARDA YARIŞTIRILMAK İÇİN DEĞİL,, ZORLU YOL ŞARTLARINDA İŞİMİZİ KOLAYLAŞTIRMAK İÇİN TASARLANMIŞ
İLERİ SEVİYEDE KULLANIŞLI KONFORLU GÜZEL ARAÇLAR.
YOLLARDA PİCKUP SINIFI ARAÇLARIN SÜRAT SINIRLARINI AŞMAMAYA VE TANIMADIĞIMIZ İNSANLARIN BENZER ARAÇLARI İLE YARIŞTIRMAMAYA ÖZEN GÖSTERELİM,,
SONUÇTA HEPİMİZ CAN TAŞIYORUZ AİLELERİMİZ VAR VE KİMSENİN HAYATINI EGOMUZ İÇİN RİSKE VE TEHLİKEYE ATMAYA HAKKIMIZ YOK..
HERKEZE SELAMLARIMI VE SAYGILARIMI İLETİRİM..
 

Etiketler
Ynt: D-Max Diff-Lock


Tarkan Bey yakıt degerlerınızı verırmısınız. Şöyle bir durum var zaten beyler eğer bu tarz bir araç alacaksam bu isuzu olacak yanı başka alternatif düşünmüyorum. Sebebi şirket olarak ısuzuyla çalışıyoruz. Alırken de bakımlarda da avantasim olacak.
Aslında aklımdaki araba vx 80 ama 10 yaşında bir arabamı yoksa sıfır bir arabamı karar veremiyorum.
Tarkan bey birde vergisi dilekçeyle dusuruluyormus siz yaptırdınız mi ? kaça dutsu? Kolay gelsin.
 

Ynt: D-Max Diff-Lock

RedlinE' Alıntı:
Tarkan Bey yakıt degerlerınızı verırmısınız. Şöyle bir durum var zaten beyler eğer bu tarz bir araç alacaksam bu isuzu olacak yanı başka alternatif düşünmüyorum. Sebebi şirket olarak ısuzuyla çalışıyoruz. Alırken de bakımlarda da avantasim olacak.
Aslında aklımdaki araba vx 80 ama 10 yaşında bir arabamı yoksa sıfır bir arabamı karar veremiyorum.
Tarkan bey birde vergisi dilekçeyle dusuruluyormus siz yaptırdınız mi ? kaça dutsu? Kolay gelsin.

VX 80 dersen herşey değişir 10 yaşinda diyerek sakin küçümseme Türkiyede motoru hala açilmamiş 600bin kilometre de VX80 var yurt dışında ise 1milyon kilometreye ulaşanlar mevcut (motor açilmadan dikkatinizi çekmek isterim)

toyoto topiğini biraz okursanız araç hakkında yorumları göreceksiniz
üyelerimiz arazında da 3 kişi de VX 80 var 1 si araç fazlalığından dolayı satılık (hemde 140 binde orjinal çok temiz)

linki veriyorum üyemizdir hasan abi / pancarmotorcu sitemizdeki adı özelliklerine bakarsanız nasıl bi canavar olduğu ortada orjinal dif. kilidi bile mevcut

http://www.sahibinden.com/bu_modelde_daha_temizini_bulamazsinizWQQaXQQ10031706WQQpXQQdisplayitem
 

Ynt: D-Max Diff-Lock

merhaba şuanda aracım full depo mozot ile 680 km yol gidiyor uzun yolda..ve kırmızı çizgiye geldiğinde depo yu dolduruyorum
yani ful depo dan kırmızı cizginin başlangıcına 680 km gidiyor araba(3,0 motor olan bir aracı düşünürsen oldukca iyi)
bir önceki yazımda belirtmiş olduğum servis hizmeti için servisime 550 ytl ödüyorum servis bakımları ise oldukca ekonomik,ayrıca kullanılan yağların da fabrika tarafından servise mühürlü olarak
yollandığını söylemeliyim
vx80 e gelince kullanmadığım bir araç ama 10 sene önceki teknoloji ile 10 sene sonraki teknoloji zaman zaman çakışabilr ve sıkıntılar yaratabilir
eğer alacağın aracı ben bu aracı 10 sene kullanırım dersen 10 sene sonra vx 80 20 yaşında bir araç olacak
arac 4x4 olduğu için yıllık vergisi yüksek ilk dönem 2300 ytl idi
verdiğim dilekce ile 1780 ytl ye düştü sigorta şirketiniz den imzalı kaşeli bir sigorta belgesi alıp maliye ye müracaat ediyorsunuz ve işleminiz yapılıyor
yalnız istanbul için bu işlemi çok iyi takip etmeniz gerekli çünkü inanılmaz bir yoğunluk var ve aylar sonrasına erteliyor.

