Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
100watt Panel sığsa en verimli halinde 8 amper verecek. 12voltu invert edip 85volta çıkarmak gerek. Mükemmel verimli inverter yaptık verimi %80 olsa kalır 5 amper aşağı yukarı bize. Araç park halinde iken aküleri şarj edebilir ancak seyir halinde ne kadar etki eder menzile bakmalı. İllaki eser...
Eksi ile eskiyi sanırım anlar konuyu okuyanlar. Şayet burada mavzubahsi yapacak veya uygulamayı düşünen birisi o basit imlayı anlamıyor ise zaten işin içine girmesi de hata olur. Yakar ortalığı. Konuyu kapadım. Bilen anlayan yazar çizer artık.
Kafanda canlanır şimdi. Ses sistemi artı tarafında bulunan aküden çalışıyor. aracın kendi teybi hangi aküye bağlı? Orjinal ise 12volt veya sadece teyp için olan 24/12 konvertere bağlı. Teyp eskisi aracın gnd yani 12volt tarafında olan aküye bağlı ki mutlaka öyle. Teyp ile amplifikatör arasında...
Aracın ana ünite ses sistemi aracın orjinal tesisatına bağlı. Basitce radyo anteni gnd ucu karoserde aynı zamanda ana ünitenin eksisinde. Cayır cayır yanar sistem
İlk mesajda yazdığınız bazı cümleler evet doğru ancak internet aracılığı ile tanışıp, zoraki olan kan bağından daha güçlü olan gönül bağı kurduğum arkadaşlarım dostlarım var. Bağlı bulunan sosyal platform bu konuda çok önemli.
Düşünün ki araç alacağım ve almak istediğim araç internetten...
Araçta olmaz. Ses sistemi aracın karoser eskisi ile birbirine bağlı. Pozitif yöndeki aküden 12volt alırsa cihaz yanar. Ha dersen ki ses sistemi tesisatı aracın ana eksi hattından tam bağımsız olacak o zaman iki röle (çift kontak 40 amper) ile her cihazı açmada sırayla aküleri kullancak basit bir...