XXSİLVERADOXX' Alıntı:yavuz bu işi biliyorsunuz kısa araçlara teknik olarak zaten olmuyor, hılux uygun gibi
pandipieri' Alıntı:tugsancim senin bir port bagaj projen vardı gezide ahmet usta ile konusacaktin ne yaptin o işi? nasil bir tasarim?
XXSİLVERADOXX' Alıntı:biz artic track uygulamalarını inceledik, 80 kasada 44 inç lastikler var , fakat 110 inç aralığa çıkartmışlar uzunluğu
yani 80 kasa bile küçük gelmiş 44 lastiğe
discovery-V8' Alıntı:Bende 4 adet sağlam döküman var o konuda, a-z ye herşeyi fotolayarak anlatmışlar. Disconunda arka dingili 10 inch geri çekmişler, ama genellikle onlar uygulamayı dingili aralığını açıp kupayı kaldırmak şeklinde yapıyolar işlemi, arkasındanda çamurluk ağızlarını açıyorlar , yukarı artikülasyonuda stopluyorlar, Türkiyede böyle aracı yürütmek zor hep kar üstünde düz zeminde gitmek lazım.
Bir başka yöntem daha var vx80 e uygun, tüm bağlantı parçalarını 10-15 cm kadar aşağı taşımak bu en başarılı yöntem Türkiyede kullanılabilir, hatta bir 4runner vardı vx 80 alt yapısına uydurup bağlantıları aşağı taşımışlar fotoları kaybolmadıysa eklerim.
cihanülker' Alıntı:kütüphane gibi adamsın yav , yok, yok yani ,![]()
discovery-V8' Alıntı:;D ;D ;D Senin araba bende olsa 2 ayda 38 lik pabuçlarla yürüyor olurdu , Allah biliyorda vermiyor ;D ;D ;D Umutada söyledim gel senin hilux u bigfoot yapalım dedim dinlemedi. çok uygundu o 2 gün kaldı bende nerdeyse 1 gün hep altındaydım , incele incele nevrim döndü ;D
Türkiyede 38 neden üst sınır ? çünkü onun üzerindeki lastiğin 4 tanesiyle bir arazi aracı alınabiliyorda ondan ;D ;D ;D
XXSİLVERADOXX' Alıntı:yok abi mesela 87 modelinin disk frem 85 değil falan gibi
mesela faruk abinin 92 model
cihanülker' Alıntı:yavuz benim arabanın lastikleri 275/70/17 ,,, galiba 31,5 veya 32 denk geliyor , ama ben 305 /75/17 geçeceim herhalde o kaça denk geliyor , o bile zorlayacaktır eminim ,hele hele 38 düşünemiyorum bile
discovery-V8' Alıntı:Babacım önce o 17 janttan kurtul, 15 e düş, hiç olmazsa 16 ya , 17 ler i lastikleriyle birlikte garaja kaldır yazın kullanırsın, 15-16 nın üzerindeki lastikler sıkıntılı, bulması getirtmesi fiyatı hep dezavantaj, yanak mesafesi arttıkça arazideki konforda artıyor.
305 75 17 = Dış çap 35 inch e denk geliyor , bu ebat bulanabilirbir ebat, en azından hummer bunun 16 jantını kullanıyor. Hem yol hem arazi lastiği bulunabilir bu ebatta.
Sende ön dingil sıkıntılı biraz, bağımsız aks çok fazla yükseltmeye müsade etmiyor başka parçalar eklemek lazım. yada tümden ön dingili vx80 e çevirip kurtulmak lazım.
aşık oldum arabaya : 2000 modellerin konsolu, TD, düz vites, ohlins amortisör v.s. fiyatta 41500€ işe bak. Ohlinslerin fiyatı zaten 20 000€RedlinE' Alıntı:http://cerca.ebay-automobile.it/veicoli/showDetails.html?lang=it&id=122195418&pageNumber=4&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&sortOption.sortOrder=ASCENDING&makeModelVariant1.makeId=24100&makeModelVariant1.modelId=19&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&vehicleCategory=Car&segment=Car&ambitCountry=IT&siteId=ITALY&negativeFeatures=EXPORT&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&export=NO_EXPORT&customerIdsAsString=&categories=OffRoad&tabNumber=2