jeep' Alıntı:benim T19A ile 3 bile yiyor. 45 dereceden inerken 1.viteste gaza basıyorum..
ladikoffroad' Alıntı:doğrudur göktuğ abi şöle bişe war ama senn low 4 te 40 50 yaparken ben low 5 de 90 100 buluyorum![]()
jeep' Alıntı:Ben ezbere konuşamam benim lastik 35, ayna mahruri oranım 4.10 4. vites şanzıman oranım 1, low a alırsam bu yaklaşık 2 ye katlar. yani 4. viteste 5993 devirde( boşta bastım 5500 ü gördü) 75 mil yani 120 km/h yapar.
ladikoffroad' Alıntı:teoride böyle ama icraat yokbende video koyuyum + lastik ebat farkını ekleyelim bakalım hangisi fazla yapio bu arada boşta 5500 gören viteste 5000 i zor bulur
![]()
jeep' Alıntı:Yük altında 4000 bile iyimser diyebilirim ;D
ii de o zman bu hesaplara gerek yokki at boşa uzun ve dikse ne verdiyse gider rüzgarın sürtünmeyle ters orantılı bişekilde hızlanır ki burda gene ben öndeyim bizim arabanın eminim sürtünme katsayısı daha azdırjeep' Alıntı:Hayır teorik olarak yapabilir yokuş aşağı uzun bir pist bul bana gör bakalım kaç yapıyor..
onu denedikte beceremedik be abi tamda motoru büyütecekken arkadaş kurbanı olduk dümdüz yolda çarptı 110 km/h ile düştümjeep' Alıntı:Batuhan offroad için ama sadece offroad için uğraşırken 2 seneden beri aklıma hiç gelmeyen işler bunlar. Yani dün söyleyene kadar devir saatine hiç bakmamıştım ; ya da low 4 de en fazla kaç yapar diye hiç düşünmedim. Devir tablolarına bakarken bile limiti 4000 olarak düşünmüştüm. Aracımın rüzgar direnci, arazide maksimum 30 la giderken beni etkileyecek son şey sanırım. Sen en iyisi spor bir 2 çeker al, bu devir işlerini orada dene ;D