Volkswagen 2015 Model,kisa Şasİ, T6 Kasa Transporter Aracin Camper’a Dönüşüm Macerasi

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan MüBisVan Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 158
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 102,488

.
Benzeri bir durum dört sene kadar evvel İzmir çevre otoyolunda başıma geldi.
Hatırladığım kadarıyla aniden 100-110 km/h üzeri hızda benzeri ses ve vibrasyon başlayınca hemen Ford’a çektim karavanı. Dediklerine göre lastik içindeki tellerde kopma olduğunu söylediler. Lastik çıkarıldığında da iç tarafta kalan yanak la omuz arasındaki bombeyi gördüm.
Bilmiyorum lastik içindeki radyal tel ağını mı yoksa topukdaki telleri mi demek istediler ? Her neyse ben yeni lastik takın deyince de daha vakti var sadece stepneyi takalım deyip para bile almak istememişlerdi.


Bu fırsatla bir ilave de yapayım.
Geçen sene buradan geçerken sizi hatırladım..:yum:
(4. resim)
Nam-ı diğer; @EvliyaCelebi2
 
Son düzenleme:

.
Benzeri bir durum dört sene kadar evvel İzmir çevre otoyolunda başıma geldi.
Hatırladığım kadarıyla aniden 100-110 km/h üzeri hızda benzeri ses ve vibrasyon başlayınca hemen Ford’a çektim karavanı. Dediklerine göre lastik içindeki tellerde kopma olduğunu söylediler. Lastik çıkarıldığında da iç tarafta kalan yanak la omuz arasındaki bombeyi gördüm.
Bilmiyorum lastik içindeki radyal tel ağını mı yoksa topukdaki telleri mi demek istediler ? Her neyse ben yeni lastik takın deyince de daha vakti var sadece stepneyi takalım deyip para bile almak istememişlerdi.


Bu fırsatla bir ilave de yapayım.
Geçen sene buradan geçerken sizi hatırladım..:yum:
(4. resim)
Nam-ı diğer; @EvliyaCelebi2
Çok güzel yerler... Tekrar gidelim denildiğinde hiç şüphesiz süper olur deriz.
 


İyi akşamlar. Döner koltuk mekanizması sürücü koltuğunda da sorunsuz kullanılabiliyor mu acaba ? Teşekkür ederim.
 




Benim de böyle planlarım olduğundan başlığı baştan sona okudum. Bu araçların 102 140 bg motorları arasında mekanik (enjektör turbo vs) hiç bir fark yok diye biliyorum. Yazılımla 180 bg lere çıkabiliyorlar rahatlıkla. Tartışmalı konu ama binek aracımda 3 yıldır yazılımlı geziyorum, yeni alacağım araca da güvenilir firmaya yazılım yaptırıp binerim ki isteğiniz doğrultusunda 140 160 civarı daha da güvenli bir yere çekebilirler, maksimum torku daha aşağıda bırakabilirler.

Döner koltuk mekanizması çiftli ön koltuğa uygulanabiliyor mu? T5 bakıyorum aslında da çok farkı yoktur muhtemelen. Bir de çiftli koltuk altında saklama bölümü var, acaba bölüm üstünden mi altından mı döndürüyor (akü vs ağır malzeme koymak istiyorum da oraya).

Taş toprak hafif arazi şartlarında megane a göre altının yüksekliği nasıl, 2.5 mt civarı dingil mesafesinden 3'e çıkmanın dezavantajını yaşadınız mı?

Bagajdan koltuğa kadar olan uzunluk kaç cm acaba?

Bir de 50 psi halen fazla geldi bana, kitapçıkta genelde daha detaylı basınç listeleri oluyor ki uzun yıllar yüksüz connect kullandım, özellikle arkalara fabrika verisinden daha azı hem tutuş hem konfor için iyiydi. Bir de taşlı yollarda standarttan aşağıda kullanmak bile iyidir, biraz daha eğilebilirsiniz bu konuya. Orta bölmeye çok yük atmıyorsanız arkadaki ekipmanın ağırlığı lastiklerden arkada kaldığı için önü de hafifletecek, yüksek basınçta da önden çok kayar aracınız, bi kaç farklı basınçta deneyin bence.
 
