Ynt: Tek Akıllı Ben Değilmişim :d
Mantıklı Özay Bey ama ucuz ve pratik olmuyor ne yazık ki.
Gücü yerinde hydro motor ciddi paralara maloluyor.
Sistemi çalıştırmak için motordan epey güç çekiliyor.
Ekstra motor konursa yer problemi hasıl oluyor.
Uzun süreli kullanımda yağın ısınması problem oluyor.
Yağ ısınmasın diye hazne büyürse,soğutucu takılırsa yer sıkıntısı.
Tabii ki bunların hepsi ağırlık meselesine de etki ediyor.
Bunlar bu konunun olumsuzluk içeren yanları oluyor.
Olumlu yanı ise gerçekten işe yarayacak bir sistem.
Üstelik hidroliğin gücü patlar motoru aşabiliyor.
Kısa kullanımlar için küçük hazneli yapma imkanı var.
Dolayısıyla az yağ,az yer,az güç işe yarar olabiliyor.
Önden çekişlilerde arkaya hortumlar güç kaybı demek.
Arkadan itişliye öne hortum daha küçük hydro motor.
Bu direk araç motorundan güç alma durumunda tabii.
Ya da büyük hydro motorla arkaya güç iletimi de olur.
Çok ucuz olmaz,bakım,kontrol,dikkat kesinlikle şart.
Bu şekilde düşünülürse neden olmasın.
Evrak işlerinde sorunları bilmiyorum.
Sac teknede denemiştik,başarılıydı.
Vinçte maliyete takıldık,vazgeçtik.
Kolay gelsin.