Uzman ZJ'cilerin Fikirlerini Acilen Bekliyorum!!!!

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan euzlu Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 34
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 8,338
Ynt: Uzman ZJ'cilerin Fikirlerini Acilen Bekliyorum!!!!

Öncelikle Levent hayırlı olsun hocam . Daha iyisini alırsın umarım ...

Bertan Aslında genel anlamda izli ve H4 cama takılan xenon başarısızdır . Asıl başarısızlık sebebi de karşıdan gelen trafiği rahatsız etmesidir . Kullandığım ZJ lerde bu yönde bir sıkıntı yaşamadım . Ama bir dvarın önüne çekip açıları ölçme şansımda olmadı . Kendi aracıma uygulama yaparsam ilkönce bunu test ederim . Bununla birlikte tampon üstüne konacak kalite bir çift sürüş farı olayı büyük oranda çözüyor .

Dediğin gibi baktırmadan heleki aracın yanına gitmeden yapılan tahminlerin hata payı hep fazladır .
Ama benim şahsi fikrim şu şekilde :

1-Araç fazla yıpranmış gibi sanki . Yazan değer Km mi Mil mi acaba ?

2-Araç kaç km de belli değil . Motor neden yapılmış ? Nasıl ve kim yapmış kısmı ise çok çok çok önemli ...

3-Bakılabilir , pek bilgi yok zaten .

4-Temiz gibi ama bakılmalı . LPG gerçekten hiç takılmamış ise bence avantaj . Daha önce düz sistem teşebbüsü vs geçirmediğini varsayıyorum .

5-Buda temiz görünüyor bakılabilir .

Yalnız bu araçlar farklı farklı yerlerde . git bak gel zor olabilir ...
 

Etiketler
Ynt: Uzman ZJ'cilerin Fikirlerini Acilen Bekliyorum!!!!

hocam eyvallah iyi dileklerinizi ve iltifatlarınız için teşekkürler...
ben de araçlara bi göz attım....

1. araç. amerikan versiyonu gördüğüm kadarıyla, denizli de olması yetkili servisin olmaması ve elektronik aksam check-up ı konusunda sorun yaşayacağınızı tahmin ediyorum, muhtemelen km değil mil dir(ama km de çıkma ihtimali var tabii)

2. araç. avrupa ama ön sinyaller amerikan versiyonu takılmış...lpg konusunun 2 yönü var 1 i size 3000tl civarı masraf anlamına da gelir, arabaya hiç takılmadıysa arabasına önem veren biri kullanmış anlamına da gelir...fotolardan dolayı bence arabanın albenisi kötü görünüyor ama canlı daha güzeldir eminim...

3.4.5... 95 model seneye 96 ile vergisi aynı olacak, bu farkları iyi değerlendirin...eski kasayı tercih etmiyorum kendi adıma, 96 bu arabaların yenilenmiş, daha üst versiyonu o nedenle...ama eski göğüs tipini seven de epey kişi var zevk sizin...


ilanlara sadece filtre amaçlı bakın...yanına gidince o güzel duran arabaların ne vahim durumda olduğunu, ceple çekilen fotodaki aracın zil gibi olduğunu da görebilirsiniz....fiyat olarak bu arabaların 18 den altındaki fiyattakilerine dikkatli bakın...dökük bir arabayı asla toplayamazsınız toplasanızda kurcalanmış olur, pahalı diye elediğiniz arabadan daha fazla para harcamış olursunuz, bu dediğim sadece zj için diil tüm araçlar için geçerlidir...arabanın heryeri ip gibidir tamponların boyası kötüdür yada tamponlar kırıktır....alın o arabayı 115 lira komple ön tamponun sıfırı....
ben zj alıyor olsam dışında max 2-3 parça boya-- içi hatasız--motoru iyi--şanzumanı iyi--defransiyelleri yağ vs kaçırmayan--lpg sistemi prins---elektronik ve elektrik aksamına çok müdahele edilmemiş olması yeterlidir....mesela....ön takımı yaptırısınız max 1000liraya mal olur buna çok önem vermem yapılmışı daha iyidir....fren diskleri değişir sorun diil...eksozu yaptırısınız...önemli dill gibi...
ama içi bitik bir arabayı asla hatasız hale getiremezsiniz....
 

Ynt: Uzman ZJ'cilerin Fikirlerini Acilen Bekliyorum!!!!

997799' Alıntı:
hocam eyvallah iyi dileklerinizi ve iltifatlarınız için teşekkürler...
ben de araçlara bi göz attım....