Son düzenleme:

Benim de böyle planlarım olduğundan başlığı baştan sona okudum. Bu araçların 102 140 bg motorları arasında mekanik (enjektör turbo vs) hiç bir fark yok diye biliyorum. Yazılımla 180 bg lere çıkabiliyorlar rahatlıkla. Tartışmalı konu ama binek aracımda 3 yıldır yazılımlı geziyorum, yeni alacağım araca da güvenilir firmaya yazılım yaptırıp binerim ki isteğiniz doğrultusunda 140 160 civarı daha da güvenli bir yere çekebilirler, maksimum torku daha aşağıda bırakabilirler.

Döner koltuk mekanizması çiftli ön koltuğa uygulanabiliyor mu? T5 bakıyorum aslında da çok farkı yoktur muhtemelen. Bir de çiftli koltuk altında saklama bölümü var, acaba bölüm üstünden mi altından mı döndürüyor (akü vs ağır malzeme koymak istiyorum da oraya).

Taş toprak hafif arazi şartlarında megane a göre altının yüksekliği nasıl, 2.5 mt civarı dingil mesafesinden 3'e çıkmanın dezavantajını yaşadınız mı?

Bagajdan koltuğa kadar olan uzunluk kaç cm acaba?

Bir de 50 psi halen fazla geldi bana, kitapçıkta genelde daha detaylı basınç listeleri oluyor ki uzun yıllar yüksüz connect kullandım, özellikle arkalara fabrika verisinden daha azı hem tutuş hem konfor için iyiydi. Bir de taşlı yollarda standarttan aşağıda kullanmak bile iyidir, biraz daha eğilebilirsiniz bu konuya. Orta bölmeye çok yük atmıyorsanız arkadaki ekipmanın ağırlığı lastiklerden arkada kaldığı için önü de hafifletecek, yüksek basınçta da önden çok kayar aracınız, bi kaç farklı basınçta deneyin bence.
Yazılımla bg yükseltme olayına hiç girmedim. Tecrübem yok. Yapan birini de tanımadım.

Çiftli koltuk döndürme aparatı Türkiye'de hala yok diye biliyorum. Genelde dedğiniz gibi çiftli koltuğun altını akü veya saklama alanı olarak çok kullanıyorlar.

Benim de önceki aracım Megan'dı. O araçların da yüksekliği iyi. Ama trasporter bambaşka:smiley: Özellikle basamak benzeri bir şey taktırmazsanız patika, abartı olmuyacak şekilde taşlı yollarda rahat sürüş yapabiliyorsunuz.

Lastik basıncı şuanda 50 psi de güzel. Bi sorun yaşamadım. Diğer basınçlara göre çok konforlu.
 

Volkswagen Transporter T6 Araçta - Ön Kapılar İçin Fitil Uygulaması

Bu aralar boşta kaldım, aracıma bir şeyler yapayım diyenler için bütcenize fazla maliyet bindirmeyen hem de yapımı kolay kapı fitili uygulamasının nasıl yapılacağını anlatıyorum...

Öncelikle hava sıcaklığının çok düşük olmaması önemli 10 derecenin altında yapışkan yapışır ama sonrasında kalkma gibi sıkıntılar olabilir.

Bu uygulama için 3 parçaya ihtiyacınız var. Ben fitilleri ve yapışkanlığı artıran solüsyonun n11 uygulaması üzerinden GÜÇLAS firmasından aldım.

Malzemeler:

1- 6 nolu 8 metre kendinden yapışkanlı D fitil
2- 10 ml 3m premier yapışkanlığı artırıcı solüsyon - (rahat yetiyor bende arttı)
3- Makas

Uygulamanın yapılacağı alanı iyice güzel bir bezle siliniz. Sonrasınad primier yapıştırıcıyı 20 sm sürüp ypışkanını 20 cm sıyırdığınız d fitili o kısma yapıştırınız. D fitilin arkasında bulunan kağıt yapışkan koruyucusunu bir kerede çıkarmayın her tarafa yapışır. Primier i sürdüğünüz kadar koruyucu bandı çıkarttın.

20201125_164148.jpg


n11.jpg
 






Harika bilgiler vermişsiniz. Bu yazıları geçen yıl okumuştum. Bilgisayarıma buranın linkini, ileride transporter alırsam lazım olacak bilgiler listesine eklemiştim. Şimdi bir transporter alma girişimim oluşunca hemen girip tekrar okudum.

