Sürekli 4*4'de Lada Niva'da Sorunlara Son

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan beko1017 Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 45
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 46,579
Ynt: Sürekli 4*4'de Lada Niva'da Sorunlara Son

nihayet bu gün ilk açtığım konudaki parçalarım artık elimde pazartesi takıcaz sonucu gezen bilirdeki tüm dostlarla paylaşıcam

bir adet ayırıcı iki çeker dört çeker dört kilit olmak üzere 3 konumlu

iki adet şaft iki tarfıda aks şeklinde

iki adet yeni tip ön sinyaller

mükemmel güzellikte güneş siperliği tavan lambası ve okuma lambası üzerinde

toplam maliyet 1820tl arda oto mümin beye getirttim.

unutmadan ayırıcı takılan nivalarda 100km iki litre yakıt tasarrufu olduğunu üretici firma idda ediyor.
 

Etiketler
Ynt: Sürekli 4*4'de Lada Niva'da Sorunlara Son

beko1017' Alıntı:
nihayet bu gün ilk açtığım konudaki parçalarım artık elimde pazartesi takıcaz sonucu gezen bilirdeki tüm dostlarla paylaşıcam

bir adet ayırıcı iki çeker dört çeker dört kilit olmak üzere 3 konumlu

iki adet şaft iki tarfıda aks şeklinde

iki adet yeni tip ön sinyaller

mükemmel güzellikte güneş siperliği tavan lambası ve okuma lambası üzerinde

toplam maliyet 1820tl arda oto mümin beye getirttim.

unutmadan ayırıcı takılan nivalarda 100km iki litre yakıt tasarrufu olduğunu üretici firma idda ediyor.

Hayırlı olsun izlenimlerinizi merakla bekliyoruz aslında nivanın ön cekerleri ayırdıktan sonra ön aks larıda boşalta bilsek ön poryaları kilitli yapıla bilse işte ozaman asıl yakıt tasarrufu saglanır
 

Ynt: Sürekli 4*4'de Lada Niva'da Sorunlara Son

CİNCİN' Alıntı:
Dursun Usta Merhaba, bir konuyu merak ediyorum, bilgisizliğim için kusura bakmayın :smiley:
Bu paramola denilen parça ön difransiyeli devre dışı bırakarak aracın arkadan itişli hale gelmesini sağlıyor. Gürültüyü ve tüketimi azaltma beklentisi ile yapılan bu değişiklik aracın yol tutuş fren gibi performansını oldukça olumsuz etkilemez mi? Kaldı ki sitede bazı kullanıcıların 4x2 sürüşün tüketime olumlu etki etmediğini belirten dönüşer yaptığı belirtilmiş.
Ön difransiyel yerine arka difransiyeli devre dışı bırakarak aracı önden çekişli 4x2 haline getirmek mümkün değil mi? Bu arkadan itişe göre hem yol tutuşu hem de tüketimi daha olumlu etkilemez mi?
Neden bir yanıt alamadım acaba ??? ??? ???
 

Ynt: Sürekli 4*4'de Lada Niva'da Sorunlara Son

CİNCİN' Alıntı:
Neden bir yanıt alamadım acaba ??? ??? ???

Cihat bey Kusura bakmayın Gözümden kacmış sorunuzu şimdi cevaplayayım dört ceker araclarda motorun konumu nedeniyle hareketin arka akslara aktarılması T konumda daha verimli bir calışma sagladıgındandır başka bir sebebi yoktur. Aracın sadece ön difine giden hareketin kesilmesiyle saglanacak yakıt ekonomisi cok kayda deger bir kazanc degildir bu işlem yapılırken aracın tekerden gelen hareketininde aks üzerinden ayrılmasıyla bu işlem tam verimli calışır
 

Ynt: Sürekli 4*4'de Lada Niva'da Sorunlara Son

Çok teşekkürler Dursun Usta. :smiley:
 