buarada L200 sahibi arkadaşlarıma bir öneride bulunmak istiyorum
aracınız gerçekten inanılmaz güzel isuzu dan sonra ilk ve tek tercihim çünkü L200 de kullanıyorum ayrıca bir ara resimlerini takdim edeceğim
direksiyonunuz da herhangi bir tıkırtı var ise servisinize müraacat edip direksiyon milinizi garanti kapsamında değiştirmenizi tavsiye ederim
çünkü bizim araç ta da böyle bir sorun vardı ve direksiyon milinin hatalı üretim olduğunu ve istek dahilinde değiştirildiğini belirttiler,
bir kuruş para ödemiyorsunuz sadece müraacat edip direksiyon milinin gelmesini bekliyor ve geldiğinde ise aracınızı bir günlüğüne servise bırakıyorsunuz akşam da alıyorsunuz,
herkeze selamlar..
büyüklerimiz den de tecrübelerini paylaşmalarını aktarmalarını bekleriz sevgiler....
tarkan gül
 

Ynt: D-Max Diff-Lock

4 Çeker bır aracım henuz olmadı ısuzunun arazı kabılıyetını bılemem,

Bende ısuzu TFR picap vardı 2 ceker 225000 km kullandım sattım sonra bır buyugunu aldım ısuzunun,

on fren balatamı ve debrıyaj balatasını (baskı degızmedı) 120000 km de degıstım, arka ferenlerım 225000 km de sattım arabamı orjınaldı,

ısuzu oyle 10000 km de balata bıtırmesı mumkun deyıl, bem 440000 km ısuzu kullandım,

Surucu hatasıdır baska bır sey olamaz, Benım felsefem kabul etmıyor,

Bırde saglamlık olarakda obur pıkaplarlan mukayese etmek bana dogru gelmıyor,

Kısacası ısuzu garıban arabası tamırcı tanımaz,
 



Ynt: D-Max Diff-Lock

dostum katılıyorum sana
zaten arkadaşın bahsettiği konu şirket arabası kimbilir s şoförler nasıl kullanıyor arabayı
tank versen altına maaşlı şoför on paletini karayolları müdürlüğünden alırsın
ısrar ediyorum
şahsi isuzu kullanıcısı 100.000 km den önce serviste balata baskı muhabetine gidiyorsa
kesin kendisinde vardı bir arıza..
zaten şöyle bir konu var isuzu bu konuda çok iddia lı 1,000,000 km garantisi veriyor
ve ben aracımı aldığımda 1,000,000 garantisi kampansı ile aldım
daha 35.000 km bakımına gittiğimde ısrar ettim balataları kontrol edin diye baktılar hala aynı duruyor abi daha erken bunlar için diyorlar
isuzu başka ne diyebilirizki japonlar yapmışlar
 

Ynt: D-Max Diff-Lock

Bırde o kadar ısuzu kullanan ınsanlar var hararet yapıyor derse ısuzu gulerler ınsana,

Arabanı gule gule kullan, suanda bende kıa kamyonet var, unutmayınkı gonlum hep ısuzuda,

Emeklı olmama 2 sene kaldı ya bır munubus veye bır d-max alacagım..

Selamlar..
 

Ynt: D-Max Diff-Lock

yok hocam ya adamların kendi hararetli ben şuana kadar hiç bir olumsuzlukla karşılaşmadım
4x4 at 3,0 le dağ yoluna vurdum arabayı hani bu orman yolu vardır yangında müdaheleler de kullanılan yol yağmur çamur oralara girdim çıktım
bir kaptan abim vardı onun aracı da mitsubishi L200 oda çok güzel ve şık bir araç iki araçta süper di arazi şartlarında
bir de arazi şartları derken gidilmesi gereken yeride bilmek gerekir herşeyi arabam yapar dersen bir gün bir yerde bırakır sonuçta onunda bir kapasitesi var üstadım
eğer d max almak istiyorsan 4x4 tavsiye ederim 3 kuruş fazla ver ama emekliliğinde keyif al
gecen gün babam arabamı alıp çıkmış gece vakti geldi
nereye gittin dedim gitmediğim yer kalmadıki dedi
 

