Ynt: Sizin Pajero' nuz Ne Kadar Yakıt Tüketiyor ?
Arkadaşlar kim ne yakıyor bir kenara bırakıyorum ama son dönemde buna kafa yoran biri olarak aracınızı olabildiğince az yakması için lpg de dikkat etmeniz gerekenler:
1- Bujilerin ağız açıklığı LPG ye uygun olmalı
2-Arabanın motor hava giriş ayarı , oksijen sensörleri, akışmetreleri sağlıklı ve düzgün olmalı. Örneğin benim pajeroda sadece bir vida ile hava ayarı yapılıyor ve o ayar sadece bir tur yanlış çevrilse yakıt artıyor araba sıkıntılı gitmeye başlıyor. Ve bunu anlayan bir usta yapmalı, mümkünse egsozdan ölçüm yapılarak ayarlanmalı.
3-Otomatik vites arabalarda roket teli ayarı doğru yapılmalı, gereksiz devirlere çıkma ihtiyacı duymamalı araba vites atmak için.
4-İyi bir LPG sistemi, iyi bir LPG sistme işçiliği ve iyi LPG ayarları şart.
5-Birkaç yerden lpg alıp deneyin size en verimli gelen istasyondan sürekli alın.
6-Olabildiğince arabanızın ekonomik aralığındaki devirlerden yukarı çıkmayın, sakin sakin kullanın.
7- arabanın zorlandığı rampalarda gaza basarak telafi etmeye çalışmak yerine vites düşürün veya otomatikse OD Off a geçin.
8-Arabanızın buji, buji kablosu vs gibi ateşleme sisteminin sağlıklı oldugundan emin olun değişmesi gerekenleri değiştirin.
Arkadaşlar kim ne yakıyor bir kenara bırakıyorum ama son dönemde buna kafa yoran biri olarak aracınızı olabildiğince az yakması için lpg de dikkat etmeniz gerekenler:
1- Bujilerin ağız açıklığı LPG ye uygun olmalı
2-Arabanın motor hava giriş ayarı , oksijen sensörleri, akışmetreleri sağlıklı ve düzgün olmalı. Örneğin benim pajeroda sadece bir vida ile hava ayarı yapılıyor ve o ayar sadece bir tur yanlış çevrilse yakıt artıyor araba sıkıntılı gitmeye başlıyor. Ve bunu anlayan bir usta yapmalı, mümkünse egsozdan ölçüm yapılarak ayarlanmalı.
3-Otomatik vites arabalarda roket teli ayarı doğru yapılmalı, gereksiz devirlere çıkma ihtiyacı duymamalı araba vites atmak için.
4-İyi bir LPG sistemi, iyi bir LPG sistme işçiliği ve iyi LPG ayarları şart.
5-Birkaç yerden lpg alıp deneyin size en verimli gelen istasyondan sürekli alın.
6-Olabildiğince arabanızın ekonomik aralığındaki devirlerden yukarı çıkmayın, sakin sakin kullanın.
7- arabanın zorlandığı rampalarda gaza basarak telafi etmeye çalışmak yerine vites düşürün veya otomatikse OD Off a geçin.
8-Arabanızın buji, buji kablosu vs gibi ateşleme sisteminin sağlıklı oldugundan emin olun değişmesi gerekenleri değiştirin.