KARAVANİST KARAVAN VE EKİPMANLARI FUARI
10-18 Ocak 2026 Tarihlerinde Tüyap'ta Gerçekleşecek Fuar İçin Ücretsiz Davetiyelerinizi Hemen Alın!
*Davetiyeler sınırlı sayıdadır.
Tumer Bey,
Arac harika olmus, bende de ayni aracin 3b duz dizel motorlu olani var, turbo takmak icin projelerim var
arka difransiyel icin amerikadan mekanik 100% kilit getirtmistim, problemsiz kullaniyorum hatta oldukca iyi sonuc aldigimi rahatca soyleyebilirim
290 USD civarinda fiyatlari www.aussielocker.com
montaji da cok kolay
Tavsiyem bir an once bir tane edinmeniz,
Ufkumuzu genislettiginiz ayrica tesekkur ederim
HAyirli olsun
Tumer Bey,
Arac harika olmus, bende de ayni aracin 3b duz dizel motorlu olani var, turbo takmak icin projelerim var
arka difransiyel icin amerikadan mekanik 100% kilit getirtmistim, problemsiz kullaniyorum hatta oldukca iyi sonuc aldigimi rahatca soyleyebilirim
290 USD civarinda fiyatlari www.aussielocker.com
montaji da cok kolay
Tavsiyem bir an once bir tane edinmeniz,
Ufkumuzu genislettiginiz ayrica tesekkur ederim
HAyirli olsun
1987 LN 65 de kullanmıştım benzerini ( Lokka ) Avustralya dan getirtip, çok da memnundum. LC için de düşünüyorum.
Turbo ya gelince; fiyat 3500 AUD civarında. Değer mi diye düşünmeden edemiyorum.
iyi dilekleriniz için teşekkür ederim.
şimdi düz dizel bir araca sonradan turbo takılması halinde..yada takılırsa eger motor iç elemanların mukavemetinin aşırı beslemeye yetersiz kalabilecegi..ve sık sık masraf açacagı..ve sıkıştırmaya gelmeyecegi yönünde duyum almıştım..
3B motorlar 2H ve 2L motorlara gore turbo konusunda daha avantajli cunku 13B-T motor 3B nin turbo takilmis hali
www.ih8mud.com sitesinde bu konuyla ilgili oldukca fazla bilgi var, bir cok insan homemade manifold ve uygun bir turbo ile isi cozmusler
ama 2H motor icin ucuza cikarilacak bir yonteme rastlamadim mecburen kit olarak almak gerekiyor o da dediginiz gibi 3500 dolar civarinda
zaten 2H 4000 CC dizel motorada gerek yoktur herhalde
Tumer Bey, benim arac ki neler yapiyor arazide sizin araci hayal bile edemiyorum
şimdi düz dizel bir araca sonradan turbo takılması halinde..yada takılırsa eger motor iç elemanların mukavemetinin aşırı beslemeye yetersiz kalabilecegi..ve sık sık masraf açacagı..ve sıkıştırmaya gelmeyece yönünde duyum almıştım..
Benim de duyumlarım ve edindiğim teknik bilgiler motor ömrünü azaltacağı yönünde. Eski nesil dizellerin uzun ömürlü olmasının bir nedeni de sanırım turbo vs. bulunmaması..
Tumer Bey,
Arac harika olmus, bende de ayni aracin 3b duz dizel motorlu olani var, turbo takmak icin projelerim var
arka difransiyel icin amerikadan mekanik 100% kilit getirtmistim, problemsiz kullaniyorum hatta oldukca iyi sonuc aldigimi rahatca soyleyebilirim
290 USD civarinda fiyatlari www.aussielocker.com
montaji da cok kolay
Tavsiyem bir an once bir tane edinmeniz,
Ufkumuzu genislettiginiz ayrica tesekkur ederim
HAyirli olsun
Bahsettiğimiz kilitler havalı ya da LSD değildir. Mekanik %100 kilit dediğimiz türdür.
Bu başlık altında ayrıntılı bilgi var : http://www.gezenbilir.com/index.php?topic=15018.0
Ismail Bey,
Benim bildigim kadariyla sizin arac BJ70 degil LJ70
dolayisiyla sizin motor B serisi degil 2L tip motor 72 HP
turbolu tipi 2L-T 86 Hp
2L ye turbo uygulamasi tavsive edilmiyor ve motorda oldukca fazla modifikasyon yapmak gerekiyormus
Ama zaten sizin aracin pek de ihtiyaci yok biz izmitte defalarca araziye ciktik onceki sahibiyle, herhangi bir yerde kaldigini ne gordum ne duydum
en zor camur ve karda dahi...
Oteki taraftan 3B motorlar en kolay turbo takilabilecek motor olup, gucu 30-35 HP kadar arttiriyor (avustralya sitelerinden ogrendigim kadariyla) ve de
cok fazla sayida kisi bunu yapmis,
Oteki taraftan Tumer Beyin 2H motoru gucuyle dayanikliligiyla efsane olmus bir makina
Fotograflarda harika duruyor ama asil ben videolari bekliyorum
Tum Toyotacilarin gurur duyacagi bir arac olacak
Saygı duyulacak bir rakkamı buldu diyelim ;D
Ancak en önemli maliyeti Avustralya dan getirttiğim ARB ler, ayna-mahruti ve diğer offroad ekipmanları tuttu.