Ynt: Sürekli 4*4'de Lada Niva'da Sorunlara Son

reis28' Alıntı:
Cihat bey Kusura bakmayın Gözümden kacmış sorunuzu şimdi cevaplayayım dört ceker araclarda motorun konumu nedeniyle hareketin arka akslara aktarılması T konumda daha verimli bir calışma sagladıgındandır başka bir sebebi yoktur. Aracın sadece ön difine giden hareketin kesilmesiyle saglanacak yakıt ekonomisi cok kayda deger bir kazanc degildir bu işlem yapılırken aracın tekerden gelen hareketininde aks üzerinden ayrılmasıyla bu işlem tam verimli calışır


Aynen katılıyorum porya kilitleri olmaksızın ( manuel veya otomatik çalışan) tekerleklerle birlikte akslarda dönmeye devam eder=güç kaybı
 


Ynt: Sürekli 4*4'de Lada Niva'da Sorunlara Son

bu gün ayırıcı ve şaftları taktık ladaya en sonunda arabayı havada çalıştırdım 2x ya aldım arkalar dönerken önleri elimle istediğm yöne çevirdim gazla 120 zoraki yapan araba havalimanı yolunda 150 çok rahat yaptı bassam daha gidecek artı inleme ağlama seslerinin titreşimin sebebi şaftlarmış fren çok daha iyi tutuyor iki çekerde özellikle dikkat ettim.
 



Ynt: Sürekli 4*4'de Lada Niva'da Sorunlara Son

unutmadan paramola denen ayırıcıyla bizimki bayağı farklı şeyler.
 

Ynt: Sürekli 4*4'de Lada Niva'da Sorunlara Son



Güzel ugraş...sonucu da güzel oldu gibi..tebrikler..
 

Ynt: Sürekli 4*4'de Lada Niva'da Sorunlara Son

beko1017' Alıntı:
bu gün ayırıcı ve şaftları taktık ladaya en sonunda arabayı havada çalıştırdım 2x ya aldım arkalar dönerken önleri elimle istediğm yöne çevirdim gazla 120 zoraki yapan araba havalimanı yolunda 150 çok rahat yaptı bassam daha gidecek artı inleme ağlama seslerinin titreşimin sebebi şaftlarmış fren çok daha iyi tutuyor iki çekerde özellikle dikkat ettim.
arkadaşım senin mutluluğun beni çok sevindirdi.güle güle kullan darısı bizim başımıza.
 






Gezenbilir bilgi kaynağını daha iyi bir dizin haline getirebilmek için birkaç rica;
- Arandığında bilgiye kolay ulaşabilmek için farklı bir çok konuyu tek bir başlık altında tartışmak yerine veya konu başlığıyla alakalı olmayan sorularınızla ilgili yeni konu başlıkları açınız.
- Yeni bir konu açarken başlığın konu içeriğiyle ilgili açık ve net bilgi vermesine dikkat ediniz. "Acil Yardım", "Lütfen Bakar mısınız" gibi konu içeriğiyle ilgili bilgi vermeyen başlıklar geç cevap almanıza neden olacağı gibi bilgiye ulaşmayı da zorlaştıracaktır.
- Sorularınızı ve cevaplarınızı, kısaca bildiklerinizi özel mesajla değil tüm forumla paylaşınız. Bildiklerinizi özel mesajla paylaşmak forum genelinde paylaşımda bulunan diğer üyelere haksızlık olduğu gibi forum kültürünün kolektif yapısına da aykırıdır.
- Sadece video veya blog bağlantısı verilerek açılan konuların can sıkıcı olduğunu ve üyeler tarafından hoş karşılanmadığını belirtelim. Lütfen paylaştığınız video veya blogun bağlantısının altına kısa da olsa konu başlığıyla alakalı bilgiler veriniz.

Hep birlikte keyifli forumlar dileriz.


GEZENBİLİR TV

GEZENBİLİR'İ TAKİP EDİN

Forum istatistikleri

Konular
103,662
Mesajlar
1,521,823
Kayıtlı Üye Sayımız
166,519
Kaydolan Son Üyemiz
cagatayuysal

Çevrimiçi üyeler

SON MESAJLAR

SON KONULAR



Geri
Üst