Unimog 411 Projesi ...

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan tamertalas Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 107
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 31,347
Parçaları ufak ufak kontrole ve listelerle karşılaştırmaya başladık ...





Unimog hatırası (daha araba yok parçalarla resim ç.ektiriyoruz)

Soldan sağa Ogün , ben ve Nejat Baba (yaklaşık 40 yıldır bizim şirkette çalışıyor ve Tr deki 404 S den itibaren tüm unimogların teslimatını yapan adam : ) ) Unimog ve MB Trac ondan sorulur ...
 

Etiketler



Artık parçalar gelince kabinin onarımlarına başladık ... Hidrolik direksiyon takılırken iç podyaların kesmiş biçmişler onların tamiriyle başladık..

 




Karoseri ile ilgili sipariş ettiğim parçalar şunlar:
  • Ön çamurluklar
  • Şoför tarafı taban sacı
  • Şoför koltuğu alt sacı
  • Kabin sırt sacı
  • Ön cam çerçevesi
  • Orta tünel
  • Şanzıman kapağı
  • Koltuk iskeletleri
  • Kapı menteşeleri
  • Kapı kolları
  • Kapı kilitleri
 


Bütün parçaların montajını yaptık ve boya öncesi son kontroller...Valla bir şeylere benzemeye başladı
 

Gösterge panelindeki onlarca gereksiz delikler kapatılarak orijinal haline getirdik ...



Yeni gelen tüm saatlerin, kumanda düğmelerinin ve şalterlerin yerlerini boyaya girmeden prova ettik ..

 

Eveet artık sıra boyada nihayet....Nihayet diyorum bu duruma gelmemiz sanırım 1 yılı buldu...Çünkü çok yoğun bir atölyem var ve biz işlerimizi aksatmayacak şekilde arada bulduğumuz boş zamanlarda bu işle uğraştık. Bir an alevleniyoruz şakır şakır işler yapılıyor sonra işler bastırınca Mog u bırakıp rutin işlerimize yoğunlaşıyoruz ve tabiki iş soğuyor




Sırada epoksi astar ...



 






Jantlarda boyanıyor, her şey de olduğu gibi bu da orijinal Carmin Rot



Bu arada neden jantlar kumlanmış pırıl pırılken lastikleri takıp boyattın demeyin, çünkü lastikler takılırken jantın boyasının çizilmemesi imkansızdı...ee çözüm ? Aynen yukarıda gördükleriniz ....