Ssang sohbet köşesi

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan sabri yucel Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 334
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 144,877
Ynt: Ssang Sohbet Köşesi

ınjektorler her söküldüğünde bu yağ sürülerek yerine takılıyor. kaynama sorununu ortadan kaldırıyor. kullanan ustaların söylediği bu..
 

Etiketler
Ynt: Ssang Sohbet Köşesi

Benim de başımdan bu hadise malesef geçti :(
arıza ışığım yanınca makineye bağladık bujilerde sorun var dediler.
kontrol sonucunda 3 bujimin arızalı olduğu sadece bir tanesinin çalıştığını gördük.
sökme işlemlerinde kaynadığı için bir tanesi kırıldı.
üst kapak söküldü enjektörlerde sökülmüşken temizlensin dedik, o esnada 1 enjektör de kırıldı :(
1 hafta araç yattı tüm bunlar yetmemiş gibi sökülünce turbonun da arıza yapmış ve içine yağ çekmiş olduğu ortaya çıktı. osu busu şusu derken 6 bin lira ile ancak çıkabildik.
şükür şimdi canavar gibi ama biraz üzdü tabiki bu arızalar :(
malesef bu arabaların kronik sorunu bu.
bakım yapılırken enjektörlerin de dibinin temizlenmesi belki çare olabilir diye düşünüyorum.
kazasız belasız ve problemsiz sürüşler dilerim
selamlar
 

Ynt: Ssang Sohbet Köşesi

sayın kabasakal bey, öncelikle geçmiş olsun ve bir daha olmasın inşallah. turbo ile ilgili ilk duyduğum sorun, acaba sebebini biliyormusunuz,yakıtı nerden alıyorsunuz-arızayı daha önce nasıl anlamadınız...
 

Ynt: Ssang Sohbet Köşesi

cavdare' Alıntı:
sayın kabasakal bey, öncelikle geçmiş olsun ve bir daha olmasın inşallah. turbo ile ilgili ilk duyduğum sorun, acaba sebebini biliyormusunuz,yakıtı nerden alıyorsunuz-arızayı daha önce nasıl anlamadınız...

teşekkürler
aracı aldığımdan beri shell'den başka yerden mazot almışlığım yoktur.
sanırım benden önceki kullanıcıdan kaynaklı bir sorun idi.
daha önce benzinli turbo araba kullanmıştım yıllarca
turbo araçların tıslama sesini iyi bilirim.
ama bu arabadan tıslama gelmiyor dedikçe mazotlularda bu ses olmaz diyordu millet.
daha sonra kapak söküldüğü zaman intercollerdan yağ çıkınca fark ettik arızayı.
yeni turbo ile simdi o sesi duyuyorum,
öğrendik incelikleri ama biraz masraf ile malesef :(
önemli olan 2. el alırken çok iyi araştırmak ve inşallah kötü niyetli insanlara rastlamamak diyorum.
selamlar
 

Ynt: Ssang Sohbet Köşesi

geçmiş olsun.

bende injektörlerden dolayı kapak söktürmek zorunda kaldım. masrafı zahmeti hepsi ayrı bi dert.
motor sallantısı var şimdi de bakalım onu nasıl çözcez. :smiley:
 



Ynt: Ssang Sohbet Köşesi

kabasakal73' Alıntı:
Benim de başımdan bu hadise malesef geçti :(
arıza ışığım yanınca makineye bağladık bujilerde sorun var dediler.
kontrol sonucunda 3 bujimin arızalı olduğu sadece bir tanesinin çalıştığını gördük.
sökme işlemlerinde kaynadığı için bir tanesi kırıldı.
üst kapak söküldü enjektörlerde sökülmüşken temizlensin dedik, o esnada 1 enjektör de kırıldı :(
1 hafta araç yattı tüm bunlar yetmemiş gibi sökülünce turbonun da arıza yapmış ve içine yağ çekmiş olduğu ortaya çıktı. osu busu şusu derken 6 bin lira ile ancak çıkabildik.
şükür şimdi canavar gibi ama biraz üzdü tabiki bu arızalar :(
malesef bu arabaların kronik sorunu bu.
bakım yapılırken enjektörlerin de dibinin temizlenmesi belki çare olabilir diye düşünüyorum.
kazasız belasız ve problemsiz sürüşler dilerim
selamlar

*3 bujimin arızalı olduğu sadece birtanesinin çalıştığını gördük demişsiniz bujiden kastınız injektör mü kızdırma bujileri mi? bujiler de mi kaynıyor?

