Son Dönemde Discovery 2 Td5 Alan Arkadaşlardan Geribildirim

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan epino Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 80
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 48,833
Benim HSE 7 koltuklu. Sadece bir cenazede işe yaradı 3.sıra koltuklar. İşe yaradı mı efsane yarıyor ama kullanmadığın zaman hem gürültü, hem ağırlık, hem de ıvır zıvıra yer kalmıyor. Ankara hurdalığı sağolsun, ben 300 TL'ye iki tarafa da orjinal kapaklı avadanlık taktım koltukları söküp depoya kaldırıp. TÜV'de sorun çıkarsa alıp takacam koltukları ama onu da hallederim büyük ihtimal. Avadanlıklarla süper, içlerinde matkaptan baltaya, ağır hizmet takviye kablosundan strapa her halt var, haala da yer var.


e koltukları çıkarıp aynı ağırlığı yüklemişsin sanırım :smiley:
 

Etiketler

image.jpeg
e koltukları çıkarıp aynı ağırlığı yüklemişsin sanırım :smiley:
Ek fotoda bizim standart tatile gidiş şeklimiz :D
 

Bende 1 tarafta tüp oldugu için koltuk yok ama diger koltugu hiç kullanmıyorum bagajı gerçekten küçültüyor. eger ki kamp ve arazi için kullanılacaksa araç bence arka 2 koltuk fazlalık.
 

Ehhh bende birseyler söyleyeyim bu konuya.

Land rover araç kullanmak isteteyen her kim ise,
Mutlaka sanayi sevecek
Mutlaka aracını dinleyecek, ilgilenecek
Cok hız sevmeyecek

Benim aracım 2003 Td5 HSE paket 5 koltuklu.
Herseyi çalışıyor.
3 amigo ile hiç tanışmadım.
3 sene oldu.
ACE sistemi nefistir.
Bu fiyata alternatifi yoktur.
Düzgün ustası vardır.
 



Tüm üyelere selamlar. 5-6 yıl öncesine dayanan Gezenbilir.com okuma sürecini yavaş yavaş sonlandırıyorum. Artık yazmaya başlayacağımı ümit ediyorum:D. Sayenizde heveslendim, bilgi edindim, çelişkiye düştüm, aşık oldum, riske girdim, herşeyi göze aldım ve aşkıma kavuştum. Yaklaşık 2 ay kadar önce 2003 model bir TD5 sahibi oldum. Bu vesileyle biraz kafanızı şişirerek bu süreçte yaşadıklarımı anlatayım.

Dağ bayır gezilerim ve düzenli av yolculuklarımdan ötürü toprak yolda çok gezen biriyim. Esasında her türlü çift kabin yada bakımlı bir Kartal bile işimi görüyordu. Gezenbilir.com la tanıştıktan sonra film başladı. Offroad hevesim her daim olsa da yapacak zamanım hiç olmadı ve olacak gibi de görünmüyor. Ama bir SUV alma fikrimi kafama girmişti bir kere ve 4-5 yıl boyunca epey yaktı içimi. Bu sürecin neden bu kadar uzadığından da bahsedeyim. Asıl hobim yivli tüfek atıcılığı. Kendimce uzak mesafelere çalışırım. Bu mecrada da epey yol kat ettim. Bilenler vardır mutlaka epey pahalı ve meşakkatli bir iştir. Maddi külfeti bir yana resmi prosedürleri, yasal zorluklar falan saç baş yoldurur insana. Yılda en az bir defada resmi yaban keçisi avına gidince haliyle araç alacak parayı koyamadım bir kenara. Elimdeki ekipmanla 750 metrelere ulaşınca ve ayrıca bizim forumda ( bkz. www.tabancatufek.com/forum2 ) yazılarını okuduğumuz abiler yazmaz olunca hevesim kalmadı ve biraz küllenen Discovery aşkı daha harlı bir şekilde içimi yakmaya başladı. Bu defada Discovery yi okumaya araştırmaya başladım. Hangi model, hangi motor, artıları, eksileri, kronik sorunları falan ama gözüm hiç bir şey görmüyor. Her gün saatlerce youtube dan discovery izliyorum. Malum siteden araçlara bakıyorum. Yaşadığım şehirdeki araçları görüyorum. Resimlerde beğendiğim araca binince bir türlü beğenemiyorum. Bu şekilde bir çok araç gördüm. Sonunda 5-6 ay boyunca ilanda durup, yazılan fiyattan ötürü aramaya dahi cesaret edemediğim aracın satıcısın aradım. Beklemediğim şekilde bir indirim yapınca ( daha sonradan anlaşıldığı üzere o fiyatı yanlışlıkla vermiş) talip oldum. Ve epey sancılı bir süreç sonunda birazda ben fiyatı yükseltmek zorunda kalarak aracıma kavuştum. Büyük bir hevesle gidip aracı getirdim. İlk günler bazı arkadaşlar moralimi bozsa da bindikçe ısındım aracıma ve benim için çok büyük bir mutluluk kaynağı olmaya başladı.

