Series III 109'' Station Wagon Arazi Vitesi Konumları

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan CatRot Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 36
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 12,779
Ynt: Series III 109'' Station Wagon Arazi Vitesi Konumları

Sentinel' Alıntı:
Yanlış anlaşılma var
Ön tekerde porya kilidi yoksa direk bağlıdır zaten.


tamam fırat az çok anlaşıldı. şu anda araçta ön şaft olmadığından test edemiyoruz.ön şaftı takınca aracı test edip tekerleklein hareket tarzına bakıcaz. araç çapraz askıda iken iki tekerinde hareket yükünde olması gerkiyor. poryaya ihtiyaç yok. aynı durumda ağırlığın bastiği taraftaki teker hareket yükünü alıyor ancak askıdaki teker almıyorsa yardım bulmaya gidicez heralde ;D ;D .zannedersem bu sefer doğru anladım.
 

Etiketler
Ynt: Series III 109'' Station Wagon Arazi Vitesi Konumları

barem75' Alıntı:
tamam fırat az çok anlaşıldı. şu anda araçta ön şaft olmadığından test edemiyoruz.ön şaftı takınca aracı test edip tekerleklein hareket tarzına bakıcaz. araç çapraz askıda iken iki tekerinde hareket yükünde olması gerkiyor. poryaya ihtiyaç yok. aynı durumda ağırlığın bastiği taraftaki teker hareket yükünü alıyor ancak askıdaki teker almıyorsa yardım bulmaya gidicez heralde ;D ;D .zannedersem bu sefer doğru anladım.

Saftı takmaya ve aracı askıya almaya gerek yok. Arac 4 cekere alınır, sanzıman on saft cıkısına ve dıf saft kovanına aracın yanınadan egılerek bakılır. Arac 0.5-1 metre yurutulur. Arac yururken on dıf saft kovanı donuyorsa on dıf devrede, sanzımanın on saft cıkısı donuyorsa sanzıman 4x4 konumuna gecmıstır.
Aracımda porya kılıdı ( dual matık ) oldugu halde ıcındekı yayları cıkarıp frezeyı caktım. Sanzımandan 4x4 e aldıgımda porya bagladı baglamadı derdınden kurtuldum.
 

Ynt: Series III 109'' Station Wagon Arazi Vitesi Konumları


Selamlar , dulamatikleri çıkarıp içindeki frezeyi çakmayı ben de düşünmüştüm bir ara, bu işlem sıkıntı yarattı mı merak ettim ? Dönüşlerde ses, ön defransiyelde ötme, yakıtta artış vb. gibi ...

vosdost' Alıntı:
Saftı takmaya ve aracı askıya almaya gerek yok. Arac 4 cekere alınır, sanzıman on saft cıkısına ve dıf saft kovanına aracın yanınadan egılerek bakılır. Arac 0.5-1 metre yurutulur. Arac yururken on dıf saft kovanı donuyorsa on dıf devrede, sanzımanın on saft cıkısı donuyorsa sanzıman 4x4 konumuna gecmıstır.
Aracımda porya kılıdı ( dual matık ) oldugu halde ıcındekı yayları cıkarıp frezeyı caktım. Sanzımandan 4x4 e aldıgımda porya bagladı baglamadı derdınden kurtuldum.
 

Ynt: Series III 109'' Station Wagon Arazi Vitesi Konumları

deadelaus' Alıntı:
Selamlar , dulamatikleri çıkarıp içindeki frezeyi çakmayı ben de düşünmüştüm bir ara, bu işlem sıkıntı yarattı mı merak ettim ? Dönüşlerde ses, ön defransiyelde ötme, yakıtta artış vb. gibi ...

