Serı 3 lerınde aks kafası yerıne mafsal kullanılmıstır. Bozuk olan aks kafası donuslerde ses yapar. Serı 3 te aks kafası olmadıgı ıcın ses yapmaz. ( defenderlarda aks kafası var )
Icerden 4 cekere alınmayacagı ıcın dıf yuke bınmeyecektır yanı dıf yuk altında otse bıle yuksuz halde otme ıhtımalı cok dusuktur.
Yakıtta artıs yapacagı kesındır cunku akslar, dıf, ve saft donecektır. Fakat bu artıs fark edılmeyecek kadar azdır.
Baska bır dez avantajı bence yoktur.
Avantajları:
Aks kafasının sabıtlenıp sabıtlenmedıgı dusuncesı ortadan cıkar, eger frezeler zayıfsa yuk altında olmadan sabıtlenmıs gıbı dursada yuk altında atlama yapabılır.
4x4 e aldıgınızda arac on cekere gecmıyor ve saft donuyorsa dıf veya akslardan bırıne bıraz para sıkısmıstır. Ucuk kacık paralar degıldır. ( Tabı alacagınız adresı ıyı bıleceksınız )