Adana da yaşıyorum. Bir kaç tane bu araçlardan anladığını söyleyen ustayla görüştükten sonra hiçbirinin en ufak bir fikri olamdığını anladım ve en sonunda yıllardır tanıdığım bildiğim ustama aracı götürdüm. Meğerse bizim usta Arabistanda çalıştığı dönemde bolca LR ve LC ile meşgul olmuş. Aracı çok iyi tanıyor. Tüm yağlarını ve filtrelerini değiştirdik. Alt takım kusursuzdu nerdeyse. Sadece rot kolunu ve rot başlarını tedbiren değiştirdik. Rotlarını söken usta sanırım 1 saat falan sökmeye uğraştı. İlk defa söküldüğü yönünde tahminde bulundu. Lastikler kötüydü. Orj. 18 inch jantlar vardı. Jantlarda bir kusur çıkmadı. Yokohama geolander at-s taktım. (265 60 18 sanırım) Bu arada yağ değişmeden önce, LR parçası satan bir esnafın tavsiye ettiği usta motora bakmıştı. Motorda üfürme var dedi ve nerdeyse motoru söktürecekti. Enjektörlerinde bir elden geçmesini söyledi. Şunu hissettim. Adam benim motordan şanzumandan anlamadığımı fark edince beni daha da korkutmaya başladı. Ölümle korkutup komaya razı edecekti ki benle beraber gezen dayım olayı fark edip tanıdığı iyi bir enjektörcüye götürdü. Enjektörler sökülüp ayarlanınca arabanın sesi perfotmansı falan acaip değişti. Usta; Üfürmeyi problem etme. Daha epey bir kilometren var. Arabanın keyfini çıkar deyince neşem yerine geldi. 2 aydır bu şekilde kullanıyorum. Aracı tanıyorum. Arazi performansı nefis. Arazi vitesinde arabanın traktörden farkı yok. Bir kaç gün önce 20-25 cm karda sorunsuz şekilde dağa tırmandık. Düz yolda kar hiç etkilemiyor zaten. Sadece buzda ve hafif karda fren mesafesi iyi değil, sert frende kayıyor. Aracın körükler iptal. Helezonla sanırım 2 inch yükseltilmiş. Aracı aldığım şahıs aracın geçmişi hakkında bir şey bilmiyor. Biraz körü körüne almış bulundum. Ama bir sorunu yok şuan. 3 amigos 1 defa yaşadım. Aracı alıp getirdim. Gece eve ulaştım. Aracı park ettim ve yattım. Sabah bi çalıştırdım. 3 amigos devrede. Sesli birşekilde " Azcık bineydik bee" demişim. Biraz moral bozukluğu oldu tabi. Öğlene tüm arıza lambaları söndü. Ertesi gün tekrar yandı. Öğlene söndü yine. ' aydır bir daha da yanmamıştı ki evvelki gün sert bir çukura düştüm. Tekrar yandı. Aracı stop edip çalıştırınca düzeldi. Pek sorun yok gibi. Yakıt konusu şöyle; Aracı teslim alıp Adanaya gelirken ölçüm yaptım. 46 kuruş yaktı. Ben litre hesabı yapmam. KM de yaktığına bakarım. Ful şehir içinde de 55-60 kr yakıyor. Az mı çok mu siz karar verin.

Araçtan memnunun ve gayet de mutluyum. Resimlerini görünce aracı tanıyan olursa geçmişi hakkında söyleyeceklerini dinlemek isterim. Resimleri ilk fırsatta yüklerim. Photobucket kotası dolu. Biraz boşaltmam lazım. Hepinize sevgiler saygılar sunarım. Yavuz.
 

Tüm üyelere selamlar. 5-6 yıl öncesine dayanan Gezenbilir.com okuma sürecini yavaş yavaş sonlandırıyorum. Artık yazmaya başlayacağımı ümit ediyorum:D. Sayenizde heveslendim, bilgi edindim, çelişkiye düştüm, aşık oldum, riske girdim, herşeyi göze aldım ve aşkıma kavuştum. Yaklaşık 2 ay kadar önce 2003 model bir TD5 sahibi oldum. Bu vesileyle biraz kafanızı şişirerek bu süreçte yaşadıklarımı anlatayım.

Dağ bayır gezilerim ve düzenli av yolculuklarımdan ötürü toprak yolda çok gezen biriyim. Esasında her türlü çift kabin yada bakımlı bir Kartal bile işimi görüyordu. Gezenbilir.com la tanıştıktan sonra film başladı. Offroad hevesim her daim olsa da yapacak zamanım hiç olmadı ve olacak gibi de görünmüyor. Ama bir SUV alma fikrimi kafama girmişti bir kere ve 4-5 yıl boyunca epey yaktı içimi. Bu sürecin neden bu kadar uzadığından da bahsedeyim. Asıl hobim yivli tüfek atıcılığı. Kendimce uzak mesafelere çalışırım. Bu mecrada da epey yol kat ettim. Bilenler vardır mutlaka epey pahalı ve meşakkatli bir iştir. Maddi külfeti bir yana resmi prosedürleri, yasal zorluklar falan saç baş yoldurur insana. Yılda en az bir defada resmi yaban keçisi avına gidince haliyle araç alacak parayı koyamadım bir kenara. Elimdeki ekipmanla 750 metrelere ulaşınca ve ayrıca bizim forumda ( bkz. www.tabancatufek.com/forum2 ) yazılarını okuduğumuz abiler yazmaz olunca hevesim kalmadı ve biraz küllenen Discovery aşkı daha harlı bir şekilde içimi yakmaya başladı. Bu defada Discovery yi okumaya araştırmaya başladım. Hangi model, hangi motor, artıları, eksileri, kronik sorunları falan ama gözüm hiç bir şey görmüyor. Her gün saatlerce youtube dan discovery izliyorum. Malum siteden araçlara bakıyorum. Yaşadığım şehirdeki araçları görüyorum. Resimlerde beğendiğim araca binince bir türlü beğenemiyorum. Bu şekilde bir çok araç gördüm. Sonunda 5-6 ay boyunca ilanda durup, yazılan fiyattan ötürü aramaya dahi cesaret edemediğim aracın satıcısın aradım. Beklemediğim şekilde bir indirim yapınca ( daha sonradan anlaşıldığı üzere o fiyatı yanlışlıkla vermiş) talip oldum. Ve epey sancılı bir süreç sonunda birazda ben fiyatı yükseltmek zorunda kalarak aracıma kavuştum. Büyük bir hevesle gidip aracı getirdim. İlk günler bazı arkadaşlar moralimi bozsa da bindikçe ısındım aracıma ve benim için çok büyük bir mutluluk kaynağı olmaya başladı.

Adana da yaşıyorum. Bir kaç tane bu araçlardan anladığını söyleyen ustayla görüştükten sonra hiçbirinin en ufak bir fikri olamdığını anladım ve en sonunda yıllardır tanıdığım bildiğim ustama aracı götürdüm. Meğerse bizim usta Arabistanda çalıştığı dönemde bolca LR ve LC ile meşgul olmuş. Aracı çok iyi tanıyor. Tüm yağlarını ve filtrelerini değiştirdik. Alt takım kusursuzdu nerdeyse. Sadece rot kolunu ve rot başlarını tedbiren değiştirdik. Rotlarını söken usta sanırım 1 saat falan sökmeye uğraştı. İlk defa söküldüğü yönünde tahminde bulundu. Lastikler kötüydü. Orj. 18 inch jantlar vardı. Jantlarda bir kusur çıkmadı. Yokohama geolander at-s taktım. (265 60 18 sanırım) Bu arada yağ değişmeden önce, LR parçası satan bir esnafın tavsiye ettiği usta motora bakmıştı. Motorda üfürme var dedi ve nerdeyse motoru söktürecekti. Enjektörlerinde bir elden geçmesini söyledi. Şunu hissettim. Adam benim motordan şanzumandan anlamadığımı fark edince beni daha da korkutmaya başladı. Ölümle korkutup komaya razı edecekti ki benle beraber gezen dayım olayı fark edip tanıdığı iyi bir enjektörcüye götürdü. Enjektörler sökülüp ayarlanınca arabanın sesi perfotmansı falan acaip değişti. Usta; Üfürmeyi problem etme. Daha epey bir kilometren var. Arabanın keyfini çıkar deyince neşem yerine geldi. 2 aydır bu şekilde kullanıyorum. Aracı tanıyorum. Arazi performansı nefis. Arazi vitesinde arabanın traktörden farkı yok. Bir kaç gün önce 20-25 cm karda sorunsuz şekilde dağa tırmandık. Düz yolda kar hiç etkilemiyor zaten. Sadece buzda ve hafif karda fren mesafesi iyi değil, sert frende kayıyor. Aracın körükler iptal. Helezonla sanırım 2 inch yükseltilmiş. Aracı aldığım şahıs aracın geçmişi hakkında bir şey bilmiyor. Biraz körü körüne almış bulundum. Ama bir sorunu yok şuan. 3 amigos 1 defa yaşadım. Aracı alıp getirdim. Gece eve ulaştım. Aracı park ettim ve yattım. Sabah bi çalıştırdım. 3 amigos devrede. Sesli birşekilde " Azcık bineydik bee" demişim. Biraz moral bozukluğu oldu tabi. Öğlene tüm arıza lambaları söndü. Ertesi gün tekrar yandı. Öğlene söndü yine. ' aydır bir daha da yanmamıştı ki evvelki gün sert bir çukura düştüm. Tekrar yandı. Aracı stop edip çalıştırınca düzeldi. Pek sorun yok gibi. Yakıt konusu şöyle; Aracı teslim alıp Adanaya gelirken ölçüm yaptım. 46 kuruş yaktı. Ben litre hesabı yapmam. KM de yaktığına bakarım. Ful şehir içinde de 55-60 kr yakıyor. Az mı çok mu siz karar verin.

Araçtan memnunun ve gayet de mutluyum. Resimlerini görünce aracı tanıyan olursa geçmişi hakkında söyleyeceklerini dinlemek isterim. Resimleri ilk fırsatta yüklerim. Photobucket kotası dolu. Biraz boşaltmam lazım. Hepinize sevgiler saygılar sunarım. Yavuz.


Güzel bir yazı olmuş okudum hepsini seninle aynı duygularla aldım aracımı ve kullanıyorum. Az çok aynı şeyleri yaşamışız. Saniyede her usta herşeyi bilmiyor ve direk yenisini degiştirmeyi düşünüyor o yüzden bende artık sanayiye göstersem bile forumdan bilgilere bakıyorum ayrıca yabancı forum sitelerinide okuyorum çok fazla şeyden sadece temizleyerek ufak basit bakım yaglama yaparak kurtardım.Aracınız güle güle kullanın Allahım kaza bela vermesin. Bu arada araba arıza lambası yakmaya başlayınca hepsi üst üste geliyor son 1 haftadır zaman zaman otomatik vitesimde M S arızları yanıp sönmekte baktım elektrik tesisatıyla alakalı otomatik vites elektrik arızası. Sanayiye götürdügüm otomatik vites ustası selonoidlerin degişmesi lazım veya beyin arızalı demişti araştırdım baktım sorun kablo tesisatında kaynaklanıyor.(Forumdaki arkadaşlar detaylı olarak bilgi paylaşımı yapmışlar saolsunlar) En kısa sürede çözücem. Onun haricinde Ace dengeleme sistemim arıza lambası yandı 2 gündür. Ace hidrolik yag ünitesinin sag teker çamurlugunda duranın yag kaçırdıgını gördüm bi yerinde sıkıntı var ama aracın altına girip bakıcam. Yag azaltıyor. Bunuda inşallah sıkıntı olmadan halledicem. Aracımı severek aktif kullanıyorum ama artık birazdaha güncelleme zamanı geldi. En kısa sürede yeni jant lastik + Tavan sepeti +led bar alıcam. Onun haricinde düzgün uygun fiyatlı facelift ön farları degiştircem. Ön arka tamponu kendim yapıcam özel bir tasarım üzerinde ugraşıyorum. Yakın zaman içinde abimin defender için yapmış oldugumuz cam korkuluklarını discovery içinde uygulayacagım. Yani anlayacagınız bu çok farklı bir hobby farklı bir duygu. Tabi bizim maksadımız offroad yarışlarana katılmak degil ama kamp için çıktıdıgım daglarda arazide saglam güven veren görüntüsüylede beni mutlu edicek bir aracımız olması...
 

Sn epsl20,
Sizinde satınalma sürecinizi takip ettim, hatırlıyorum. Aracınız çok şık gerçekten. Sizde güzel günlerde kazasız belasız kullanın inşallah. Benim de Ace lambası bir kaç defa otoyolda yandı. arazide yanması gerekir sanki ama hep otoyolda giderken oldu. Bir süre bu şekilde kullanmayı düşünüyorum. Modifikasyon fikrim yok. Aldığım halini sevdim. Resimler aşağıda. Aracı daha önceden tanıyanlar benimle iletişime geçerse sevinirim. Herkese sevgiler.

Düzenle seçeneğine yetişemedim. Moderatör arkadaşlar dilerse bir önceki mesajımla birleştirebilir.

IMG-20160113-WA0002_zpsweebsoea.jpg

20160109_154711_zpseaorm192.jpg

20160109_155420_zps29ihptcq.jpg
 
Son düzenleme:

Teşekkür ederim Yavuzhan bey :

Bende bir kaç resim paylaşayım Hem defenderı hemde discoyu göstereyim size. Bu arada Defender için cam korkuluklarını yaptık taktık çok güzel oldu. Şimdi Discovery 2 içinde yapıcaz. QARATEQE VE SARITEQE :smiley:
20151224_145109_resized.jpg
20151224_003508.jpg
IMG_20151224_150310.jpg
IMG_20151224_150310.jpg
20151224_003508.jpg
20151224_145109_resized.jpg
IMG_20151224_150310.jpg


12471740_10208246348496680_1222898559884193307_o.jpg

12466105_10208246348056669_438162348048625719_o.jpg

12401956_10208246349096695_7649746421242643497_o.jpg
 




Ne yalan söyleyim defender ilgimi çekmez normalde ama yan yana bakınca daha çok hoşuma gitti. Adının sarı teke olmasındandır belkide. Bende arka cama avatarımdaki resmin bir kısmını transparan olacak şekilde yaptırmayı düşünüyorum. İstediğim gibi yapacak birini henüz bulamadım.
Çok güzel araçlar. Güle güle kullanın.
 

Ne yalan söyleyim defender ilgimi çekmez normalde ama yan yana bakınca daha çok hoşuma gitti. Adının sarı teke olmasındandır belkide. Bende arka cama avatarımdaki resmin bir kısmını transparan olacak şekilde yaptırmayı düşünüyorum. İstediğim gibi yapacak birini henüz bulamadım.
Çok güzel araçlar. Güle güle kullanın.
Biz teqe isminin ve logosunun tescilini bile artık bende Sticker yaptircam yaptırınca size kargo ile göndereyim

SM-N910C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 



Merhaba arkadaşlar

Bu dıscovery 2 td5 aşkı bende de var sürekli bakıyorum. Şu an kullandığım araç freelander. Temiz bir disco bulursam alacağım
 



Tüm üyelere selamlar. 5-6 yıl öncesine dayanan Gezenbilir.com okuma sürecini yavaş yavaş sonlandırıyorum. Artık yazmaya başlayacağımı ümit ediyorum:D. Sayenizde heveslendim, bilgi edindim, çelişkiye düştüm, aşık oldum, riske girdim, herşeyi göze aldım ve aşkıma kavuştum. Yaklaşık 2 ay kadar önce 2003 model bir TD5 sahibi oldum. Bu vesileyle biraz kafanızı şişirerek bu süreçte yaşadıklarımı anlatayım.

