Yardım Körükleri İptal Edilmiş P38 Hakkında ?

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan mydarling Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 25
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 15,512

Etiketler
Ynt: Yardım Körükleri İptal Edilmiş P38 Hakkında ?

slm
MUHABBETİNİZİ BÖLMEK İSTEMEDİM BİRAZ
BEN P38 KULLANICISI VE SAHİBİ BİRİSİ OLARAK BAKIMLARI YAPILMIŞ BİR P38 İLE DÜNYA TURUNA BİLE ÇIKABİLİRİM
SAĞLAMLIĞINDAN EMİN İÇİNİZ RAHAT GÜVENLİ BİR ŞEKİLDE KULLANILABİLECEK KULLANANA GÜVEN DUYGUSU VEREN SAĞLAM BİR ARAÇTIR
KÖRÜK SİSTEMİ ARIZASINDAN KORKMANIZA YA DA ABARTILMASINA GEREK YOK BENCE ÇÜNKÜ KÖRÜKLER KOLAY KOLAY PATLAMAZ KOMPRESÖR ARIZASI YA DA VALF ARIZASI PEK YAPMAZ SADECE ELEKTRONİK ARIZASINDAN DOLAYI BAZEN HATA VERİP ÇALIŞMAZ ONUDA SERVİSTE 5 DAKİKADA BİLGİSAYARA BAĞLAYIP HATAYI SİLİP ÇALIŞIR VAZİYETE GETİRİYORLAR BAZEN PARA DAHİ ALMIYORLAR
BENİM P 38 2000 MODEL AVATARIMDA RESMİ OLAN
SAHİBİNDEN DE 30.000 TL SATILIK İLANDA
ALMAYI DÜŞÜNÜRSENİZ 20.000 İLE 25.000 ARASINDA BİR FİYATA GEZENBİLİR ÜYELERİ OLDUĞUMUZ İÇİN BIRAKABİLİRİM
3 AY ÖNCE ARAZİ VE ANA ŞANZIMANA SERVİSTE KOMPLE BAKIM YAPTIRDIM ARIZALI OLDUĞU İÇİN DEĞİL YOLDA KALMAMAK İÇİN AZICIK AŞINMIŞ OLAN MİLİNİ DEĞİŞTİRTTİM TEMİZLİĞİ YAPILIP YAĞI VE FİLTRESİNİ DEĞİŞTİRİP TAKTIK YERİNE BANA GÖRE EN AZ 10 SENE BAKIMA İHTİYACI OLMAZ
KÖRÜK SİSTEMİ DE KOMPLE ÇALIŞIR VAZİYETTE VE BAKIMLARI YAPILDI
HATTA ARIZA YAPTIĞINDA YOLA DEVAM EDEBİLMEK İÇİN MANUEL OLARAK ŞİŞİRME TESİSATI YEDEKTE DURUYOR ARABANIN ÜZERİNDE BENZİNLİĞE GİRİP HAVAYI BASIYORSUNUZ O KADAR
KAZASI BOYASI VS BÜYÜK ÖNEMLİ HİÇBİRŞEYİ YOK ORJİNAL İŞLETMESİ SIFIR BAGAJDA DURUYOR HİÇ TAKILMADAN
ŞİMDİLİK BENDEN BU KADAR EĞER MERAK ETTİĞİNİZ SORMAK İSTEDİĞİNİZ ŞEYLER OLURSA BUYURUN
SAYGILAR
 

Ynt: Yardım Körükleri İptal Edilmiş P38 Hakkında ?

Merhaba arkadaşlar.