*Sökülmüşken temizlensin dedik o esnada 1 enjektör de kırıldı yı anlatır mısınız sökülmüş injektör nasıl kırıldı?

*Bu işlemleri yetkili serviste mi yaptırdınız?

tekrar tekrar geçmiş olsun..
 

Ynt: Ssang Sohbet Köşesi

slcetin' Alıntı:
*3 bujimin arızalı olduğu sadece birtanesinin çalıştığını gördük demişsiniz bujiden kastınız injektör mü kızdırma bujileri mi? bujiler de mi kaynıyor?

*Sökülmüşken temizlensin dedik o esnada 1 enjektör de kırıldı yı anlatır mısınız sökülmüş injektör nasıl kırıldı?

*Bu işlemleri yetkili serviste mi yaptırdınız?

tekrar tekrar geçmiş olsun..

teşekkürler
arıza ışığım yanınca makinaya bağladık kızdırma bujisi arızası olduğunu gördük.
bu işten iyi anlayan bir arkadaşın servisinde 4 adet kızdırma bujisini tek tek ölçerek kontrol edince 3 bujinin arızalı olduğunu gördük.
üst kapak sökülünce üzerinde bulunan ekjektörlerde temizlensin diyerek söktük bir tanesi çok sıkıştığı için sökülürken kırıldı.
bunları ssang servisi benim bulunduğum yerde olmadığı için özel serviste yaptık.
selamlar
 

Ynt: Ssang Sohbet Köşesi

kızdırma bujısı eksı onlara dusen bolgelerde lazım olur ege akdenız marmara daa cok onemlı degıl calısmasada olur ;)
 

Ynt: Ssang Sohbet Köşesi

enjektorler hemen hemen cogu aracda malesef kaynıyor kapaga sokmekden haylı zor mecburen ust kapak sokuluyor

enjektorler mutlaka sokuldugu yere takılmalı yenı enjektor takılırsa kodlanmalı aksı taktırde yakıt artar arac cekısden duser vs
 

Ynt: Ssang Sohbet Köşesi

sabri yucel' Alıntı:
enjektorler hemen hemen cogu aracda malesef kaynıyor kapaga sokmekden haylı zor mecburen ust kapak sokuluyor

enjektorler mutlaka sokuldugu yere takılmalı yenı enjektor takılırsa kodlanmalı aksı taktırde yakıt artar arac cekısden duser vs

çekişten düşme yok yakıtta artmadı ancak sallantılı çalışıyo araç. 3 enjektör söküldü 1 enjektör kırıldı kapağı söktük. sallantıyı henüz gideremedik bi tavsiyeniz olur mu?
 



Ynt: Ssang Sohbet Köşesi

öncelikle geçmiş olsun :( yaşadığımı için biliyorum çok can sıkıcı bir durum malesef.
kırılan enjektör yerine aldığınız yenisi takılınca ssang servisinde makinaya bağlanıp tekrar kodlama yapıldı mı acaba?
yapılmadı ise motor sarsıntılı olarak çalışacaktır diye düşünüyorum.
selamlar
 

Ynt: Ssang Sohbet Köşesi

kabasakal73' Alıntı:
öncelikle geçmiş olsun :( yaşadığımı için biliyorum çok can sıkıcı bir durum malesef.
kırılan enjektör yerine aldığınız yenisi takılınca ssang servisinde makinaya bağlanıp tekrar kodlama yapıldı mı acaba?
yapılmadı ise motor sarsıntılı olarak çalışacaktır diye düşünüyorum.
selamlar

kırılan enjektörün yerine cıkma enjektör taktık. komple tamir takımı yenilenmiş bakım yapılmış bi enjektör. servise gitmedim. esasen sallantıyı gidermek için pek uğraşamadım da zamansızlıktan. sallantı sebepli tekrar test ettik enjektörleri işemeleri kalibrasyonları sorunsuz. servise gidip kodlanması gerektiğini bilmiyoduk. çıkma enjektör için de kodlama gerekiyo mu bilmiyorum. tecrübe ve bilgi paylaşımlarınız için teşekkürler..
 