1. araç. amerikan versiyonu gördüğüm kadarıyla, denizli de olması yetkili servisin olmaması ve elektronik aksam check-up ı konusunda sorun yaşayacağınızı tahmin ediyorum, muhtemelen km değil mil dir(ama km de çıkma ihtimali var tabii)

2. araç. avrupa ama ön sinyaller amerikan versiyonu takılmış...lpg konusunun 2 yönü var 1 i size 3000tl civarı masraf anlamına da gelir, arabaya hiç takılmadıysa arabasına önem veren biri kullanmış anlamına da gelir...fotolardan dolayı bence arabanın albenisi kötü görünüyor ama canlı daha güzeldir eminim...

3.4.5... 95 model seneye 96 ile vergisi aynı olacak, bu farkları iyi değerlendirin...eski kasayı tercih etmiyorum kendi adıma, 96 bu arabaların yenilenmiş, daha üst versiyonu o nedenle...ama eski göğüs tipini seven de epey kişi var zevk sizin...


ilanlara sadece filtre amaçlı bakın...yanına gidince o güzel duran arabaların ne vahim durumda olduğunu, ceple çekilen fotodaki aracın zil gibi olduğunu da görebilirsiniz....fiyat olarak bu arabaların 18 den altındaki fiyattakilerine dikkatli bakın...dökük bir arabayı asla toplayamazsınız toplasanızda kurcalanmış olur, pahalı diye elediğiniz arabadan daha fazla para harcamış olursunuz, bu dediğim sadece zj için diil tüm araçlar için geçerlidir...arabanın heryeri ip gibidir tamponların boyası kötüdür yada tamponlar kırıktır....alın o arabayı 115 lira komple ön tamponun sıfırı....
ben zj alıyor olsam dışında max 2-3 parça boya-- içi hatasız--motoru iyi--şanzumanı iyi--defransiyelleri yağ vs kaçırmayan--lpg sistemi prins---elektronik ve elektrik aksamına çok müdahele edilmemiş olması yeterlidir....mesela....ön takımı yaptırısınız max 1000liraya mal olur buna çok önem vermem yapılmışı daha iyidir....fren diskleri değişir sorun diil...eksozu yaptırısınız...önemli dill gibi...
ama içi bitik bir arabayı asla hatasız hale getiremezsiniz....

aldığımız önemli notlar : ))

1- 96dan düşükleri bir kalemde geç,

2- aracı aldığın yerde mutlaka bu camiadan birilerinin tanıdığı usta veya servis olsun ki araç hakkında net fikir sahibi ol,

3- dışına takılma, iç-yürüyen ve motordan ok alanı bulmaya bak,



doğru nlamışım, değilmi? : ))


görüşleriniz ve tecrübe aktarımınız içi tekrardan teşekkürler, kesinlikle dikkate alacağım, kuşkunuz olmasın....
 

Ynt: Uzman ZJ'cilerin Fikirlerini Acilen Bekliyorum!!!!

Levent hocam konuyu güzel açıklamış .

1-Katılamayacağım ne yazık ki , sitede ilgili çok konu var . İki versiyon arası zevk meselesi ... :smiley:

3-Dışına takılma ama abartmadan , ters dönmüş , yada şaseye kadar ezilmiş araç alma ;)

Kolay gelsin ...
 

Ynt: Uzman ZJ'cilerin Fikirlerini Acilen Bekliyorum!!!!

ssbman' Alıntı:
3-Dışına takılma ama abartmadan , ters dönmüş , yada şaseye kadar ezilmiş araç alma ;)

Kolay gelsin ...


hocam bende çekirdekten kaportacı ve gerçekten sanatkar bir abiler var, bırak tersi düzü en ufak bir kusurda arabayı geri göndertirler bana, kasa ve içi için onlardan icazet almadan hiç araç almadım bu güne kadar, yürüyen ve motor için de dostumuz çok elbette ama amerikan olayında yürüyen ve motor için ayrı "uzman kişilerin" görüşüne başvuracağım haliyle, yine de düşünceli uyarın için teşekkür ederim, iyi akşamlar....
 




Ynt: Uzman ZJ'cilerin Fikirlerini Acilen Bekliyorum!!!!

euzlu' Alıntı:
Değerli ZJ kullanan arkadaşlarım, uzun süredir kafamda olgunlaştırdığım bir fikre istinaden ZJ kasa bir Jeep almaya karar verdim. Ancak kafama takılan 1-2 soru var ve ZJ kullanıcılarından cevap alarak bu maceramın geleceğini şekillendireceğim.

sorularım;

1- Arazi şartlarında I6 4.0 ile V8 5.2 arasındaki fark ne derece kendini hissettiriyor, veya varmı? araçların yapılı olduğunu var sayarak elbette güçlü motor daha iyidir ama 4.0 da çok çok yeterlidir diyebilirsiniz belki

2- Günlük kullanımda yakıt açısından bariz fark olduğu konusunda her hangi bir duyumunuz varmı? o kasa için 4.0 motor da yeterince güç ürettiğinden 5.2 motordan daha az yakıyor olabilir mi?

