Levent bey bir sonrakı seferde söylediyiniz konu ile ilgili detaylı video izahat ilave edeceyim.Dikkatinize göre teşekkür ederim.güngör' Alıntı:Karavanın sağ ve sola yanal esnemesi gerçekten çok başarılı oldu,yakın çekim engel geçiş videosuda çok yararlı
olur. Referans olabilecek bir çalışma.
Selamlar
Atilla abi sizin bu karavanın arseye gelmesinde zahmetininz var.Şu zamana kadar hiç önerilerinizi esirgemediniz.Size çok teşekkür ederim.atiladi' Alıntı:İşte bu, harika.....Dağ aslanı sonun da vahşi yaşama döndü...Makinayı hem yürüken görmek hemde sesini duyabilmek çok güzel, ellerinize sağlık...
Bekir abi Unimoglar yaylı ve amortisörlu olduğu için yaylanması normal durum.Kasanın saga-sola egilmesini ise 2x3 noktalı birleşme hesabına elde olundu.Kasanın böyle dağ yollarında çabuk bozulmaması için.İlginizden ötrü teşekkür ederimTA2RX' Alıntı:İsrafil bey, 4x4 dünyasına bütünüyle yabancı olduğum için sorum aptalca gelirse kusuruma bakmayın: Aracın arkası bana fazla yaylanıyor (dolayısıyla amortisörleri çok kısa sürede patlatabilir) gibi geldi. Arka tekerlekten sonraki bölüm fazla mı ağır gelmiş? Yoksa 4x4 dünyasında bu tür yaylanmalar normal midir?
Ferhat abi teşekkür ederim.İnşaAllah kısmet olursa gezilerle ilgili yazı ve videolar paylaşacağım.fsirin' Alıntı:Güle güle kullan İsrafil. Çok güzel olmuş. Bundan sonra bizlere Azerbaycan'ı tanıtacak gezi yazılarını da bekliyoruz.
Abi UNIMOGda makas yok ki......yay ve amörtisör var..EKARAIS' Alıntı:Bana da arka aksta fazla ağırlık var gibi geldi. Sanki makaslara birer yaprak ilave ettirmek iyi olur gibi.
Bununla birlikte kabinin artikülasyonu süper.
SM-N9000Q cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi