Aka
KARA BİTTİ.
- Mesajlar
- 1,215
- Tepkime Puanı
- 47
Yüzer anahtarlık.
Bu elbette benim buluşum değil fakat çaresizlik düşünmeye itiyor,
Eminim bir çoğumuz benim yaşadığım bu durumu yaşamıştır, " araçta 2 kişiyiz, halka açık ve kalabalık bir plajda denize girmek istedik, ama araç güvende değil yani kapıyı kilitlememiz gerekiyor, iyide anahtarımız elektronik ise kapıyı kilitledikten sonra anahtarı nereye koyacazda denize gireceğiz, birinemi teslim edeceğiz, yada denizde yan gözle daima aracımı gözetleyeceğiz "
Anahtarı uzaktan kumandalı olmayanlar için problem yok, takar mayosuna gider, fakat bir çoğumuzun aracı U.K. yani anahtarda elektronik devre ve pil var, kısacası sudan korumak gerekiyor.
Ben çözümü şu şekilde buldum, benim aracım U.K. ile ön kabin kapıları, yan sürgü kapıyı ve arka bagaj kapılarını açıp kapıyor, bu arada arka bagajın U.K. ya teslim edilmesi bence doğru değil çünki bir çok araçta bagaj kilit pompası enerjisini kapı altındaki yada yanındaki kapanınca temas eden tırnaklı soketlerden alır dolayısıyla eğer soket temiz ise pompa çalışır amma eğer tırnaklar okside olmuşsa siz kapıları kilitlediğinizi sanırsınız ama bagaj pompası enerji alamadığı için açık kalmıştır. " Bu durumu çok yaşadım "
Bende çözüm olarak ilk iş arka bagajın, pompası üzerindeki klipsli soketini çıkardım, dolayısıyla arka kilit tamamen manuel oldu, anahtarla aç veya kapa.
Deniz olayına gelince, araç orjinal anahtarının üç kuruşa basit bir kopyasını yaptırdım, ucunada suda batmayacak bir şamandıra taktım, denize giderken aracı U.K. ile kilitledikten sonra, orjinal anahtarı bagaja diğer basit anahtar ile kilitledikten sonra, şamandıralı anahtarı mayoma takıp denize giriyorum, burada önemli olan takılacak şamandıra, anaktarı ve klipsi tatlı suda dahi yüzdürebilmeli. " hani olurda mayodan kurtulursa yüzsün amaçlı " , bu arada piyasada marin magazalarda yüzer anahtarlık zaten var, ben elimdeki imkanları kullandım, yahutta piyasaya para vermek istemeyenler, eski bir yüzer tokyo terliktende istedikleri bir motifi kesebilirler. kesin çözüm.
Bu elbette benim buluşum değil fakat çaresizlik düşünmeye itiyor,
Eminim bir çoğumuz benim yaşadığım bu durumu yaşamıştır, " araçta 2 kişiyiz, halka açık ve kalabalık bir plajda denize girmek istedik, ama araç güvende değil yani kapıyı kilitlememiz gerekiyor, iyide anahtarımız elektronik ise kapıyı kilitledikten sonra anahtarı nereye koyacazda denize gireceğiz, birinemi teslim edeceğiz, yada denizde yan gözle daima aracımı gözetleyeceğiz "
Anahtarı uzaktan kumandalı olmayanlar için problem yok, takar mayosuna gider, fakat bir çoğumuzun aracı U.K. yani anahtarda elektronik devre ve pil var, kısacası sudan korumak gerekiyor.
Ben çözümü şu şekilde buldum, benim aracım U.K. ile ön kabin kapıları, yan sürgü kapıyı ve arka bagaj kapılarını açıp kapıyor, bu arada arka bagajın U.K. ya teslim edilmesi bence doğru değil çünki bir çok araçta bagaj kilit pompası enerjisini kapı altındaki yada yanındaki kapanınca temas eden tırnaklı soketlerden alır dolayısıyla eğer soket temiz ise pompa çalışır amma eğer tırnaklar okside olmuşsa siz kapıları kilitlediğinizi sanırsınız ama bagaj pompası enerji alamadığı için açık kalmıştır. " Bu durumu çok yaşadım "
Bende çözüm olarak ilk iş arka bagajın, pompası üzerindeki klipsli soketini çıkardım, dolayısıyla arka kilit tamamen manuel oldu, anahtarla aç veya kapa.
Deniz olayına gelince, araç orjinal anahtarının üç kuruşa basit bir kopyasını yaptırdım, ucunada suda batmayacak bir şamandıra taktım, denize giderken aracı U.K. ile kilitledikten sonra, orjinal anahtarı bagaja diğer basit anahtar ile kilitledikten sonra, şamandıralı anahtarı mayoma takıp denize giriyorum, burada önemli olan takılacak şamandıra, anaktarı ve klipsi tatlı suda dahi yüzdürebilmeli. " hani olurda mayodan kurtulursa yüzsün amaçlı " , bu arada piyasada marin magazalarda yüzer anahtarlık zaten var, ben elimdeki imkanları kullandım, yahutta piyasaya para vermek istemeyenler, eski bir yüzer tokyo terliktende istedikleri bir motifi kesebilirler. kesin çözüm.