Satılık - Off Road Aracı ( Ormanların Kralı)

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan Josef Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 107
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 26,251

Etiketler
[attachment=1]
[attachment=2]
[attachment=3]
[attachment=4]

386727_10150471210118621_523873620_8936328_691112766_n.jpg


376114_10150471091168621_523873620_8936162_1547840056_n.jpg


390671_10150471210763621_523873620_8936331_1551552138_n.jpg


394535_10150471086248621_523873620_8936138_1213469556_n.jpg
 



"3 İLERİ ANA ŞANZIMAN,
DANA 20 ARAZİ ŞANZIMANI,
ÖN VE ARKA DİFERANSİYELLER DANA 44"

Merhaba,

Yukarda yazdığınız özellkleri bilmiyorum

Üstünlükmü yoksa eksiklikmi

Biraz bilgi verebilirmisiniz

Saygılarımla
Bülent KOÇOĞLU
Ankara
 



üsstünlük demek daha mantıklı olur Normalı dana 30dişli oranı daha düşükperformansı standart ama dana 44 le oranlar daha iyicevirebilirligi daha iyisanzımanında diferansiye verdigi güç çok iyiarazideki performans harika ben bizzat o performansı gördum dik rampalarda (çamurlu) takılmadan patı cekmeden geçtim ;)
 



bkocoglu' Alıntı:
Peki

Otomatik vitesmi bu araba?

Bülent Hocam selam
ben araya gireyim

dana 44 ayna mahruti oranları ve kemikli yapısı ile bilinir,
4X4 SUV üreticileri bu yapıyı kopyalayıp benzer mekanik ekipmanı üretip kendi markaları ile araçlarına takarlar ya da taktılar buna en iyi örnek TOYOTA LJ ve BJ serisidir, ya da şöyle de denebilir dana 44 ya da muadili bir dif. ile yaklaşık 12-14 ton kapasiteli bir kamyonu yürütebilirsiniz, ben arazide kırılmış halini hiç görmedim, çok abartılırsa kırılır belki ama ben arazide kırılmış bir dana 44 görmedim.

3 ileri manuel, otomatik değil.

genel olarak bu araçların mekaniği olabildiğince basit, kırılmayacak biçimde, manuel müdahaleler ile kullanılacak şekilde tasarlanmış, yani konfor aramayacaksınız, ama kıramayacaksınız da, sizin Belgrad ormanı girişinde ya da Serkanın yangın kulesi güzergahında kırdığınız biçimde bu aracı kıramazsınız. Bolca çat sesi duyarsınız ama bu size anca keyif verir.

Yükseltme kiti vs ile uğraşmaya gerek yok, aklı başında, bileğine güçlü, çekiç-örs usulu çalışan bir makas ustasına gidip (bu iş pres ile olmaz), ön arka makasları elden geçirip 33 lastik takabilirsiniz. Dolayısı ile dif, şanzuman, aks açılarına fazlaca kafa yormadan, aracı da yormadan, ama abartmadan istediğiniz yükseltmeyi yapabilirsiniz.

Bu araca özel bir ekspertiz yapmaya gerek yok, basit bir mekanik-motor kontrolu ile iş biter.

sizin kullandığınız araç ile mekaniği çok farklı,
pazara kısmet olursa benim CJ üzerinde size bilgi veririm.
 

merhaba
irtibat için telefon numarası yazar mısınız?
Ruhsatta motor hacmi kaç cc yazıyor ve motor-şasi numaralarıyla ilgili bilgiler tam mı?
 











Gezenbilir bilgi kaynağını daha iyi bir dizin haline getirebilmek için birkaç rica;
- Arandığında bilgiye kolay ulaşabilmek için farklı bir çok konuyu tek bir başlık altında tartışmak yerine veya konu başlığıyla alakalı olmayan sorularınızla ilgili yeni konu başlıkları açınız.
- Yeni bir konu açarken başlığın konu içeriğiyle ilgili açık ve net bilgi vermesine dikkat ediniz. "Acil Yardım", "Lütfen Bakar mısınız" gibi konu içeriğiyle ilgili bilgi vermeyen başlıklar geç cevap almanıza neden olacağı gibi bilgiye ulaşmayı da zorlaştıracaktır.
- Sorularınızı ve cevaplarınızı, kısaca bildiklerinizi özel mesajla değil tüm forumla paylaşınız. Bildiklerinizi özel mesajla paylaşmak forum genelinde paylaşımda bulunan diğer üyelere haksızlık olduğu gibi forum kültürünün kolektif yapısına da aykırıdır.
- Sadece video veya blog bağlantısı verilerek açılan konuların can sıkıcı olduğunu ve üyeler tarafından hoş karşılanmadığını belirtelim. Lütfen paylaştığınız video veya blogun bağlantısının altına kısa da olsa konu başlığıyla alakalı bilgiler veriniz.

Hep birlikte keyifli forumlar dileriz.


GEZENBİLİR TV

GEZENBİLİR'İ TAKİP EDİN

Forum istatistikleri

Konular
103,669
Mesajlar
1,521,890
Kayıtlı Üye Sayımız
166,521
Kaydolan Son Üyemiz
corolla70

Çevrimiçi üyeler

SON KONULAR



Geri
Üst