KanyaK
wish me luck.
Arkadaşlar merhaba;
TTNET ADSL müşterisiyim. Aslında uzun süredir kullanıyorum ama sebebi çok memnun kalmam değil diğer tüm servis sağlayıcıların bundan farksız olmaması Malesef ülkemiz şartları böyle.
Neyse ben olaya geleyim. TTNET'e 2 senede bir taahhüt verip indiriminden faydalanıyordum, ancak son zamanlarda bağlantılarında yaşadığım problemler (kopmalar vs.) artık beni bezdirdi ve kalan taahhüt süremi öğrenmek için internet işlem merkezine girdim. Bu kısmı incelerken 63 TL'lik pakete 68 TL ödediğimi fark ettim. Biraz daha kurcalayınca sebebinin Tivibu'ya üyeliğim (10.02.2011'den beri üyeymişim) sebebiyle olduğunu da keşfettim. Ancak bir sorun vardı ben hiç bu konuyla ilgili talimat vermemiştim. Daha sonra müşteri hizmetlerini arayıp durumu aktardığımda, konuyu inceleyip haber vereceklerini söylediler. Dün akşam saatlerinde telefon geldi ve "Kaan Bey talebinizi olumlu bulduk, 10.02.2011 tarihinden itibaren yapmış olduğunuz tüm ödemeleri faturanızdan düşeceğiz" dediler.
Eğer ben bu olayı farketmeseydim, arkamdaki TTNET kazığıyla tüm ömrüm boyunca gezip duracaktım. İnternette biraz araştırınca başkalarınında başına geldiğini duydum. Bende bu konuyu burada ve yakın çevremde paylaşmayı uygun buldum. Sizlerde faturalarınızı kontrol edin ve sıkıntı varsa bildirin. Yoksa bu memlekette hiç ticari ahlak falan kalmamış, herkes kendini kollasın Selamlar....
TTNET ADSL müşterisiyim. Aslında uzun süredir kullanıyorum ama sebebi çok memnun kalmam değil diğer tüm servis sağlayıcıların bundan farksız olmaması Malesef ülkemiz şartları böyle.
Neyse ben olaya geleyim. TTNET'e 2 senede bir taahhüt verip indiriminden faydalanıyordum, ancak son zamanlarda bağlantılarında yaşadığım problemler (kopmalar vs.) artık beni bezdirdi ve kalan taahhüt süremi öğrenmek için internet işlem merkezine girdim. Bu kısmı incelerken 63 TL'lik pakete 68 TL ödediğimi fark ettim. Biraz daha kurcalayınca sebebinin Tivibu'ya üyeliğim (10.02.2011'den beri üyeymişim) sebebiyle olduğunu da keşfettim. Ancak bir sorun vardı ben hiç bu konuyla ilgili talimat vermemiştim. Daha sonra müşteri hizmetlerini arayıp durumu aktardığımda, konuyu inceleyip haber vereceklerini söylediler. Dün akşam saatlerinde telefon geldi ve "Kaan Bey talebinizi olumlu bulduk, 10.02.2011 tarihinden itibaren yapmış olduğunuz tüm ödemeleri faturanızdan düşeceğiz" dediler.
Eğer ben bu olayı farketmeseydim, arkamdaki TTNET kazığıyla tüm ömrüm boyunca gezip duracaktım. İnternette biraz araştırınca başkalarınında başına geldiğini duydum. Bende bu konuyu burada ve yakın çevremde paylaşmayı uygun buldum. Sizlerde faturalarınızı kontrol edin ve sıkıntı varsa bildirin. Yoksa bu memlekette hiç ticari ahlak falan kalmamış, herkes kendini kollasın Selamlar....