3- Standart donanım açısından I6'nın V8'den "özellikle elzem" olan bir donanım eksikliği varmı? özellikle yürüyen aksamda...

4-V8'e olup I6'ya olmayan bir arazi modifikasyonu varmı? veya daha zor uygulanabilirliği olan bir modifikasyon?

5- Sizce her iki motor seçeğinin de "kronik" olarak niteleyebileceğiniz sorunları mevcutmu? varsa nedir?

6- 5.2 ler için vergi indirimi hangi yıldan itibaren başlıyor? normal olarak 95 modellerde zaten yaştan iniyorda kasko değerine istnaden 96 ve 97 lerde de vergi indirimi yapılabiliyormu? yapııyorsa ne kadara iniyor??

7- Yazdıklarımın haricinde sizce henüz farkında olmaıdığım ama bu arçların ilk defa sahibi olacaklar için önemli olan noktalar nelerdir?, bunlara katkınızı da bekliyorum..


sorularıma cevap yazarsanız bu işin geleceğinin şekillenmesinde bana oldukça yardımcı olacaksınız, üzerine para alabileceğimbir araçla takas imkanı yakalamak istiyorum öncelikle, amacım da şu; alacağım para ile yine araca yatırım yapacağım, malum lastik, 2" takoz vb., ki ilk hedefim MT lastik ve takozlar, bu fikrime de beni "997799" adlı arkadaşımızın satılan arabası sevketti (alana da hayırlı uğurlu olsun, maaşallah), ardı sıra da üst sepet ve tavan sisleri var...

Bakalım kısmet, cevaplarınızı ve ciddi kişisel görüşlerinizi bekliyorum, dediğim gibi bu maceranın devamını önemli ölçüde sizlerin görüşleri şekillendirecek, ilginiz ve katkılarınız için şimdiden teşekkürler....

Saygılarımla,

Yrd.Doç.Dr.Erdoğan UZLU
SELAM Erdogan bey,sizi yakinda jeep camiasina katacagiz heralde,hayirlisi olur insallah.bende ankaradayim eger bir yardimim olacaksa ariyabilirsin herzaman.arac alacagin zaman motor ve kaporta hakkinda bir sey danismak ve araci kontrol eddirmek istersen adres belli sen biliyorsun zaten"HMC AMERICAN GARAGE" ucretsiz kontrol yaptir.ayrica ankaradaki tum araclari onlar iyi bilir.Cem talip cep numaram:0532 382 88 18
 

Ynt: Uzman ZJ'cilerin Fikirlerini Acilen Bekliyorum!!!!

teşekkürler Cem bey, hem sizin numaranız hem de HMC'nin adresi ve telefonu elimin altında artık, teklifiniz için teşekkürler, sağolun : )))
 

Ynt: Uzman ZJ'cilerin Fikirlerini Acilen Bekliyorum!!!!

euzlu' Alıntı:
Değerli ZJ kullanan arkadaşlarım, uzun süredir kafamda olgunlaştırdığım bir fikre istinaden ZJ kasa bir Jeep almaya karar verdim. Ancak kafama takılan 1-2 soru var ve ZJ kullanıcılarından cevap alarak bu maceramın geleceğini şekillendireceğim.

sorularım;

1- Arazi şartlarında I6 4.0 ile V8 5.2 arasındaki fark ne derece kendini hissettiriyor, veya varmı? araçların yapılı olduğunu var sayarak elbette güçlü motor daha iyidir ama 4.0 da çok çok yeterlidir diyebilirsiniz belki

2- Günlük kullanımda yakıt açısından bariz fark olduğu konusunda her hangi bir duyumunuz varmı? o kasa için 4.0 motor da yeterince güç ürettiğinden 5.2 motordan daha az yakıyor olabilir mi?

3- Standart donanım açısından I6'nın V8'den "özellikle elzem" olan bir donanım eksikliği varmı? özellikle yürüyen aksamda...

4-V8'e olup I6'ya olmayan bir arazi modifikasyonu varmı? veya daha zor uygulanabilirliği olan bir modifikasyon?

5- Sizce her iki motor seçeğinin de "kronik" olarak niteleyebileceğiniz sorunları mevcutmu? varsa nedir?

6- 5.2 ler için vergi indirimi hangi yıldan itibaren başlıyor? normal olarak 95 modellerde zaten yaştan iniyorda kasko değerine istnaden 96 ve 97 lerde de vergi indirimi yapılabiliyormu? yapııyorsa ne kadara iniyor??

