V8 Motorlar Için Yüksek Voltajlı Distributor Dui

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan fanuc11 Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 14
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 3,533

fanuc11

Ana Kamp
Mesajlar
73
Tepkime Puanı
1
Yer
Bursa / Yenişehir
MErhaba Arkadaşlar ,
bu konuda forumlarda bir çok bilgi var fakat bu konu başlığı altında konuşulan bir sey bana denk gelmedi , DUI distributor takıp kullanan V8 kullanıcıları varmı ? , sonuçları ve yorumları hakkında bilgi almak istiyorum , kullanan veya bilgisi olan arkadaşlara teşekkür ederim
 

Etiketler
Sanırım bu konuda fikri olan kimse yok distribütörü bu gün postaneden teslim etmişler yarın sanayide küçük bi kaç tadilat ile yerine montajını yapmayı planlıyorum ,montaj sonrası resimleri ve sürüş performans bilgilerinde belirteceğim

SM-N910C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

uploadfromtaptalk1452012077378.jpg
uploadfromtaptalk1452012086694.jpg


Distribütörü takmak baya bi meşakkatli oldu edelbrogh manifolt kestim umarım sorun çıkmaz

SM-N910C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

Merhaba fanuc11. Daha once duymadigim bir konu. Bu sistemin avantajlari nedir ? Biraz bilgi verebilirseniz sevinirim tesekkurler.
 

Merhaba fanuc11. Daha once duymadigim bir konu. Bu sistemin avantajlari nedir ? Biraz bilgi verebilirseniz sevinirim tesekkurler.
Merhaba , CJ lerde kullanan arkadaşlarım vardı onlardan gördüm performans konsunda ciddi artış sağlıyor gaza bastığında farkı daha net anlayabiliyorsun , henüz kendiminkisini çalıştırmadım ama arkadaşların araçlarındaki durum gayet başarılı olmuştu , marşa basayım daha net bilgiler vereceğim
 




Bağlantıları konsunda bir takım sıkıntılarımız oldu ama şaun için bağlandı , bağlantı şekli için araştırma yaparken 25 Hp ile 50 arasında güç katkısı var diye belirtmişler , maliyeti araçların modeline göre değişiyor amerikadan 575$ aldım yol da 20$ montaj vs işi içinde 50$ masraf oldu desek 645 $ toplam diyebiliriz ,
 


montajı zor değil bir kaç kablo bağlıyorsunuz oluyor fakat ben emme manifoldunu değiştirdiğim için sanırım orada küçük bir temas vardı onu kesmek zorunda kaldık onun dışında dökümanlarda her sey net olarak belirtiliyor , birde alacaksanız bujı kablolarınıda sipariş edin , yoksa mevcut kablolar olmuyor, onlarda da tadilat yamak zorunda kaldık ,
 







Merhaba distribütörü değiştirdik çok yol yapmadık ama kaar ve arazi çok gezdik tarif edilmesi çok zor farklar var müthiş bi artis söz konusu , distribitor devir saati çıkışı olması da yanında çabası onuda aldım civali hararet saati ile birlikte montajını yapmak üzere bekliyor

SM-N910C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 




Gezenbilir bilgi kaynağını daha iyi bir dizin haline getirebilmek için birkaç rica;
- Arandığında bilgiye kolay ulaşabilmek için farklı bir çok konuyu tek bir başlık altında tartışmak yerine veya konu başlığıyla alakalı olmayan sorularınızla ilgili yeni konu başlıkları açınız.
- Yeni bir konu açarken başlığın konu içeriğiyle ilgili açık ve net bilgi vermesine dikkat ediniz. "Acil Yardım", "Lütfen Bakar mısınız" gibi konu içeriğiyle ilgili bilgi vermeyen başlıklar geç cevap almanıza neden olacağı gibi bilgiye ulaşmayı da zorlaştıracaktır.
- Sorularınızı ve cevaplarınızı, kısaca bildiklerinizi özel mesajla değil tüm forumla paylaşınız. Bildiklerinizi özel mesajla paylaşmak forum genelinde paylaşımda bulunan diğer üyelere haksızlık olduğu gibi forum kültürünün kolektif yapısına da aykırıdır.
- Sadece video veya blog bağlantısı verilerek açılan konuların can sıkıcı olduğunu ve üyeler tarafından hoş karşılanmadığını belirtelim. Lütfen paylaştığınız video veya blogun bağlantısının altına kısa da olsa konu başlığıyla alakalı bilgiler veriniz.

Hep birlikte keyifli forumlar dileriz.


GEZENBİLİR TV

GEZENBİLİR'İ TAKİP EDİN

Forum istatistikleri

Konular
103,682
Mesajlar
1,522,153
Kayıtlı Üye Sayımız
166,528
Kaydolan Son Üyemiz
yusufkaptan41

Çevrimiçi üyeler

SON KONULAR



Geri
Üst