Dağ bayır gezilerim ve düzenli av yolculuklarımdan ötürü toprak yolda çok gezen biriyim. Esasında her türlü çift kabin yada bakımlı bir Kartal bile işimi görüyordu. Gezenbilir.com la tanıştıktan sonra film başladı. Offroad hevesim her daim olsa da yapacak zamanım hiç olmadı ve olacak gibi de görünmüyor. Ama bir SUV alma fikrimi kafama girmişti bir kere ve 4-5 yıl boyunca epey yaktı içimi. Bu sürecin neden bu kadar uzadığından da bahsedeyim. Asıl hobim yivli tüfek atıcılığı. Kendimce uzak mesafelere çalışırım. Bu mecrada da epey yol kat ettim. Bilenler vardır mutlaka epey pahalı ve meşakkatli bir iştir. Maddi külfeti bir yana resmi prosedürleri, yasal zorluklar falan saç baş yoldurur insana. Yılda en az bir defada resmi yaban keçisi avına gidince haliyle araç alacak parayı koyamadım bir kenara. Elimdeki ekipmanla 750 metrelere ulaşınca ve ayrıca bizim forumda ( bkz. www.tabancatufek.com/forum2 ) yazılarını okuduğumuz abiler yazmaz olunca hevesim kalmadı ve biraz küllenen Discovery aşkı daha harlı bir şekilde içimi yakmaya başladı. Bu defada Discovery yi okumaya araştırmaya başladım. Hangi model, hangi motor, artıları, eksileri, kronik sorunları falan ama gözüm hiç bir şey görmüyor. Her gün saatlerce youtube dan discovery izliyorum. Malum siteden araçlara bakıyorum. Yaşadığım şehirdeki araçları görüyorum. Resimlerde beğendiğim araca binince bir türlü beğenemiyorum. Bu şekilde bir çok araç gördüm. Sonunda 5-6 ay boyunca ilanda durup, yazılan fiyattan ötürü aramaya dahi cesaret edemediğim aracın satıcısın aradım. Beklemediğim şekilde bir indirim yapınca ( daha sonradan anlaşıldığı üzere o fiyatı yanlışlıkla vermiş) talip oldum. Ve epey sancılı bir süreç sonunda birazda ben fiyatı yükseltmek zorunda kalarak aracıma kavuştum. Büyük bir hevesle gidip aracı getirdim. İlk günler bazı arkadaşlar moralimi bozsa da bindikçe ısındım aracıma ve benim için çok büyük bir mutluluk kaynağı olmaya başladı.