7- Yazdıklarımın haricinde sizce henüz farkında olmaıdığım ama bu arçların ilk defa sahibi olacaklar için önemli olan noktalar nelerdir?, bunlara katkınızı da bekliyorum..


sorularıma cevap yazarsanız bu işin geleceğinin şekillenmesinde bana oldukça yardımcı olacaksınız, üzerine para alabileceğimbir araçla takas imkanı yakalamak istiyorum öncelikle, amacım da şu; alacağım para ile yine araca yatırım yapacağım, malum lastik, 2" takoz vb., ki ilk hedefim MT lastik ve takozlar, bu fikrime de beni "997799" adlı arkadaşımızın satılan arabası sevketti (alana da hayırlı uğurlu olsun, maaşallah), ardı sıra da üst sepet ve tavan sisleri var...

Bakalım kısmet, cevaplarınızı ve ciddi kişisel görüşlerinizi bekliyorum, dediğim gibi bu maceranın devamını önemli ölçüde sizlerin görüşleri şekillendirecek, ilginiz ve katkılarınız için şimdiden teşekkürler....

Saygılarımla,

Yrd.Doç.Dr.Erdoğan UZLU


değerli hocam ankarada eczacı bir arkadaşımda çok temiz 96 model zj 5.2 v8 var satmaya karar verdi talep ettiğiniz taktirde size telefonunu verebilirim...selamlar.
 

Ynt: Uzman ZJ'cilerin Fikirlerini Acilen Bekliyorum!!!!


Eczacı arkadaşın telefonunu alayım, ilginiz için teşekkür ederim....
 





Ynt: Uzman ZJ'cilerin Fikirlerini Acilen Bekliyorum!!!!

hocam merhaba dün size özelden mesaj göndermiştim ama daha sonra öğrendim araç satılmış..fakat yinede temiz bir araç denk gelirse size haber veririm iyi günler....
 


Ynt: Uzman ZJ'cilerin Fikirlerini Acilen Bekliyorum!!!!

euzlu' Alıntı:
hocam bende çekirdekten kaportacı ve gerçekten sanatkar bir abiler var, bırak tersi düzü en ufak bir kusurda arabayı geri göndertirler bana, kasa ve içi için onlardan icazet almadan hiç araç almadım bu güne kadar, yürüyen ve motor için de dostumuz çok elbette ama amerikan olayında yürüyen ve motor için ayrı "uzman kişilerin" görüşüne başvuracağım haliyle, yine de düşünceli uyarın için teşekkür ederim, iyi akşamlar....


Ankara'da Chrysler eski yetkili servisi, şimdi özel servis olarak hizmet veren AKGÜN&AYDIN Otomotiv var. Akgün bey çok tecrübeli ve alçak gönüllü bir kişi. Hiç çekinmeden aracınızı ekspertiz için götürebilirsiniz.

Tel : 278 33 24 / 3 hat www.akgunaydin.com.

Selamlar,
 




Gezenbilir bilgi kaynağını daha iyi bir dizin haline getirebilmek için birkaç rica;
- Arandığında bilgiye kolay ulaşabilmek için farklı bir çok konuyu tek bir başlık altında tartışmak yerine veya konu başlığıyla alakalı olmayan sorularınızla ilgili yeni konu başlıkları açınız.
- Yeni bir konu açarken başlığın konu içeriğiyle ilgili açık ve net bilgi vermesine dikkat ediniz. "Acil Yardım", "Lütfen Bakar mısınız" gibi konu içeriğiyle ilgili bilgi vermeyen başlıklar geç cevap almanıza neden olacağı gibi bilgiye ulaşmayı da zorlaştıracaktır.
- Sorularınızı ve cevaplarınızı, kısaca bildiklerinizi özel mesajla değil tüm forumla paylaşınız. Bildiklerinizi özel mesajla paylaşmak forum genelinde paylaşımda bulunan diğer üyelere haksızlık olduğu gibi forum kültürünün kolektif yapısına da aykırıdır.
- Sadece video veya blog bağlantısı verilerek açılan konuların can sıkıcı olduğunu ve üyeler tarafından hoş karşılanmadığını belirtelim. Lütfen paylaştığınız video veya blogun bağlantısının altına kısa da olsa konu başlığıyla alakalı bilgiler veriniz.

Hep birlikte keyifli forumlar dileriz.


GEZENBİLİR TV

GEZENBİLİR'İ TAKİP EDİN

Forum istatistikleri

Konular
103,828
Mesajlar
1,524,122
Kayıtlı Üye Sayımız
166,623
Kaydolan Son Üyemiz
kalyoncusenol@gmail.

Çevrimiçi üyeler

SON KONULAR



Geri
Üst