Üzülerek söylüyorum bir şeyi bozmak ve bununla gurur duymakta üstümüze yok.Neden mi böyle konuştum?.Havalı süspansiyon iptali olayı.
Range Rover' in (P38A ) EAS sistemi (electronic air system) o kadar harika tasarlanmıştır ki şaşmamak mümkün değildir.Tabi şaşırmak için de çalışma prensibini bilmeniz gerekir.Gördüğüm kadarı ile herkes sistemin problemlerinden bahsediyor,kimse aracın yoldaki salınırken yaşattığı konfordan bahsetmiyor.Bilindiği gibi her parçada olduğu gibi bu aracın da zamanla değişmesi gereken parçaları olabilir.Bunlar Hava körükleri ,zamanla en çok katlanan yerlerinde çatlaklar oluşur veburalardan hava kaçırır.Eğer fark edilip yada aldırış edilip değiştirilmez ise havalı süspansiyon kompresörü bozulacaktır.(hava kaçağı sürekli olacağından kompresör sürekli çalışma eğiliminde olacaktır ki 110 derece sıcaklıkta kompresörün çalışmasını durduracak termal şalter bulunmasına rağmen) Seziciler elektronik parçalardır,bozulabilir.Aslında bu araçları anlayan kişilerden çok karışık marka araç yapan firmalar yaptığından dolayı günü kurtarıp sizden onarım karşılığında ücreti tahsil ederler fakat ne sistem hakkında size bilgi verebilirler ne de bu sistemin bakımı konusunda sizi aydınlatabilirler.Dolayısı ile araçlar spesifik araçlardır ve işinin ehli kişilerce yapılması gerekir diye düşünüyorum. Bir de şunu eklemek istiyorum genelde araçları biz satın aldığımızda araçlar bitmiş halde oluyor ,bize de araçların arızaları ile uğraşmak kalıyor ve böylecede aracın adı kötüye çıkmış oluyor.Sorarım araç sahiplerine kaçınız 4 adet körük ,kompresör ,valf bloğu değiştirdi de bu parçalar tekrar arıza yaptı.Tamam bu parçalar biraz pahalı ama bu aracın suçu değil.İngiltere de araç sahipleri bu araçlara arazide körüklerle biniyorlar. Toparlamam gerekirse sistem son derece harika fakat bizdeki araçlar bakımsız olduğundan keyfini süremiyoruz.


P38A Range Rover Elektronik Havalı Süspansiyon sistemi şemasını ilgili arkadaşlara bilgi vermesi açısından paylaşıyorum.Sorularınız olur ise yardımcı olmaya çalışırım...

Adsız.png
 

Ynt: Yardım Körükleri İptal Edilmiş P38 Hakkında ?

HİÇ BİLEN İLE BİLMEYEN BİR OLURMU DİYE BİR SÖZ VARDIR
SAYGILAR
 

Ynt: Yardım Körükleri İptal Edilmiş P38 Hakkında ?

