Unimog

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan mogzilla Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 423
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 165,051

unımog arıyorum

  • 416 406

    Kullanılan: 14 70.0%
  • 403 421

    Kullanılan: 6 30.0%

  • Kullanılan toplam oy
    20
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Ynt: Unimog

nadir abi iyi günler öncelikle belirtmek isterim.sizin gibi kafa dengi insanlarla tanıştığım için çok şanslıyım.bende seneye unmiog yada lada almayı düşünüyorum fakat karar veremedim.404 modellerin yakıt çıkmazı tam bir sorun,motor değişikliğide öyle,ladalarda aynı tarzda
fakat ilk olarak niva almayı uygun görüyorum (henüz arazi deneyimim yok)fakat bunların motorunu değiştirsem nekadara malolur.toyota hilux motoru düşünüyorum.

saygılarımla
 

Etiketler
Ynt: Unimog

Ümit Bey hoşgeldiniz, sabah sizinle fazla konuşamadım zira acil yapılması gereken işler vardı.Evet 404 lerde yakıt sarfiyatı tabii ki var, ama hangi 4x4 de yok ki.Ayrıca Unimoglara çok yakışan MB 240D,250D ve 300 TD 5 silindirli dizel motorlar var.Bakmayın benimkine AS 600 kamyon motoru denk geldiğine.Patlamasını bekliyorum,yukarıdakilerin birini takmak için ;D
Ama mübarek te hiç pes edeceğe benzemiyor.Hurdadan çıkma, 30 yıllık ama beni de götürecek galiba.
Evet, doğrusu niva hakkında çok deneyimim yok ; ancak illa dizel derseniz uygun bir 1.9-2.5 litrelik motor olabilir zannederim.Burada niva kullanan bir çok deneyimli üyemiz var.İlerleyen zaman içinde onlarda devreye girerek sizi bilgi ve deneyimlerini aktarabilirler.
 

Ynt: Unimog

Hasretle bekliyoruz.
243756.gif
243756.gif
243756.gif




243751.jpg
 

Ynt: Unimog

Benim 4x4 de yok Nadir abi ;D
Biodizel kullanmaya başladım artık daha da ekonomik oldu
en son Ankara'ya gittim geldim, yoğun Ankara şehir içi trafiği+otobanda 120-130km/hızla km.'de 20.5 kuruş yaktı
Discovery 300TDI piyasadaki en ekonomik sürekli 4x4 herhalde ;)
2 çeker seçeneği olsa 15 kuruş yakardı herhalde :smiley:


mogzilla' Alıntı:
Ümit Bey hoşgeldiniz, sabah sizinle fazla konuşamadım zira acil yapılması gereken işler vardı.Evet 404 lerde yakıt sarfiyatı tabii ki var, ama hangi 4x4 de yok ki.Ayrıca Unimoglara çok yakışan MB 240D,250D ve 300 TD 5 silindirli dizel motorlar var.Bakmayın benimkine AS 6oo kamyon motoru denk geldiğine.Patlamasını bekliyorum,yukarıdakilerin birini takmak için ;D
Ama mübarek te hiç pes edeceğe benzemiyor.Hurdadan çıkma, 30 yıllık ama beni de götürecek galiba.
Evet, doğrusu niva hakkında çok deneyimim yok ; ancak illa dizel derseniz uygun bir 1.9-2.5 litrelik motor olabilir zannederim.Burada niva kullanan bir çok deneyimli üyemiz var.İlerleyen zaman içinde onlarda devreye girerek sizi bilgi ve deneyimlerini aktarabilirler.
 

