Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
sizin memlekette jeep bollugu var diff lere ne kadar ödediniz bizim burda anasını nikahını istiyorlar iş makinası konusunda sizinle hem fikirim benimde agır tımanışlar yapmam lazım benim arzi413 çıkmacım var 410 istedim elimde yok dedi yada sallıyo
ama takipteyim sizleri bakarsın sizden diff isteyebilirim fiyatların bi ögrensek herkese kolay gelsin birşeyler yapmanın mutlulugu da bambaşka oluyo bundan eminim
diflerin tanesi 300 lira herseyi üzerinde gayet uygun ben o yüzden suzukiden vazx geçtim çünkü suzukinin difleri hem ince hemde hafif hemde arıza yaptığı zaman pahalı fiyatlar üst sevide geziyor iyice soğmuştum böylesi iyi oldu herkese tavsiye ederim rahatlık var güce güç katmak varmış oh be ;D
Goktan kardes difler samuraiden buyuk soyle diyeyim karpuz ike kavunu goz onunde bulundurun o kadar bariz fark ne demek isdigim ortada sanirim bir malzeme kalitesini soyle izah edyim samuarinin diflerini tek basina kaldirirken wilynin diflerini. Iki kisi ile kaldirmak icap ediyor malzeme kalitesini ne kadar fark oldugunu anlaya bilirsiniz
Merhaba Tarık Kardeşim,
öncelikle aracını kazasız belasız kullanmanı dilerim.
1.5 yıl falan önce ben de benim samu uzun beli dursun ustamdan aldığım bilgiler doğrultusunda 35 lastik çeviri hale getirmek
için projeye başlamıştım. taki bir arkadaşım arabamı almak için çeviremeyeceğim kadar iyi bir teklif yapana kadar
üzülerek de olsa sattım ama içimde hep bir 35 lastik samu ukte kaldı.
inşallah bir gün bunu gerçekleştirme fırsatı bulurum.
araç tam olmuş, artık sadece dağların güzel ve dingin havasını almak için gaza basıp tırmanmak kalmış sana
selamlar
kutluhan kardeş lastıkler nt3 dogrudur tespitin arazi kabiliyeti çok güzel çamuru çok çabuk tahliye ediyor bu sayede yere sağlam tutunuyor diş aralıkları diş derinliği muhteşem gel gelelim asfalttaki son duruma lastik ses ugultu yapıyor ama siveston extreme lastik kadar değil tabikide birde su var bilirsiniz extreme lastiklerde ugultunun yanını sıra direksiyona sallama hareketi verir yani balans yaptırırır aksine nt3 de balans yoktur direksiyon hakimiyetini yolda tutmasını iyi sağlıyor diğer lastikleri göz önünde bulundurduğumda bu lastiğin sevmediği yer ıslak zemin ve buz aşırı kayma yapıyor o yüzden sürat işini sevmez tutma diye birse çok buna dikkat etmek laım her zaman sonuç olarak degerlendirirsem 35 inçlik bir arazi lastiği olarak tercih edilirmi tabiki evet fiyat konusunda olsun diş yapısında olsun hakkını fazlası ile veriyor en azından ekonmik diyorum diger lastiklre bakarak ben tercübelerime dayanarak bu lastik alınır off road yapılır ....
Bilge kardeş yorumun için teşekkür ederim.evet dursun usta ile çıktık bu yola onun yardımıyla bende samuyu bu hale getirdim dursun ustada benim gibi yaptı o birazda extreme için hazırlıyor aracı sonuç da dursun usta bu çok ugraştırdı ama değdi samuyu gören dönüp dönüp bakıyorlar arabayı gören bu lastiği çevirebiliyormu sorusunu yöneltiyor bende ufak ama işlevi büyük diyorum çıkıyorum soruların içinden ama tam bir iş makinası 35 inç lastiği ceviriken bile patinaj çekiyor kerata nazara gelecek diye korkuyorum yahu :-[ ama her arkadaşıma tavsiye ediyorum rahatlık varmış arazide çıkmadığım yer yok çok şükür agır adım tam gaz yol ileri.. bilge kardeş daha güzeli senin olur İNŞALLAH... saygılar...
dursun ustam en kısa zamanda eklerim aslında güzel bir video çekimi vardı sağolsunlar kameranın kayıt tuşuna basmışlar dursun ustam çamurda oynuyor kerata ben bile şok oluyorum arazide ilerlerken çogu jipler sıkıntı çekiyor peşim sıra
kutluhan kardeş lastik parasının hakkını veriyor en kötü çamurda bile yol almayı sağlıyor bilirsin karadenizde araziler eğimli ve bol çamurlu olur ister istemez çamurla yüz yüze geliyorsun deneyim yaşıyoruz bizde bu sayede bu lastiği al sebi utandırmaz yeterki araç çevirsin hemde fiyat olarak da uygun diğerlerine göre ...