Ynt: Suzuki Grandvitara Xl7 Karter Ve Alt Koruma Tasarımı
Suzuki xl7-TD
arac için alt muhafaza nasıl olmalı..?
motorun karterini koruyamazsınız çünkü 1 karış yukarıda kalır ,vurulmaya yamulmaya konumu müsait degil..yani motor koruması gereksiz de denilebilir..
konumu olarak ilk darbeyi ön defransiyel alır..en altta o var..

onuda kıramazsınız 1-2 taşa carpınca kırılmaz.
(tüm Suzuki'lerde aliminyum olur cıt diye kırılır..)
dizel Suzuki'lerde dökümdemir dir ön defransiyel..

kırılması cok zor .. kısmet meselesi var tabii birde.. :

ön ve altta ön defransiyeli aktif hale getiren cevizden az büyükçene ucuna fiş gecen bi motor var..en önemli yeri kendi minik fiyatı fena bi parca
onu koruyun ..derim..
maksat korumaksa eger..
arazi için ise iş degişiyor

koruma degil kaydırak yapmanız gerekiyor..
ön tampon altından şanzıman sonuna kadar giden 2 metrelik yaklaşık ..
çamur veya kar yıgınına girinçe altından takılmayıp kaymayı saglamalı..
dizel motor hararete en yatkın motordur.. aşırı kapatılamaz..
Suzuki şanzımanlarıda ısınır .. aşırı kapatılamaz..
+ eksozlarda kapanmamalı..derim..
hassas + paralı iseniz aliminyum malzeme tercih edin..6000 seri yada metelden anlıyorsanız 7000 seri gibim..derim
hafif + paslanmaz olurlar..
sac hesaplı olur her yerde olur vs ben onu tercih ettim..
http://4xfourart.com/Product/181/GRAND-VITARA-SKID-PLATE.aspx
>> dogrusu budur..

M.Becce ' abimizin yaptıgı model..+ malzeme..
>> buda benim işime gelen uydurduğum.
deliksiz..? niye deliksiz camur vs girip içeri tıkamasın diyem..
ön kapı altındaki parlak şey attığım kuşak..
3 mm dkp sac 8lik boru kaynaklı yanlara elektroliz boya 35-40 kg de agırlık var
civatalar 19 baş m12 ona ragmen havalı sökme ile içinde birini kırdılalar ??? demir vs kaynatıp cıkarttım.. :

10 adet..