kantin' Alıntı:
slm
MUHABBETİNİZİ BÖLMEK İSTEMEDİM BİRAZ
BEN P38 KULLANICISI VE SAHİBİ BİRİSİ OLARAK BAKIMLARI YAPILMIŞ BİR P38 İLE DÜNYA TURUNA BİLE ÇIKABİLİRİM
SAĞLAMLIĞINDAN EMİN İÇİNİZ RAHAT GÜVENLİ BİR ŞEKİLDE KULLANILABİLECEK KULLANANA GÜVEN DUYGUSU VEREN SAĞLAM BİR ARAÇTIR
KÖRÜK SİSTEMİ ARIZASINDAN KORKMANIZA YA DA ABARTILMASINA GEREK YOK BENCE ÇÜNKÜ KÖRÜKLER KOLAY KOLAY PATLAMAZ KOMPRESÖR ARIZASI YA DA VALF ARIZASI PEK YAPMAZ SADECE ELEKTRONİK ARIZASINDAN DOLAYI BAZEN HATA VERİP ÇALIŞMAZ ONUDA SERVİSTE 5 DAKİKADA BİLGİSAYARA BAĞLAYIP HATAYI SİLİP ÇALIŞIR VAZİYETE GETİRİYORLAR BAZEN PARA DAHİ ALMIYORLAR
BENİM P 38 2000 MODEL AVATARIMDA RESMİ OLAN
SAHİBİNDEN DE 30.000 TL SATILIK İLANDA
ALMAYI DÜŞÜNÜRSENİZ 20.000 İLE 25.000 ARASINDA BİR FİYATA GEZENBİLİR ÜYELERİ OLDUĞUMUZ İÇİN BIRAKABİLİRİM
3 AY ÖNCE ARAZİ VE ANA ŞANZIMANA SERVİSTE KOMPLE BAKIM YAPTIRDIM ARIZALI OLDUĞU İÇİN DEĞİL YOLDA KALMAMAK İÇİN AZICIK AŞINMIŞ OLAN MİLİNİ DEĞİŞTİRTTİM TEMİZLİĞİ YAPILIP YAĞI VE FİLTRESİNİ DEĞİŞTİRİP TAKTIK YERİNE BANA GÖRE EN AZ 10 SENE BAKIMA İHTİYACI OLMAZ
KÖRÜK SİSTEMİ DE KOMPLE ÇALIŞIR VAZİYETTE VE BAKIMLARI YAPILDI
HATTA ARIZA YAPTIĞINDA YOLA DEVAM EDEBİLMEK İÇİN MANUEL OLARAK ŞİŞİRME TESİSATI YEDEKTE DURUYOR ARABANIN ÜZERİNDE BENZİNLİĞE GİRİP HAVAYI BASIYORSUNUZ O KADAR
KAZASI BOYASI VS BÜYÜK ÖNEMLİ HİÇBİRŞEYİ YOK ORJİNAL İŞLETMESİ SIFIR BAGAJDA DURUYOR HİÇ TAKILMADAN
ŞİMDİLİK BENDEN BU KADAR EĞER MERAK ETTİĞİNİZ SORMAK İSTEDİĞİNİZ ŞEYLER OLURSA BUYURUN
SAYGILAR
sizin aracınız bu mu?
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-arazi-suv-pick-up-land-rover-mukemmel-temizlikte-55187189/detay#
 



Ynt: Yardım Körükleri İptal Edilmiş P38 Hakkında ?

merhaba. hayır değil. sanırım ilandan kalkmış.körükleri iptal edilmiş olan araçtan vazgeçtik.bilginize. emeği geçen yorum yazan bütün arkadaşlara teşekkürler.saygılar.
 


Ynt: Yardım Körükleri İptal Edilmiş P38 Hakkında ?

Merhaba arkadaşlar.

Üzülerek söylüyorum bir şeyi bozmak ve bununla gurur duymakta üstümüze yok.Neden mi böyle konuştum?.Havalı süspansiyon iptali olayı.
Range Rover' in (P38A ) EAS sistemi (electronic air system) o kadar harika tasarlanmıştır ki şaşmamak mümkün değildir.Tabi şaşırmak için de çalışma prensibini bilmeniz gerekir.Gördüğüm kadarı ile herkes sistemin problemlerinden bahsediyor,kimse aracın yoldaki salınırken yaşattığı konfordan bahsetmiyor.Bilindiği gibi her parçada olduğu gibi bu aracın da zamanla değişmesi gereken parçaları olabilir.Bunlar Hava körükleri ,zamanla en çok katlanan yerlerinde çatlaklar oluşur veburalardan hava kaçırır.Eğer fark edilip yada aldırış edilip değiştirilmez ise havalı süspansiyon kompresörü bozulacaktır.(hava kaçağı sürekli olacağından kompresör sürekli çalışma eğiliminde olacaktır ki 110 derece sıcaklıkta kompresörün çalışmasını durduracak termal şalter bulunmasına rağmen) Seziciler elektronik parçalardır,bozulabilir.Aslında bu araçları anlayan kişilerden çok karışık marka araç yapan firmalar yaptığından dolayı günü kurtarıp sizden onarım karşılığında ücreti tahsil ederler fakat ne sistem hakkında size bilgi verebilirler ne de bu sistemin bakımı konusunda sizi aydınlatabilirler.Dolayısı ile araçlar spesifik araçlardır ve işinin ehli kişilerce yapılması gerekir diye düşünüyorum. Bir de şunu eklemek istiyorum genelde araçları biz satın aldığımızda araçlar bitmiş halde oluyor ,bize de araçların arızaları ile uğraşmak kalıyor ve böylecede aracın adı kötüye çıkmış oluyor.Sorarım araç sahiplerine kaçınız 4 adet körük ,kompresör ,valf bloğu değiştirdi de bu parçalar tekrar arıza yaptı.Tamam bu parçalar biraz pahalı ama bu aracın suçu değil.İngiltere de araç sahipleri bu araçlara arazide körüklerle biniyorlar. Toparlamam gerekirse sistem son derece harika fakat bizdeki araçlar bakımsız olduğundan keyfini süremiyoruz.


