berksengun
Yeni Üye
- Mesajlar
- 3
- Tepkime Puanı
- 0
Merhabalar,
Geçenlerde manuel vites 2008 Suzuki Jimny aldık fakat ana şanzımanda uğultu problemi vardı. Yetkili serviste şanzımanı dağıttırdık. 1. Vites dişlisi ve bir dişli daha çok fazla zarar görmüş gerisinde problem gözükmüyor ancak doğal olarak rulmanlarda pert olmuş. Değişmesi gereken keçeler, rulmanlar, dişliler vs. orjinal yedek parçalarla 5000 tl civarında tutuyor. Çıkma şanzıman soruşturduk fakat 6-7 bin tl den aşağıya bulamadık. Tabi doğal olarak fiyat yüksek geldi. Ancak eski tip (2006 ya kadar olan) şanzımanları daha 3-4 bin tl'ye bulabildik. Koldan vitesli arazi şanzımanları vs. dahil. Fakat servisteki ustalar ayna mahruti oranlarının 2006 modelin öncesinde farklı olduğunu söylediler. Bu konu hakkında bilgisi olan var mı? Ayna mahruti degişmeye gerek var mı? Veya daha ekonomik olarak nasıl çözebiliriz.
Aracı zaten yükseltmeyi ve 30 x 9.5 lastik takmayı düşünüyoruz. Lastikler zaten standart lastiklere göre %14 daha yüksek. Bu sayede torku tutturmuş olur muyuz?
Şimdiden teşekkürler.
Geçenlerde manuel vites 2008 Suzuki Jimny aldık fakat ana şanzımanda uğultu problemi vardı. Yetkili serviste şanzımanı dağıttırdık. 1. Vites dişlisi ve bir dişli daha çok fazla zarar görmüş gerisinde problem gözükmüyor ancak doğal olarak rulmanlarda pert olmuş. Değişmesi gereken keçeler, rulmanlar, dişliler vs. orjinal yedek parçalarla 5000 tl civarında tutuyor. Çıkma şanzıman soruşturduk fakat 6-7 bin tl den aşağıya bulamadık. Tabi doğal olarak fiyat yüksek geldi. Ancak eski tip (2006 ya kadar olan) şanzımanları daha 3-4 bin tl'ye bulabildik. Koldan vitesli arazi şanzımanları vs. dahil. Fakat servisteki ustalar ayna mahruti oranlarının 2006 modelin öncesinde farklı olduğunu söylediler. Bu konu hakkında bilgisi olan var mı? Ayna mahruti degişmeye gerek var mı? Veya daha ekonomik olarak nasıl çözebiliriz.
Aracı zaten yükseltmeyi ve 30 x 9.5 lastik takmayı düşünüyoruz. Lastikler zaten standart lastiklere göre %14 daha yüksek. Bu sayede torku tutturmuş olur muyuz?
Şimdiden teşekkürler.