Serı 3 lerınde aks kafası yerıne mafsal kullanılmıstır. Bozuk olan aks kafası donuslerde ses yapar. Serı 3 te aks kafası olmadıgı ıcın ses yapmaz. ( defenderlarda aks kafası var )
Icerden 4 cekere alınmayacagı ıcın dıf yuke bınmeyecektır yanı dıf yuk altında otse bıle yuksuz halde otme ıhtımalı cok dusuktur.
Yakıtta artıs yapacagı kesındır cunku akslar, dıf, ve saft donecektır. Fakat bu artıs fark edılmeyecek kadar azdır.
Baska bır dez avantajı bence yoktur.
Avantajları:
Aks kafasının sabıtlenıp sabıtlenmedıgı dusuncesı ortadan cıkar, eger frezeler zayıfsa yuk altında olmadan sabıtlenmıs gıbı dursada yuk altında atlama yapabılır.
4x4 e aldıgınızda arac on cekere gecmıyor ve saft donuyorsa dıf veya akslardan bırıne bıraz para sıkısmıstır. Ucuk kacık paralar degıldır. ( Tabı alacagınız adresı ıyı bıleceksınız )
 

Ynt: Series III 109'' Station Wagon Arazi Vitesi Konumları


Çok teşekkürler, aracı ilk aldığımda dualmatiklerin içindeki oring lastikleri yağ kaçırdığı için değiştiren bizim buradaki müthiş ustalardan biri yayı yerine takamayınca keserek takıp ben gördüğümde de klasik '' birşey olmaz böyle de çalışır '' teziyle beni bayaa uğraştırmıştı. Tabiki araç 4x4 e geçemedi sonra yayları sarı kaynak yaptırdım hallettim , 1 ay önce de Antalya sanayinde tesadüfen yayların çıkmasını buldum :smiley: Ama sabitleme fikri hep kafamda kaldı... Arazide problem olursa ilk bakacağım yerdir zaten ...

vosdost' Alıntı:
Serı 3 lerınde aks kafası yerıne mafsal kullanılmıstır. Bozuk olan aks kafası donuslerde ses yapar. Serı 3 te aks kafası olmadıgı ıcın ses yapmaz. ( defenderlarda aks kafası var )
Icerden 4 cekere alınmayacagı ıcın dıf yuke bınmeyecektır yanı dıf yuk altında otse bıle yuksuz halde otme ıhtımalı cok dusuktur.
Yakıtta artıs yapacagı kesındır cunku akslar, dıf, ve saft donecektır. Fakat bu artıs fark edılmeyecek kadar azdır.
Baska bır dez avantajı bence yoktur.
Avantajları:
Aks kafasının sabıtlenıp sabıtlenmedıgı dusuncesı ortadan cıkar, eger frezeler zayıfsa yuk altında olmadan sabıtlenmıs gıbı dursada yuk altında atlama yapabılır.
4x4 e aldıgınızda arac on cekere gecmıyor ve saft donuyorsa dıf veya akslardan bırıne bıraz para sıkısmıstır. Ucuk kacık paralar degıldır. ( Tabı alacagınız adresı ıyı bıleceksınız )
 



Gezenbilir bilgi kaynağını daha iyi bir dizin haline getirebilmek için birkaç rica;
- Arandığında bilgiye kolay ulaşabilmek için farklı bir çok konuyu tek bir başlık altında tartışmak yerine veya konu başlığıyla alakalı olmayan sorularınızla ilgili yeni konu başlıkları açınız.
- Yeni bir konu açarken başlığın konu içeriğiyle ilgili açık ve net bilgi vermesine dikkat ediniz. "Acil Yardım", "Lütfen Bakar mısınız" gibi konu içeriğiyle ilgili bilgi vermeyen başlıklar geç cevap almanıza neden olacağı gibi bilgiye ulaşmayı da zorlaştıracaktır.
- Sorularınızı ve cevaplarınızı, kısaca bildiklerinizi özel mesajla değil tüm forumla paylaşınız. Bildiklerinizi özel mesajla paylaşmak forum genelinde paylaşımda bulunan diğer üyelere haksızlık olduğu gibi forum kültürünün kolektif yapısına da aykırıdır.
- Sadece video veya blog bağlantısı verilerek açılan konuların can sıkıcı olduğunu ve üyeler tarafından hoş karşılanmadığını belirtelim. Lütfen paylaştığınız video veya blogun bağlantısının altına kısa da olsa konu başlığıyla alakalı bilgiler veriniz.

Hep birlikte keyifli forumlar dileriz.


GEZENBİLİR TV

GEZENBİLİR'İ TAKİP EDİN

Forum istatistikleri

Konular
104,054
Mesajlar
1,528,059
Kayıtlı Üye Sayımız
166,798
Kaydolan Son Üyemiz
VifoOBB

Çevrimiçi üyeler

SON KONULAR



Geri
Üst