Videodan anladigim eleman araya bi parca eklemis kendi icadi muhtemelen, o da arazi vitesi gibi bisey ama eleman onden arkadan cekisi ve yuc dagilimini bu parcadan ayarliyor. Bi ayrinti daha eleman kel kisa pantolonlu bi amca ))
bu videodan anladığım kilitli diff. olayını çözmüş %50 ön arka dağılımı yapıyor normalde 2wd çalışan araç gerektiği zaman 4wd çalışıyor bir mitsubishi gibi devamlı 4x4 veya kilitli 4x4 çalışıyor
aslında gerekli bir parça değil bana göre zaten normal şanzıman 2wd veya 4wd çalışır hale daha kolay getiriliyor ki 4wd olduğunda kilitli vaziyette çalışır halde oluyor
Videodan anladigim eleman araya bi parca eklemis kendi icadi muhtemelen, o da arazi vitesi gibi bisey ama eleman onden arkadan cekisi ve yuc dagilimini bu parcadan ayarliyor. Bi ayrinti daha eleman kel kisa pantolonlu bi amca ))
bu videodan anladığım kilitli diff. olayını çözmüş %50 ön arka dağılımı yapıyor normalde 2wd çalışan araç gerektiği zaman 4wd çalışıyor bir mitsubishi gibi devamlı 4x4 veya kilitli 4x4 çalışıyor
aslında gerekli bir parça değil bana göre zaten normal şanzıman 2wd veya 4wd çalışır hale daha kolay getiriliyor ki 4wd olduğunda kilitli vaziyette çalışır halde oluyor
Bu türlü bir uygulama muayene sırasında işeyarayabilir. Ön çaftı söksek aksları söksek kim ne bilecek..... içeridende rear wheel drive konumuna alıp vites kolunu yokettimmi olur size 2 çeker.))))
Bu türlü bir uygulama muayene sırasında işeyarayabilir. Ön çaftı söksek aksları söksek kim ne bilecek..... içeridende rear wheel drive konumuna alıp vites kolunu yokettimmi olur size 2 çeker.))))
aslında muyane sorun olmasa yada olmadığını tam öğrensem işe girişeceğim bir zamanlama planı yaparak bölgemde TÜV de çalışan bir yetkili ile görüşmem olacak birkaç gün içinde ondan alacağım cevaplar aslında belirleyici olacak
TUV'ü çok sorun etmeyin, 7 yıldır T4 syncro kullanıyorum aracın 4 çeker olduğunu söylemesem fren testinde hata
yapıyorlar ve arabayı döner merdanede tutamıyorlar
Bu araçların ruhsatları N1 yada M1 sınıfı olarak kayıtlı olduğundan 4 çeker olmadığı var sayılarak muayene ediliyor.
bende pek sorun yaratacaklarını düşünmüyorum. tüv de amir bir tanıdığım var, o birşey olmayacağını söyledi. ama tabi bu memlekette hiçbirşey belli olmaz.
takip ettiğim 5500-7500 tl arasında bulunan dizel T3 ler var nasılsa baştan sona sökeceğimiz için çok toplu pahalı model almaktansa uygun fiyatlı bir model almak istiyorum nedeni az da olsa kaporta da değişiklikler olacak 4wd olurken motor kısmında ön tarafa doğru ve önde
sonuçta camper olacak arac panel veya camlı olması çok önemli değil projelendirilecek olduğundan
proje aslında T3 değildi asıl proje bir 4x4 camper dı araç marka model araştırırken bir sürü araç seçenekler içinde vardı fakat ülkemde bu tarz araçlar için seçenekler çok az olunca ve yabancı forumlarıda takip ederken bir kaç dönüşmüş T3 ile karşılaştım araştırmalarımı ülkemde bulunan seçenekler içine aldım ve bütçe olarakta en maliyetsizi hangisi olur derken T3 birkaç eksik bilgisi kaldı onlarıda edindikten sonra 2wd bir T3 edinip uzun soluklu projeye başlamak inşallah nasip olur diyorum.... önümüzdeki senenin yazına yetiştirmek gibi bir niyet tabi var
alkovenli bir model istemiyorum ben daha çok durduğum yerde tavanı yükseltebileceğim overland tarzı bir şekil benimsedim nedeni kısa off-road gezilerede gidebilmek adına aracın denge problemi oluşmasını istemiyorum
bakalım illa T3 diye bir takıntım yok ama olursa daha değerli olur diye düşünüyorum toyota lj tek kabin hilux veya defender hala araştırma içerisindeyim maliyet olarak T3 daha cazip geliyor bana
t3 harika olur, bu arada gçen tüv cü bir arkadaş vardı ona danıştım. eğer şasi nodan aracı irdeleyen birine denk gelirse sorun olabilir dedi. Haricinde bizim en baş kriterimiz mekanık sağlamlığı ve fren vs. dedi.
t3 harika olur, bu arada gçen tüv cü bir arkadaş vardı ona danıştım. eğer şasi nodan aracı irdeleyen birine denk gelirse sorun olabilir dedi. Haricinde bizim en baş kriterimiz mekanık sağlamlığı ve fren vs. dedi.