Suzukilerde Hararet Sorunu ve Çözümleri

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan kuzne Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 33
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 24,331


doğrudur uzun yolda arac herzaman ön panelden hava silkilasyonu gördüyunden ve devir artıkca motordan tahrikli oldu icin pervane hızlı döner ve soğutma artar yanlız arazide hava akısı az olacagından devirli kullamada düser ve motor arazide 4 cekerde sürekli sıkıştırıldıgı icin devirsiz ama yuksek hararette calısacagından hararet yapmasa bile haslanır yuksek haraeti ve motorun maruz kaldıgı yuke birde pervane güc harcaması ek olur o yuzden fan daha randımanlı bir soğutma yapar fanın dezavantajı aküden yuksek güc cekmesi akü ve şajdiamosuna yuklenir . ama harareti net bir seviyede tutar.
 

Etiketler