P38A Range Rover Elektronik Havalı Süspansiyon sistemi şemasını ilgili arkadaşlara bilgi vermesi açısından paylaşıyorum.Sorularınız olur ise yardımcı olmaya çalışırım...
M
Ynt: Yardım Körükleri İptal Edilmiş P38 Hakkında ?

Merhaba arkadaşlar.

Üzülerek söylüyorum bir şeyi bozmak ve bununla gurur duymakta üstümüze yok.Neden mi böyle konuştum?.Havalı süspansiyon iptali olayı.
Range Rover' in (P38A ) EAS sistemi (electronic air system) o kadar harika tasarlanmıştır ki şaşmamak mümkün değildir.Tabi şaşırmak için de çalışma prensibini bilmeniz gerekir.Gördüğüm kadarı ile herkes sistemin problemlerinden bahsediyor,kimse aracın yoldaki salınırken yaşattığı konfordan bahsetmiyor.Bilindiği gibi her parçada olduğu gibi bu aracın da zamanla değişmesi gereken parçaları olabilir.Bunlar Hava körükleri ,zamanla en çok katlanan yerlerinde çatlaklar oluşur veburalardan hava kaçırır.Eğer fark edilip yada aldırış edilip değiştirilmez ise havalı süspansiyon kompresörü bozulacaktır.(hava kaçağı sürekli olacağından kompresör sürekli çalışma eğiliminde olacaktır ki 110 derece sıcaklıkta kompresörün çalışmasını durduracak termal şalter bulunmasına rağmen) Seziciler elektronik parçalardır,bozulabilir.Aslında bu araçları anlayan kişilerden çok karışık marka araç yapan firmalar yaptığından dolayı günü kurtarıp sizden onarım karşılığında ücreti tahsil ederler fakat ne sistem hakkında size bilgi verebilirler ne de bu sistemin bakımı konusunda sizi aydınlatabilirler.Dolayısı ile araçlar spesifik araçlardır ve işinin ehli kişilerce yapılması gerekir diye düşünüyorum. Bir de şunu eklemek istiyorum genelde araçları biz satın aldığımızda araçlar bitmiş halde oluyor ,bize de araçların arızaları ile uğraşmak kalıyor ve böylecede aracın yardımcı olmaya çalışırım...
 

Ynt: Yardım Körükleri İptal Edilmiş P38 Hakkında ?

Merhaba arkadaşlar.