Sorum şu: Araç ruhsatınız karavan değil kamyonet. Zaten evye, tuvalet olmadığından karavan olmaz diye önceden yazmışsınız. Kamyonet olduğundan ruhsatta hususi yazsa bile src, k belgesi ya da denetim istasyonlarına giriş zorunluluğu var diye söylentiler duyuyorum. Benim baktığım araç da sizin ki gibi kısa kasa transporter. Sizin bu konuda (src, k belgesi, tonaj için denetim istasyonu vb) olumsuz bir tecrübeniz var mı? Mesela arkada doap taşımanız sorun ediliyor mu?
 

Harika bilgiler vermişsiniz. Bu yazıları geçen yıl okumuştum. Bilgisayarıma buranın linkini, ileride transporter alırsam lazım olacak bilgiler listesine eklemiştim. Şimdi bir transporter alma girişimim oluşunca hemen girip tekrar okudum.

Sorum şu: Araç ruhsatınız karavan değil kamyonet. Zaten evye, tuvalet olmadığından karavan olmaz diye önceden yazmışsınız. Kamyonet olduğundan ruhsatta hususi yazsa bile src, k belgesi ya da denetim istasyonlarına giriş zorunluluğu var diye söylentiler duyuyorum. Benim baktığım araç da sizin ki gibi kısa kasa transporter. Sizin bu konuda (src, k belgesi, tonaj için denetim istasyonu vb) olumsuz bir tecrübeniz var mı? Mesela arkada doap taşımanız sorun ediliyor mu?
Simdiye kadar hic belge konusunda bir denetim yasamadim. Yuk denetim istasyonlarinin yanindan hep yavaslayarak geciyorum. Eger oradski gorevli gir isareti yapip uymazssniz cezasi var diye biliyorum. Doblo ticari bir aracin basina gelmis.
 

Vw transporter T6 camlıvan araçlarda ısı yalıtımı sorunsalı....

Video: https://www.youtube.com/watch?v=woMUZp2R94s&ab_channel=M%C3%BCBisVan
Merhaba, arka bagaj yuk bolumune 12V soket uygulamasi hakkinda yazi yazdiniz mi ? Goremedim ve en cok merak ettigim konu bu. Ben halihazirda Peugeot Rifter GT paket full guvenlik paketi de dahil olan model bir arac kullaniyorum. Bu aracimda hem onde hem yuk bagaj bolumune 12v soket mevcut ve PARAGO PG45 model kompresorlu buzdolabi kullaniyoruz. Transporter icin bagaj yuk bolumune 12v yaptiginizi okumusutum. Cok fazla delme sokme islemi vs yapiliyor mu ? Aracin elektrik sisteminde sorun yaratti mi veya yaratir mi gibi sorularim var. Musait oldugunuzda varsa fotograf ve diger bilgileri paylasirsaniz cok mutlu olurum.
 



Gezenbilir bilgi kaynağını daha iyi bir dizin haline getirebilmek için birkaç rica;
- Arandığında bilgiye kolay ulaşabilmek için farklı bir çok konuyu tek bir başlık altında tartışmak yerine veya konu başlığıyla alakalı olmayan sorularınızla ilgili yeni konu başlıkları açınız.
- Yeni bir konu açarken başlığın konu içeriğiyle ilgili açık ve net bilgi vermesine dikkat ediniz. "Acil Yardım", "Lütfen Bakar mısınız" gibi konu içeriğiyle ilgili bilgi vermeyen başlıklar geç cevap almanıza neden olacağı gibi bilgiye ulaşmayı da zorlaştıracaktır.
- Sorularınızı ve cevaplarınızı, kısaca bildiklerinizi özel mesajla değil tüm forumla paylaşınız. Bildiklerinizi özel mesajla paylaşmak forum genelinde paylaşımda bulunan diğer üyelere haksızlık olduğu gibi forum kültürünün kolektif yapısına da aykırıdır.
- Sadece video veya blog bağlantısı verilerek açılan konuların can sıkıcı olduğunu ve üyeler tarafından hoş karşılanmadığını belirtelim. Lütfen paylaştığınız video veya blogun bağlantısının altına kısa da olsa konu başlığıyla alakalı bilgiler veriniz.

Hep birlikte keyifli forumlar dileriz.


GEZENBİLİR TV

GEZENBİLİR'İ TAKİP EDİN

Forum istatistikleri

Konular
103,743
Mesajlar
1,523,019
Kayıtlı Üye Sayımız
166,559
Kaydolan Son Üyemiz
Sercantetik

Çevrimiçi üyeler

SON KONULAR



Geri
Üst