Ynt: D-Max Diff-Lock

ben sizin Isuzu hakkındaki görüşlerinizi değiştirmeye çalışmıyorum.Sadece yaşadığımız sorunları aktarıyorum bilgi amaçlı.Yaşadığımız sorunlar belki servis kaynaklıda olabilir.Ama 7 aracın 7 sinin de balata yemesini kullanıcı hatası olarak nitelendirmek yanlış.Tabiki şirket araçları sahip olunan araçlar kadar dikkatli kullanılmıyor.Ama bu arkadaşların hepsi daha önce mazda mitsubishi ve nissan kullanmış ve 70-80 binden önce balata değiştirmediler.Sonuçta servise beş kuruş vermeden bu balataları değiştirdik.Acaba neden?Ayrıca edindiğimiz bir bilgi de (Isuzu fabrikasından edinilen bilgidir) baskı balatalardan üretim aşamasında kullanılan asbest maddesini kaldırdıkları için dayanıklılıkları son derece azalmış.Saygılar...
 

Ynt: D-Max Diff-Lock

tabiki doğrudur sonuçta bir parçadan 1 milyon adet üretiliyor ve hepsinin aynı olması beklenemez
ama benim ısrarım şu,
1. si nissanla kıyaslamanız yanlış zaten country ve skystar modelleri hatalı üretim ve bu hatalı üretimden dolayı kaybedilen prestiji
navarayı chevy e yaptırarak kazanmaya çalışmalarından dolayı ortaya navara kibi kimliksiz ve kişiliksiz bir aracın çıkması mazda zaten motor dan sorunlu ve çok mazot yakıyor bu sebebten dolayı 4x4 modelini tr ye getiremediler uzun bir süre ve tr piyasasına giriş yapsabilmek için 4x4 modellerinde ford ile kardeş araba ürettiler
yani mazda ve nissan tamamen usa bandrollü girdi ülkemize.
mitsubishi konusunda sağlamlık ve karakter olarak tamamen kendine has bir stili var

ayrıca bir de atladığınız bir konu var
sanırım bahsettiğiniz şirket araçları 4x4 değil,
benim ısrarımdaki konu
şahıs kullanımındaki 4x4 modeli,,
ayrıca şöyle bir konu var şirket olarak baştan bir hata yapmışsınız sanırım memnun olduğunuz ve perfonmans aldığınız markayı değiştirmekle...
yaşadığım bölge itibari ile isuzu sundan memnun olmayan birini tanımıyorum
ve bu nissan ford mazda mitsubishi sahipleri için de geçerli..
 



Ynt: D-Max Diff-Lock

şirkette müdürlerin kullandığı araçlar dışında 4X2 araç yok.Isuzu ları çok iyi şartlarda aldık.Ama şu anda servis dışında Isuzuyla hiçbir ilişkimiz kalmadı.Kalan araçlarıda 2009 yılında satar patronlar zaten.Belkide hatalı üretilenler bize rastladı bilmiyorum.Daha dün asfalttan çıktıktan 1,5 km sonra DMAX3.0 AT hararet yaptı.Kaloreiferi açıp dinlendire dinlendire yol aldık.Karadenizin yolları dar,rampaları diktir.Belkide bizim yörenin aracı değil.

iyi günler.Saygılar
 

Ynt: D-Max Diff-Lock

serbulent arkadasım ısuzuylan bır ortaklıgım yok zengın bırıde deyılı, Naklıye ısıylen ugrasıyorum kamyonetım var, ben Gıresunluyum bızım oralara uygun deyıl dıyorsun ben 1 tonluk pıkapla Alucraya 2 ton yuklen gıttım teknık bır arıza yoksa bu araclar hararet yapmaz bu mumkun deyıl,
Bırde sunu belırteyım bendekı pıkapın radyotor hava gecen kanalları cok ınce dardı zamanlan bu kanalları toz tıkıyor o zaman hararet yukselır bununda kolayı var bır hortumlan radyotoru kaputun ıcınden hortum tutarak suylan tıkayan delıklerden camur akar ve normale doner bemce bu olay butun ınce dar kanallı radyotor ıcın gecerlıdır...
 