Üzülerek söylüyorum bir şeyi bozmak ve bununla gurur duymakta üstümüze yok.Neden mi böyle konuştum?.Havalı süspansiyon iptali olayı.
Range Rover' in (P38A ) EAS sistemi (electronic air system) o kadar harika tasarlanmıştır ki şaşmamak mümkün değildir.Tabi şaşırmak için de çalışma prensibini bilmeniz gerekir.Gördüğüm kadarı ile herkes sistemin problemlerinden bahsediyor,kimse aracın yoldaki salınırken yaşattığı konfordan bahsetmiyor.Bilindiği gibi her parçada olduğu gibi bu aracın da zamanla değişmesi gereken parçaları olabilir.Bunlar Hava körükleri ,zamanla en çok katlanan yerlerinde çatlaklar oluşur veburalardan hava kaçırır.Eğer fark edilip yada aldırış edilip değiştirilmez ise havalı süspansiyon kompresörü bozulacaktır.(hava kaçağı sürekli olacağından kompresör sürekli çalışma eğiliminde olacaktır ki 110 derece sıcaklıkta kompresörün çalışmasını durduracak termal şalter bulunmasına rağmen) Seziciler elektronik parçalardır,bozulabilir.Aslında bu araçları anlayan kişilerden çok karışık marka araç yapan firmalar yaptığından dolayı günü kurtarıp sizden onarım karşılığında ücreti tahsil ederler fakat ne sistem hakkında size bilgi verebilirler ne de bu sistemin bakımı konusunda sizi aydınlatabilirler.Dolayısı ile araçlar spesifik araçlardır ve işinin ehli kişilerce yapılması gerekir diye düşünüyorum. Bir de şunu eklemek istiyorum genelde araçları biz satın aldığımızda araçlar bitmiş halde oluyor ,bize de araçların arızaları ile uğraşmak kalıyor ve böylecede aracın adı kötüye çıkmış oluyor.Sorarım araç sahiplerine kaçınız 4 adet körük ,kompresör ,valf bloğu değiştirdi de bu parçalar tekrar arıza yaptı.Tamam bu parçalar biraz pahalı ama bu aracın suçu değil.İngiltere de araç sahipleri bu araçlara arazide körüklerle biniyorlar. Toparlamam gerekirse sistem son derece harika fakat bizdeki araçlar bakımsız olduğundan keyfini süremiyoruz.


P38A Range Rover Elektronik Havalı Süspansiyon sistemi şemasını ilgili arkadaşlara bilgi vermesi açısından paylaşıyorum.Sorularınız olur ise yardımcı olmaya çalışırım...
Slm kardesim benimde ayni sorumun var koruk yerinden cikmis durumda tekrardan yerine takarsak duzelirmi acaba ? Birde bu cok karmasik bi durummu bu sispansiyon olayi antepten katiliyorum goturdugum tamirci ben bakamam diyor ne yapacagimi bilmiyorum
 

Slm kardesim benimde ayni sorumun var koruk yerinden cikmis durumda tekrardan yerine takarsak duzelirmi acaba ? Birde bu cok karmasik bi durummu bu sispansiyon olayi antepten katiliyorum goturdugum tamirci ben bakamam diyor ne yapacagimi bilmiyorum
Belki kabaca gelecek ama iptal et ve kurtul.
Ben aracı aldığımın ilk ayı iptal ettirip yaylı sisteme geçtim, şimdi kafam rahat.


IMG_6869.JPG
IMG_6875.JPG
IMG_6893.JPG
 



Gezenbilir bilgi kaynağını daha iyi bir dizin haline getirebilmek için birkaç rica;
- Arandığında bilgiye kolay ulaşabilmek için farklı bir çok konuyu tek bir başlık altında tartışmak yerine veya konu başlığıyla alakalı olmayan sorularınızla ilgili yeni konu başlıkları açınız.
- Yeni bir konu açarken başlığın konu içeriğiyle ilgili açık ve net bilgi vermesine dikkat ediniz. "Acil Yardım", "Lütfen Bakar mısınız" gibi konu içeriğiyle ilgili bilgi vermeyen başlıklar geç cevap almanıza neden olacağı gibi bilgiye ulaşmayı da zorlaştıracaktır.
- Sorularınızı ve cevaplarınızı, kısaca bildiklerinizi özel mesajla değil tüm forumla paylaşınız. Bildiklerinizi özel mesajla paylaşmak forum genelinde paylaşımda bulunan diğer üyelere haksızlık olduğu gibi forum kültürünün kolektif yapısına da aykırıdır.
- Sadece video veya blog bağlantısı verilerek açılan konuların can sıkıcı olduğunu ve üyeler tarafından hoş karşılanmadığını belirtelim. Lütfen paylaştığınız video veya blogun bağlantısının altına kısa da olsa konu başlığıyla alakalı bilgiler veriniz.

Hep birlikte keyifli forumlar dileriz.


GEZENBİLİR TV

GEZENBİLİR'İ TAKİP EDİN

Forum istatistikleri

Konular
103,684
Mesajlar
1,522,179
Kayıtlı Üye Sayımız
166,532
Kaydolan Son Üyemiz
Tanersezen

SON KONULAR



Geri
Üst