Ynt: viraj denge kolu sürtme acil yardım
İyi madem başladın devam edelim, araç takozlara alınıyor amortisör ve yay yerleri kontrol ediliyor (ezilme, pas, kaçak), şaft bağlantı noktaları kontrol (yağ kaçak). Hatalar düzeltilip rot ayarına gidilecek ama hem kupa hem yay yükseltme sayesinde düzgünü nasıl olur bilemem. Sonra daha önceden yapmış olduğunuz (havalı kilit) işlemi tekrarlıyoruz. Ön ve arka diferansiyel kapakları açılıyor ve diş sıyırma/aşınma var mı diye kontrol ediliyor. Gerekli yağlar (dif/şanzıman) değiştirilirek içine koyuluyor
Hazır altına girmişken şasenizde aynı yerlerin (sağ/sol) kupa yükseltmesinin ve aradaki boşlukların kumpas ile mesafesini ölçün. Anladığım kadarıyla aracın sizden önceki sahibi bazı işleri yalap şalap yapmış, düzeltmek de size kalmış. Bu anlattıklarımın bir sıralaması olabilir, atladığım da olabilir, ben sadece aklıma gelenleri hemen yazdım, o yüzden yazılanları teknik açıdan mantıklı bir şekilde sıraya koyup yapın. Fren hortumları ne alemde bu arada?