Ynt: Seriesler de defender şanzıman uygulaması
resmen soğudum şu an
Kimbilir neler yaptılar nasıl uyguladılar
Umut bey ölümcül vuruşu yaptıumut401' Alıntı:Selamlar,
Ben bu konuyu çok fazlaca araştırdım zamanında. Series şanzımanı yerine Defender LT77 takılabiliyor. Bunun için ya motoru 10cm öne yada şanzımanı 10cm geriye uzatıyorsunuz. Bu 109 inç Serieste sorun değil, ancak 88 olursa ya panjur Defender yapılıp orjinalliği bozmak gerek yada arkaya doğru uzatıp zaten 1 karış olan arka şaft açısını rezil etmek gerek. Yine de Range Rover Classic arka diff aksamıyla değişip yapılabiliyormuş. LT77'yi arazisiyle beraber takacam derseniz sanırım motor bir tarafa kayması gerekli. Orta kilidi kilitli hale kaynatıp takmanız lazım çünkü Defenderda orta diferansiyel şanzımanın içinde. Şanzımandan gelen dişli sesi kesin azalacak bu halde, ancak Series arazi kutusu tüm LR'ler içinde en kırılmaz ve kemikli olanıymış. Bu sebeple ve orjinal orjinaldir mantığıyla ve Serieslerde oranların herşey olduğuna kanaat getirmemle bunlardan vazgeçip Fairey Overdrive taktım. 5.viteste ses daha da çok arttı ancak orjinallik bozulmadı hatta bence araç daha da değerlendi... Yılının orjinal aksesuarı sonuçta. Orjinallik takıntısı yoksa, motorun bilmemkaç karış bir tarafa kayık olması ve ön tampon deliğinden kranktan çalıştırma özelliğinin uçmuş olması kullanıcıya sorun olmayacaksa ve güzel bir işçilik ile uygulama yapıldıysa okey. Ben tercih etmezdim ama takıntılıyım ben))

Kimbilir neler yaptılar nasıl uyguladılar

umut401' Alıntı:Selamlar,
Ben bu konuyu çok fazlaca araştırdım zamanında. Series şanzımanı yerine Defender LT77 takılabiliyor. Bunun için ya motoru 10cm öne yada şanzımanı 10cm geriye uzatıyorsunuz. Bu 109 inç Serieste sorun değil, ancak 88 olursa ya panjur Defender yapılıp orjinalliği bozmak gerek yada arkaya doğru uzatıp zaten 1 karış olan arka şaft açısını rezil etmek gerek. Yine de Range Rover Classic arka diff aksamıyla değişip yapılabiliyormuş. LT77'yi arazisiyle beraber takacam derseniz sanırım motor bir tarafa kayması gerekli. Orta kilidi kilitli hale kaynatıp takmanız lazım çünkü Defenderda orta diferansiyel şanzımanın içinde. Şanzımandan gelen dişli sesi kesin azalacak bu halde, ancak Series arazi kutusu tüm LR'ler içinde en kırılmaz ve kemikli olanıymış. Bu sebeple ve orjinal orjinaldir mantığıyla ve Serieslerde oranların herşey olduğuna kanaat getirmemle bunlardan vazgeçip Fairey Overdrive taktım. 5.viteste ses daha da çok arttı ancak orjinallik bozulmadı hatta bence araç daha da değerlendi... Yılının orjinal aksesuarı sonuçta. Orjinallik takıntısı yoksa, motorun bilmemkaç karış bir tarafa kayık olması ve ön tampon deliğinden kranktan çalıştırma özelliğinin uçmuş olması kullanıcıya sorun olmayacaksa ve güzel bir işçilik ile uygulama yapıldıysa okey. Ben tercih etmezdim ama takıntılıyım ben))