Ynt: Ssang Sohbet Köşesi

slcetin' Alıntı:
kırılan enjektörün yerine cıkma enjektör taktık. komple tamir takımı yenilenmiş bakım yapılmış bi enjektör. servise gitmedim. esasen sallantıyı gidermek için pek uğraşamadım da zamansızlıktan. sallantı sebepli tekrar test ettik enjektörleri işemeleri kalibrasyonları sorunsuz. servise gidip kodlanması gerektiğini bilmiyoduk. çıkma enjektör için de kodlama gerekiyo mu bilmiyorum. tecrübe ve bilgi paylaşımlarınız için teşekkürler..
Çıkma enjektör de olsa yada çıkartılıp temizlenip yeniden takılacak da olsa öncelikle eski sırasında takılmalı takılamadı ise de mutlaka kodlama yapılmalıdır. Yani araca yabancı bir enjektör takıldı ise kodlama şarttır.
kolay gelsin
selamlar
 

Ynt: Ssang Sohbet Köşesi

kabasakal73' Alıntı:
Çıkma enjektör de olsa yada çıkartılıp temizlenip yeniden takılacak da olsa öncelikle eski sırasında takılmalı takılamadı ise de mutlaka kodlama yapılmalıdır. Yani araca yabancı bir enjektör takıldı ise kodlama şarttır.
kolay gelsin
selamlar

ilk fırsatta servise uğrayıp bahsettiğiniz işi yaptırır neticeyi sizlerle paylaşırım. saygı bizden
 

Ynt: Ssang Sohbet Köşesi

Ben de an itibariyle 2012 4x2 6At bir ssangyong korndo sports sahibi oldum.. Konuları ilgi ile izliyorum..
 



Gezenbilir bilgi kaynağını daha iyi bir dizin haline getirebilmek için birkaç rica;
- Arandığında bilgiye kolay ulaşabilmek için farklı bir çok konuyu tek bir başlık altında tartışmak yerine veya konu başlığıyla alakalı olmayan sorularınızla ilgili yeni konu başlıkları açınız.
- Yeni bir konu açarken başlığın konu içeriğiyle ilgili açık ve net bilgi vermesine dikkat ediniz. "Acil Yardım", "Lütfen Bakar mısınız" gibi konu içeriğiyle ilgili bilgi vermeyen başlıklar geç cevap almanıza neden olacağı gibi bilgiye ulaşmayı da zorlaştıracaktır.
- Sorularınızı ve cevaplarınızı, kısaca bildiklerinizi özel mesajla değil tüm forumla paylaşınız. Bildiklerinizi özel mesajla paylaşmak forum genelinde paylaşımda bulunan diğer üyelere haksızlık olduğu gibi forum kültürünün kolektif yapısına da aykırıdır.
- Sadece video veya blog bağlantısı verilerek açılan konuların can sıkıcı olduğunu ve üyeler tarafından hoş karşılanmadığını belirtelim. Lütfen paylaştığınız video veya blogun bağlantısının altına kısa da olsa konu başlığıyla alakalı bilgiler veriniz.

Hep birlikte keyifli forumlar dileriz.


GEZENBİLİR TV

GEZENBİLİR'İ TAKİP EDİN

Forum istatistikleri

Konular
103,812
Mesajlar
1,523,891
Kayıtlı Üye Sayımız
166,613
Kaydolan Son Üyemiz
Hilmi316

SON MESAJLAR

SON KONULAR



Geri
Üst