Ynt: D-Max Diff-Lock

Sezgin bey o araci ilanın verildiği ilk günden beri takip ediyorum. Ama benim istediğim dizel ve dolu bir araç %100 kilitli cam otomatik vites otomatik ve dodıklı araç bakalım ya nasip.
Tarkan bey l200 lerde %100 kilit çıkıyormuş ama ısuzularda bu seçenek bile olarak yok zannedersem hiç taktırmayı düşündünüz mu ? mekanik modeli uygunmuş galiba 1200 dolar civarı diyorlar ama o araca göre fiyat ne olur onu bilemiyorum. Birde bir tek on için oluyor herhalde vx 80 de on arka %100 hemde giderken bile takabiliyorsun.
 

Ynt: D-Max Diff-Lock

bayar28' Alıntı:
serbulent arkadasım ısuzuylan bır ortaklıgım yok zengın bırıde deyılı, Naklıye ısıylen ugrasıyorum kamyonetım var, ben Gıresunluyum bızım oralara uygun deyıl dıyorsun ben 1 tonluk pıkapla Alucraya 2 ton yuklen gıttım teknık bır arıza yoksa bu araclar hararet yapmaz bu mumkun deyıl,
Bırde sunu belırteyım bendekı pıkapın radyotor hava gecen kanalları cok ınce dardı zamanlan bu kanalları toz tıkıyor o zaman hararet yukselır bununda kolayı var bır hortumlan radyotoru kaputun ıcınden hortum tutarak suylan tıkayan delıklerden camur akar ve normale doner bemce bu olay butun ınce dar kanallı radyotor ıcın gecerlıdır...

bende Trabzonluyum.Trabzonda yaşıyorum.GSM sektöründe çalışıyorum.Yaptığımız km nin %50 sini arazide yapıyoruz.Ben yaşadım,yaşıyorum bu problemleri diyorum,siz olmaz diyorsunuz.Ben konuyu daha fazla uzatmak istemiyorum.Saygılar...
 




Ynt: D-Max Diff-Lock

hocam bende 4x4 at 3,0 dmax var,,full depo ile uzun yolda 680 km yol yapıyorum,,ama şöyle bir durum var kullanımdan kullanıma da değişiyor,,
aracıma yeni eklemeler oluyor yakın zamanda %30 tasarruf lu chipset ekleniyor,, birde yine iyi bir offroad cu olan bir tanıdığımdan aldığım bir extra bilgi
4 aks için flanş yapmamı söyledi 3cm kalınlığında bunun yararı da lastikleri dışarı taşırmanın yanı sıra yol tutuşunu kuvvetlendiriyorsun,
kısmetse önümüzdeki ay eklemeler yapılacak

ayrıca kullandığın lastik ebatları ve tarzı da çok önemli yakıt konusunda,
sevgiler
 

Gezenbilir bilgi kaynağını daha iyi bir dizin haline getirebilmek için birkaç rica;
- Arandığında bilgiye kolay ulaşabilmek için farklı bir çok konuyu tek bir başlık altında tartışmak yerine veya konu başlığıyla alakalı olmayan sorularınızla ilgili yeni konu başlıkları açınız.
- Yeni bir konu açarken başlığın konu içeriğiyle ilgili açık ve net bilgi vermesine dikkat ediniz. "Acil Yardım", "Lütfen Bakar mısınız" gibi konu içeriğiyle ilgili bilgi vermeyen başlıklar geç cevap almanıza neden olacağı gibi bilgiye ulaşmayı da zorlaştıracaktır.
- Sorularınızı ve cevaplarınızı, kısaca bildiklerinizi özel mesajla değil tüm forumla paylaşınız. Bildiklerinizi özel mesajla paylaşmak forum genelinde paylaşımda bulunan diğer üyelere haksızlık olduğu gibi forum kültürünün kolektif yapısına da aykırıdır.
- Sadece video veya blog bağlantısı verilerek açılan konuların can sıkıcı olduğunu ve üyeler tarafından hoş karşılanmadığını belirtelim. Lütfen paylaştığınız video veya blogun bağlantısının altına kısa da olsa konu başlığıyla alakalı bilgiler veriniz.

Hep birlikte keyifli forumlar dileriz.


GEZENBİLİR TV

GEZENBİLİR'İ TAKİP EDİN

Forum istatistikleri

Konular
103,438
Mesajlar
1,517,956
Kayıtlı Üye Sayımız
172,091
Kaydolan Son Üyemiz
Engin Koygun

Çevrimiçi üyeler

SON KONULAR



Geri
Üst