Adana da yaşıyorum. Bir kaç tane bu araçlardan anladığını söyleyen ustayla görüştükten sonra hiçbirinin en ufak bir fikri olamdığını anladım ve en sonunda yıllardır tanıdığım bildiğim ustama aracı götürdüm. Meğerse bizim usta Arabistanda çalıştığı dönemde bolca LR ve LC ile meşgul olmuş. Aracı çok iyi tanıyor. Tüm yağlarını ve filtrelerini değiştirdik. Alt takım kusursuzdu nerdeyse. Sadece rot kolunu ve rot başlarını tedbiren değiştirdik. Rotlarını söken usta sanırım 1 saat falan sökmeye uğraştı. İlk defa söküldüğü yönünde tahminde bulundu. Lastikler kötüydü. Orj. 18 inch jantlar vardı. Jantlarda bir kusur çıkmadı. Yokohama geolander at-s taktım. (265 60 18 sanırım) Bu arada yağ değişmeden önce, LR parçası satan bir esnafın tavsiye ettiği usta motora bakmıştı. Motorda üfürme var dedi ve nerdeyse motoru söktürecekti. Enjektörlerinde bir elden geçmesini söyledi. Şunu hissettim. Adam benim motordan şanzumandan anlamadığımı fark edince beni daha da korkutmaya başladı. Ölümle korkutup komaya razı edecekti ki benle beraber gezen dayım olayı fark edip tanıdığı iyi bir enjektörcüye götürdü. Enjektörler sökülüp ayarlanınca arabanın sesi perfotmansı falan acaip değişti. Usta; Üfürmeyi problem etme. Daha epey bir kilometren var. Arabanın keyfini çıkar deyince neşem yerine geldi. 2 aydır bu şekilde kullanıyorum. Aracı tanıyorum. Arazi performansı nefis. Arazi vitesinde arabanın traktörden farkı yok. Bir kaç gün önce 20-25 cm karda sorunsuz şekilde dağa tırmandık. Düz yolda kar hiç etkilemiyor zaten. Sadece buzda ve hafif karda fren mesafesi iyi değil, sert frende kayıyor. Aracın körükler iptal. Helezonla sanırım 2 inch yükseltilmiş. Aracı aldığım şahıs aracın geçmişi hakkında bir şey bilmiyor. Biraz körü körüne almış bulundum. Ama bir sorunu yok şuan. 3 amigos 1 defa yaşadım. Aracı alıp getirdim. Gece eve ulaştım. Aracı park ettim ve yattım. Sabah bi çalıştırdım. 3 amigos devrede. Sesli birşekilde " Azcık bineydik bee" demişim. Biraz moral bozukluğu oldu tabi. Öğlene tüm arıza lambaları söndü. Ertesi gün tekrar yandı. Öğlene söndü yine. ' aydır bir daha da yanmamıştı ki evvelki gün sert bir çukura düştüm. Tekrar yandı. Aracı stop edip çalıştırınca düzeldi. Pek sorun yok gibi. Yakıt konusu şöyle; Aracı teslim alıp Adanaya gelirken ölçüm yaptım. 46 kuruş yaktı. Ben litre hesabı yapmam. KM de yaktığına bakarım. Ful şehir içinde de 55-60 kr yakıyor. Az mı çok mu siz karar verin.

Araçtan memnunun ve gayet de mutluyum. Resimlerini görünce aracı tanıyan olursa geçmişi hakkında söyleyeceklerini dinlemek isterim. Resimleri ilk fırsatta yüklerim. Photobucket kotası dolu. Biraz boşaltmam lazım. Hepinize sevgiler saygılar sunarım. Yavuz.
 

Gezenbilir bilgi kaynağını daha iyi bir dizin haline getirebilmek için birkaç rica;
- Arandığında bilgiye kolay ulaşabilmek için farklı bir çok konuyu tek bir başlık altında tartışmak yerine veya konu başlığıyla alakalı olmayan sorularınızla ilgili yeni konu başlıkları açınız.
- Yeni bir konu açarken başlığın konu içeriğiyle ilgili açık ve net bilgi vermesine dikkat ediniz. "Acil Yardım", "Lütfen Bakar mısınız" gibi konu içeriğiyle ilgili bilgi vermeyen başlıklar geç cevap almanıza neden olacağı gibi bilgiye ulaşmayı da zorlaştıracaktır.
- Sorularınızı ve cevaplarınızı, kısaca bildiklerinizi özel mesajla değil tüm forumla paylaşınız. Bildiklerinizi özel mesajla paylaşmak forum genelinde paylaşımda bulunan diğer üyelere haksızlık olduğu gibi forum kültürünün kolektif yapısına da aykırıdır.
- Sadece video veya blog bağlantısı verilerek açılan konuların can sıkıcı olduğunu ve üyeler tarafından hoş karşılanmadığını belirtelim. Lütfen paylaştığınız video veya blogun bağlantısının altına kısa da olsa konu başlığıyla alakalı bilgiler veriniz.

Hep birlikte keyifli forumlar dileriz.


GEZENBİLİR TV

GEZENBİLİR'İ TAKİP EDİN

Forum istatistikleri

Konular
103,680
Mesajlar
1,522,104
Kayıtlı Üye Sayımız
166,527
Kaydolan Son Üyemiz
Selma Yörük

Çevrimiçi üyeler

Şu anda çevrimiçi üye yok.

SON KONULAR



Geri
Üst