uslsy
Kamp II
ikisi de standart yükseklik ve normal tekerlekler ile ise katılıyorum. WK nin engebeli yüzeyde altını sürtmesi daha olası.
Tabi tabi aynı standartlar için konuşuyorum.
Yoksa tabikide Money Talks..
ikisi de standart yükseklik ve normal tekerlekler ile ise katılıyorum. WK nin engebeli yüzeyde altını sürtmesi daha olası.
Sizi çok iyi anlıyorum. Zira ben de 2.5 yıl önce 2006 grand bir adamı aynı nedenlerle sattım ve 2003 model 2.7 crd aldım. Alırken en az 10 araç inceledim sabrettim ve çok düzgün bir araç buldum. Çok memnunum. Yakıt konusu beni en çok düşündürüyordu ama gv 14 lt lpg yakıyordu wj ise uzun yolda 8 lt/100 km yakıyor. Para olarak neredeyse aynı. Şehir içinde duruma göre değişmekle birlikte 12 lt civarı diyebilirim. Vergisi bu yıl 404 tl ye düştü. Uzun yol keyfî, bagaj hacmi mükemmel. Motor şanzıman mercedes olduğundan parça ve usta konusunda Bursada sıkıntı çekmezsiniz diye düşünüyorum. Alırken bakmanız gereken önemli konulardan biri de klima klapeleri. Klima ve ısıtmanın çalıştığından emin olun. Tamiri (komple on göğüs sökülmesi gerektiginden) Pahalı. 2 yıl önce 2.500 tl civarında idi.
Şimdi fazla vaktim yok isterseniz daha da bilgi verebilirim
Erdal bey teşekkür ederim yanıtınız için. Henüz aracım satılmadı o yüzden ciddi olarak niyetlenemedim araç bakmaya ama şu aşamada 2.7 GC ler hakkında bilgi edinmeye çalışıyorum. Yakıt konusunda çok çekincelerim yok aşağı yukarı belli ne kadar yakıt tükettiği... En önemli konu ise konuya cevap yazan diğer arkadaşların da belirttiği gibi, satın alınca bir ton masraf açmayacak araç denk getirmek, kenarda olası masraflara karşı 3-5bin tl hazır tutmak ve önemlisi iyi bir ekspertiz/usta ikilisinden yararlanmak. Açıkcası istediğim aracı denk getirirsem bu konuda sizlerin yardımına çok ihtiyacım olacak tabi bulduğum araç İstanbul-Ankara-İzmir de olursa...
Siz aracı kaç kmde iken aldınız, alırken nerelere gösterdiniz acaba ve 2.5 yıldır çok ciddi tamir/bakım masrafı oldu mu, kronik sorunlarla karşılaştınız mı.? Şimdilik merak ettiğim konular bunlar, teşekkür ederim.
Ben 183.000 km de aldım. Ekspertiz yaptırdım değişeni olmayan ufak birkaç boyası olan bie araçtı. Hasar kaydı sorgulaması yaptım sanırım 300 tl civarı çıktı.Erdal bey teşekkür ederim yanıtınız için. Henüz aracım satılmadı o yüzden ciddi olarak niyetlenemedim araç bakmaya ama şu aşamada 2.7 GC ler hakkında bilgi edinmeye çalışıyorum. Yakıt konusunda çok çekincelerim yok aşağı yukarı belli ne kadar yakıt tükettiği... En önemli konu ise konuya cevap yazan diğer arkadaşların da belirttiği gibi, satın alınca bir ton masraf açmayacak araç denk getirmek, kenarda olası masraflara karşı 3-5bin tl hazır tutmak ve önemlisi iyi bir ekspertiz/usta ikilisinden yararlanmak. Açıkcası istediğim aracı denk getirirsem bu konuda sizlerin yardımına çok ihtiyacım olacak tabi bulduğum araç İstanbul-Ankara-İzmir de olursa...
Siz aracı kaç kmde iken aldınız, alırken nerelere gösterdiniz acaba ve 2.5 yıldır çok ciddi tamir/bakım masrafı oldu mu, kronik sorunlarla karşılaştınız mı.? Şimdilik merak ettiğim konular bunlar, teşekkür ederim.
Bu araçların kronik vs sorunları belli. Sen aracı bul, değerlendiririz bulunca hep birlikte.
Merhaba, ben de Bursa'dayım, 3-4 aydır süredir GC almayı planlıyordum, ilk etapta zj 5.2 ve 5.9'lara merak saldım, Bursa'daki neredeyse tüm ilanları gezdim baktım, böyle böyle ve internet araştırmaları ile GC hakkında bilgi sahibi olmaya başladım.
Tabii bu forumdan misafir olarak da çok konu okudum, zamanla WJ'ye ilgim kaydı, 4.7'lere kenetlendim yine aynı sürece girdim gittim inceledim araştırdım vs.
Sonra hesap kitap işine girdim, çünkü amacım ortalamanın bir tık üstünde arazi kabiliyeti ile günlük kullanıma uygun bir Jeep almaktı. v8 sesi, 4.7 benzinli motor performansı gönlümde yatıyordu fakat mantık ve gönül arasında denge arayınca 2.7 crd'ye yöneldim, yalnız 2.7'ler piyasada 4.7'lere göre ortalama 8-10 bin daha pahalı.