Ynt: Unimog

Sevimli bir çalışma

http://www.sahibinden.com/pls/sahibinden/AdDetail.DoIt?AdId=3206633
 



Ynt: Unimog

Bari bize yapmasınlar !!!
Söz konusu unimog oldumu hiç affetmem.Her şeyi ile orjinalmiş.BlaBlaBla.
1-U 404 S benim aracın eşidir,orijinal 2.2 l benzinlidir.Dizel denilenlerin tamamının motoru change'dir.
2- Böyle bir kasa ilk defa gördüm.Sahibi hemen Almanya/Gaggenau'daki unimog fabrikasına veya müzesine başvursun.
Ve patentini alsın.
3- Son sözüm Murat'a senin yüzünden lipitim ve tansiyonum yükseldi :smiley:

Tüm işkembe,kırkambar ve şirdenden sallayanlara duyurulur.
Unimog deyince 2 dakika düşüneceksin ve ona göre yazacaksın.
 




Ynt: Unimog

mogzilla' Alıntı:
Bari bize yapmasınlar !!!
Söz konusu unimog oldumu hiç affetmem.Her şeyi ile orjinalmiş.BlaBlaBla.
1-U 404 S benim aracın eşidir,orijinal 2.2 l benzinlidir.Dizel denilenlerin tamamının motoru change'dir.
2- Böyle bir kasa ilk defa gördüm.Sahibi hemen Almanya/Gaggenau'daki unimog fabrikasına veya müzesine başvursun.
Ve patentini alsın.
3- Son sözüm Murat'a senin yüzünden lipitim ve tansiyonum yükseldi :smiley:

Tüm işkembe,kırkambar ve şirdenden sallayanlara duyurulur.
Unimog deyince 2 dakika düşüneceksin ve ona göre yazacaksın.

Valla Nadir abi sen olmasan bize kakalar bunlar , tamamen orjinal diye. Zaten ilanda çok masraf edilmiş deyince içime kurt düşmüştü , masrafı kasaya gecekondu kurmak için etmişler muhtemelen.:D

Selamlar
 



Ynt: Unimog

Kusura bakmayın arkadaşlar, ama konu unimog olunca hassaslaşıyorum işte.Gene de boşa konuşmamak için arşivleri inceledim.U404S modelinin çift kabin olarak sadece 2 modelinin üretildiğini buldum.

Yarım kupalı ve tenteli şu model

245149.jpg

245147.jpg


Tam kupalı ve 3 kapılı şu model ( Kaynak çok ender üretildiğini söylüyor )

245148.jpg


İlandakine en yakın şu itfaiye modeli var ama hem tek kabin, hem de kapı ve pencereler tutmuyor.

245146.jpg



Unimog şaselerinde tipi belirten no.lardan sonra 404,406,421 gibi,kasa tipini belirten No lar kazılmıştır.
111,112,113 gibi
İlk 3 araç tipini , ikinci 3 kasa tipini belirler.
Benimki 404.113 Askeri ve itfaiye amaçlı yarım kupalı,tenteli benzinli unimog.
Yani kapı kollarından itibaren yukarısını ve gerisini ben uydurmuşum.
Tıpkı benzinli yerine perkins dizel motoru koyduğumuz gibi.

Benim 404'ün ilk hali ve orijinal kupa

245150.jpg


Ve gaydırı guppak eminem ( 250'lik Dodge kapıları da yakışmış haspama ;D )

245151.jpg


Sonuç olarak ilgili kanun ve yönetmeliklerin izin verdiği ölçüde modifiye konusunda herkes serbest, ama karşı tarafın da yapılan değişiklikler hakkında bilgi edinme hakkına saygı göstermek lazım.
 



Ynt: Unimog

nadir abi sanırım unimogun böyle pahalı olması markasından kaynaklanıyor,aynı kalitede mesela nebileyim bmc yapsa, bu kadar pahalı olmaz.birde anlamadığım neden rus kamyon firmaları türkiyede satış yapmıyor.şöyle yolda urallar,kamazlar,zil ler görsek kötümü olur.
 





Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


GEZENBİLİR TV

GEZENBİLİR'İ TAKİP EDİN

Forum istatistikleri

Konular
103,787
Mesajlar
1,523,763
Kayıtlı Üye Sayımız
166,602
Kaydolan Son Üyemiz
aytar6363

SON KONULAR



Geri
Üst