euzlu
"YANOFF" KARS...
Değerli ZJ kullanan arkadaşlarım, uzun süredir kafamda olgunlaştırdığım bir fikre istinaden ZJ kasa bir Jeep almaya karar verdim. Ancak kafama takılan 1-2 soru var ve ZJ kullanıcılarından cevap alarak bu maceramın geleceğini şekillendireceğim.
sorularım;
1- Arazi şartlarında I6 4.0 ile V8 5.2 arasındaki fark ne derece kendini hissettiriyor, veya varmı? araçların yapılı olduğunu var sayarak elbette güçlü motor daha iyidir ama 4.0 da çok çok yeterlidir diyebilirsiniz belki
2- Günlük kullanımda yakıt açısından bariz fark olduğu konusunda her hangi bir duyumunuz varmı? o kasa için 4.0 motor da yeterince güç ürettiğinden 5.2 motordan daha az yakıyor olabilir mi?
3- Standart donanım açısından I6'nın V8'den "özellikle elzem" olan bir donanım eksikliği varmı? özellikle yürüyen aksamda...
4-V8'e olup I6'ya olmayan bir arazi modifikasyonu varmı? veya daha zor uygulanabilirliği olan bir modifikasyon?
5- Sizce her iki motor seçeğinin de "kronik" olarak niteleyebileceğiniz sorunları mevcutmu? varsa nedir?
6- 5.2 ler için vergi indirimi hangi yıldan itibaren başlıyor? normal olarak 95 modellerde zaten yaştan iniyorda kasko değerine istnaden 96 ve 97 lerde de vergi indirimi yapılabiliyormu? yapııyorsa ne kadara iniyor??
7- Yazdıklarımın haricinde sizce henüz farkında olmaıdığım ama bu arçların ilk defa sahibi olacaklar için önemli olan noktalar nelerdir?, bunlara katkınızı da bekliyorum..
sorularıma cevap yazarsanız bu işin geleceğinin şekillenmesinde bana oldukça yardımcı olacaksınız, üzerine para alabileceğimbir araçla takas imkanı yakalamak istiyorum öncelikle, amacım da şu; alacağım para ile yine araca yatırım yapacağım, malum lastik, 2" takoz vb., ki ilk hedefim MT lastik ve takozlar, bu fikrime de beni "997799" adlı arkadaşımızın satılan arabası sevketti (alana da hayırlı uğurlu olsun, maaşallah), ardı sıra da üst sepet ve tavan sisleri var...
Bakalım kısmet, cevaplarınızı ve ciddi kişisel görüşlerinizi bekliyorum, dediğim gibi bu maceranın devamını önemli ölçüde sizlerin görüşleri şekillendirecek, ilginiz ve katkılarınız için şimdiden teşekkürler....
Saygılarımla,
Yrd.Doç.Dr.Erdoğan UZLU
sorularım;
1- Arazi şartlarında I6 4.0 ile V8 5.2 arasındaki fark ne derece kendini hissettiriyor, veya varmı? araçların yapılı olduğunu var sayarak elbette güçlü motor daha iyidir ama 4.0 da çok çok yeterlidir diyebilirsiniz belki
2- Günlük kullanımda yakıt açısından bariz fark olduğu konusunda her hangi bir duyumunuz varmı? o kasa için 4.0 motor da yeterince güç ürettiğinden 5.2 motordan daha az yakıyor olabilir mi?
3- Standart donanım açısından I6'nın V8'den "özellikle elzem" olan bir donanım eksikliği varmı? özellikle yürüyen aksamda...
4-V8'e olup I6'ya olmayan bir arazi modifikasyonu varmı? veya daha zor uygulanabilirliği olan bir modifikasyon?
5- Sizce her iki motor seçeğinin de "kronik" olarak niteleyebileceğiniz sorunları mevcutmu? varsa nedir?
6- 5.2 ler için vergi indirimi hangi yıldan itibaren başlıyor? normal olarak 95 modellerde zaten yaştan iniyorda kasko değerine istnaden 96 ve 97 lerde de vergi indirimi yapılabiliyormu? yapııyorsa ne kadara iniyor??
7- Yazdıklarımın haricinde sizce henüz farkında olmaıdığım ama bu arçların ilk defa sahibi olacaklar için önemli olan noktalar nelerdir?, bunlara katkınızı da bekliyorum..
sorularıma cevap yazarsanız bu işin geleceğinin şekillenmesinde bana oldukça yardımcı olacaksınız, üzerine para alabileceğimbir araçla takas imkanı yakalamak istiyorum öncelikle, amacım da şu; alacağım para ile yine araca yatırım yapacağım, malum lastik, 2" takoz vb., ki ilk hedefim MT lastik ve takozlar, bu fikrime de beni "997799" adlı arkadaşımızın satılan arabası sevketti (alana da hayırlı uğurlu olsun, maaşallah), ardı sıra da üst sepet ve tavan sisleri var...
Bakalım kısmet, cevaplarınızı ve ciddi kişisel görüşlerinizi bekliyorum, dediğim gibi bu maceranın devamını önemli ölçüde sizlerin görüşleri şekillendirecek, ilginiz ve katkılarınız için şimdiden teşekkürler....
Saygılarımla,
Yrd.Doç.Dr.Erdoğan UZLU