Mevcut ilanlarda araştırmaya girdim, bazı şeyleri değerlendirdim, belli masrafları göze alarak uygun fiyatlı bir GC WJ Overland 2.7 Crd'yi arife günü şehir dışından yarım gün içerisinde plaka değişikliği ile birlikte aldım ve Bursa'ya döndüm. Aracın belli başlı masrafları var, kronik klima sorunu var, yolcu tarafındaki 2 mazgaldan sıcak hava üflüyor, satan kişi bunun motorunu almıştı yaptırmak için, aracın satışı bana yaparken sipariş ettiği motor da geldi bana verdi, artık yaptıracağız onu. Sonra Klima altındaki küllüğün olduğu plastiklerin dişleri kırılmış onlar öne geliyor, tamponlarda ufak tefek boya işleri var, 4 güzel lastik istiyor, sağ aks körüğü patlak, sol aynanın otomatik kapama motoru arızalı. Bunları göze alarak aracı satın aldım, diğer yandan motor, şanzıman ve yürüyen genel olarak gayet güzel çıktı.
Aldığım kişi sırasıyla 5.2, 4.7 ve 2.7 sahibi olmuş biraz da bunun güvencesiyle şehir dışından almaya gittim.
3 gündür kullanıyorum, aldığımda yakıtı sıfırladım, karma ortalama şu an 9.7, bunun içerisinde her türlü kullanım var arazi dışında, eksikleri giderdikten sonra araziye çıkacağım inşallah.
Aracı çok araştırıp belli beklentiler ile aldım, beklentilerimi karşılıyor çok şükür, henüz erken ama 3 günlük deneyimimden memnunum.
En kısa zamanda Birlik Oto'yu ziyaret edip aracın teşhisini yaptırıp eksikleri gidermek için bir yola gireceğim
Sizin konunuzu bulunca ekstra konu açmak istemedim, bu araçlarda esp vs elektronik sitemlerden hangileri vardır?
Merhaba, ben de Bursa'dayım, 3-4 aydır süredir GC almayı planlıyordum, ilk etapta zj 5.2 ve 5.9'lara merak saldım, Bursa'daki neredeyse tüm ilanları gezdim baktım, böyle böyle ve internet araştırmaları ile GC hakkında bilgi sahibi olmaya başladım.
Tabii bu forumdan misafir olarak da çok konu okudum, zamanla WJ'ye ilgim kaydı, 4.7'lere kenetlendim yine aynı sürece girdim gittim inceledim araştırdım vs.
Sonra hesap kitap işine girdim, çünkü amacım ortalamanın bir tık üstünde arazi kabiliyeti ile günlük kullanıma uygun bir Jeep almaktı. v8 sesi, 4.7 benzinli motor performansı gönlümde yatıyordu fakat mantık ve gönül arasında denge arayınca 2.7 crd'ye yöneldim, yalnız 2.7'ler piyasada 4.7'lere göre ortalama 8-10 bin daha pahalı.
Mevcut ilanlarda araştırmaya girdim, bazı şeyleri değerlendirdim, belli masrafları göze alarak uygun fiyatlı bir GC WJ Overland 2.7 Crd'yi arife günü şehir dışından yarım gün içerisinde plaka değişikliği ile birlikte aldım ve Bursa'ya döndüm. Aracın belli başlı masrafları var, kronik klima sorunu var, yolcu tarafındaki 2 mazgaldan sıcak hava üflüyor, satan kişi bunun motorunu almıştı yaptırmak için, aracın satışı bana yaparken sipariş ettiği motor da geldi bana verdi, artık yaptıracağız onu. Sonra Klima altındaki küllüğün olduğu plastiklerin dişleri kırılmış onlar öne geliyor, tamponlarda ufak tefek boya işleri var, 4 güzel lastik istiyor, sağ aks körüğü patlak, sol aynanın otomatik kapama motoru arızalı. Bunları göze alarak aracı satın aldım, diğer yandan motor, şanzıman ve yürüyen genel olarak gayet güzel çıktı.
Aldığım kişi sırasıyla 5.2, 4.7 ve 2.7 sahibi olmuş biraz da bunun güvencesiyle şehir dışından almaya gittim.
3 gündür kullanıyorum, aldığımda yakıtı sıfırladım, karma ortalama şu an 9.7, bunun içerisinde her türlü kullanım var arazi dışında, eksikleri giderdikten sonra araziye çıkacağım inşallah.
Aracı çok araştırıp belli beklentiler ile aldım, beklentilerimi karşılıyor çok şükür, henüz erken ama 3 günlük deneyimimden memnunum.
En kısa zamanda Birlik Oto'yu ziyaret edip aracın teşhisini yaptırıp eksikleri gidermek için bir yola gireceğim
Sizin konunuzu bulunca ekstra konu açmak istemedim, bu araçlarda esp vs elektronik sitemlerden hangileri vardır?