2023 depreminde korkudan uyuyamadığımız için depremden birkaç ay sonra karavan almaya karar verdik. saly karavan carabinata original modeli için “adana roks otomotiv yapı sanayi ve tic. ltd. şti.” ile ara perde hediye edileceği şeklinde anlaştık. ürünü teslim alırken askılık, kapı rafları ve çöplüğü gibi eksikler vardı. bunu söylediğimizde daha sonra göndereceklerini söylediler (perde, kapı rafları ve kapı çöplüğü hala teslim dahi edilmedi.)
bu süreçte;
-yağmurlu havalarda ön büyük camdan bir hayli su alıyor ve yatağa akıyor. çözümsüz bir durum ama havlu tıkayarak idare ettik.
-güneşli havalar başladı. karavanın dış yüzeyinin her tarafı kabardı.
su akıtma sorununu bir şekilde sanayide çözeriz diye düşünmüştük fakat karavanın tüm dış yüzeyinin kabarması sonucunda fabrikaya fotoğraf attık ve sorun bundan sonra başladı.
saly karavan bize, bu serinin üretiminde farklı bir yapıştırıcı (solüsyon) denendiğini, bu şikayetle dönen ikinci kişi olduğumuzu, birkaç karavanın da bu nedenle dönüş yapabileceğini beklediklerini söyledi. çözüm olarak ise karavanımızı adana’ya götürüp teslim ettiğimiz takdirde sorunlu panellerin hepsinin (yani tüm dış cephe) tamir edilebileceğini söyledi.
ürünün hatalı üretiminden sorumlu olmalarına rağmen başka bir şehire (şehirlerarası) karavanı bizim götürmemiz hiç adil değil. tüm dış cephenin tamiri yerine karavanın birebir değişimini talep ettik: saly (imalatçı firma) tarafından reddedildik.
uzunca süren yazışmalar ve konuşmalar sonucunda saly tarafından sürekli reddedilince problemi avukatımıza bildirdik. saly, avukatımıza da sürekli aynı şeyleri söyleyip çözüme yanaşmadığı ve sürüncemede bırakıp bizi sorunlarla başbaşa bıraktığı için ihtar çekmek zorunda kaldık.
bu süreçte fotoğraflardan da anlaşılacağı gibi neredeyse hiç kullanamadığımız karavanda sorunlar artarak devam ediyor:
- tüm dış cephenin kabardı.
- banyonun içi komple kabardı (hiç banyo yapılmadı).
- ön büyük camın akıtması devam ediyor (koli bandı ile yapıştırdık).
- tavan havalandırma penceresinin açılmıyor.
- banyo duvarının tavan ile bağlantısının ayrıldı.
- mutfak tezgahı kendi kendine yarıldı.
sonuç olarak sıfır olarak alınan bir üründen hiç faydalanamadık, beklediğimiz kalitede çıkmadı. alındıktan 2 ay gibi kısa zaman içinde neredeyse karavanın her yerinde arıza çıktı. şayet karavan tamir edilseydi en az 3 kez daha benzer arızalar ile gidip gelecekti. bir tüketici olarak memnun kalamadık.
İlgili Video:
Video izlemek için tıklayın.
bu süreçte;
-yağmurlu havalarda ön büyük camdan bir hayli su alıyor ve yatağa akıyor. çözümsüz bir durum ama havlu tıkayarak idare ettik.
-güneşli havalar başladı. karavanın dış yüzeyinin her tarafı kabardı.
su akıtma sorununu bir şekilde sanayide çözeriz diye düşünmüştük fakat karavanın tüm dış yüzeyinin kabarması sonucunda fabrikaya fotoğraf attık ve sorun bundan sonra başladı.
saly karavan bize, bu serinin üretiminde farklı bir yapıştırıcı (solüsyon) denendiğini, bu şikayetle dönen ikinci kişi olduğumuzu, birkaç karavanın da bu nedenle dönüş yapabileceğini beklediklerini söyledi. çözüm olarak ise karavanımızı adana’ya götürüp teslim ettiğimiz takdirde sorunlu panellerin hepsinin (yani tüm dış cephe) tamir edilebileceğini söyledi.
ürünün hatalı üretiminden sorumlu olmalarına rağmen başka bir şehire (şehirlerarası) karavanı bizim götürmemiz hiç adil değil. tüm dış cephenin tamiri yerine karavanın birebir değişimini talep ettik: saly (imalatçı firma) tarafından reddedildik.
uzunca süren yazışmalar ve konuşmalar sonucunda saly tarafından sürekli reddedilince problemi avukatımıza bildirdik. saly, avukatımıza da sürekli aynı şeyleri söyleyip çözüme yanaşmadığı ve sürüncemede bırakıp bizi sorunlarla başbaşa bıraktığı için ihtar çekmek zorunda kaldık.
bu süreçte fotoğraflardan da anlaşılacağı gibi neredeyse hiç kullanamadığımız karavanda sorunlar artarak devam ediyor:
- tüm dış cephenin kabardı.
- banyonun içi komple kabardı (hiç banyo yapılmadı).
- ön büyük camın akıtması devam ediyor (koli bandı ile yapıştırdık).
- tavan havalandırma penceresinin açılmıyor.
- banyo duvarının tavan ile bağlantısının ayrıldı.
- mutfak tezgahı kendi kendine yarıldı.
sonuç olarak sıfır olarak alınan bir üründen hiç faydalanamadık, beklediğimiz kalitede çıkmadı. alındıktan 2 ay gibi kısa zaman içinde neredeyse karavanın her yerinde arıza çıktı. şayet karavan tamir edilseydi en az 3 kez daha benzer arızalar ile gidip gelecekti. bir tüketici olarak memnun kalamadık.
İlgili Video:
Video izlemek için tıklayın.
Son düzenleme: