arkadaslar yeni aldigim 2005 ranger xlt de ön jantlara manuel hub takılmış.ben alırken bunu on defransiye kilidi sanmıştım. ancak aracı lifte kaldırdıgımda hublar free de iken 4h yada 4L a da alsam on tekerler donmuyor. hub'ları lock a aldığıktan sonra 4h ve 4L da on tekerler dönüyor. ancak hublar lockda iken bir tekeri öne cevirince digeri geri donuyor yani on difransiyelde kilit yok
neyse bu aracin orjinalinde hub yok. on dif de elektronik porya varmış yani içerden 4h a alinca otomatik olarak on porya kilitleniyor 2h a tekrar alimca iceriden rfw dugmesi ile porya kilidini cozmek gerekiyormus anladigim kadatı ile bu sistemlerde bir sorun oldu ve sahibi manuel porya kilidi taktı. neyse virkac sorum var yanıtlayabilirseniz memnun olurum
- hub ları devamlı lock da tutsam (2h da kullanırken) bir sorun olurmu?
- yakıt sarFiyatı artarmı?
- bu araclarin elektrikli poryalarında muzmin bir arizamı var eski sahibi neden boyle bisey yapmis olabilir?
- bu hub lar yolda giderken lock dan free ye yada freeden lock a gecebilirmi? yani donermi yolda giderken?
sevgler
neyse bu aracin orjinalinde hub yok. on dif de elektronik porya varmış yani içerden 4h a alinca otomatik olarak on porya kilitleniyor 2h a tekrar alimca iceriden rfw dugmesi ile porya kilidini cozmek gerekiyormus anladigim kadatı ile bu sistemlerde bir sorun oldu ve sahibi manuel porya kilidi taktı. neyse virkac sorum var yanıtlayabilirseniz memnun olurum
- hub ları devamlı lock da tutsam (2h da kullanırken) bir sorun olurmu?
- yakıt sarFiyatı artarmı?
- bu araclarin elektrikli poryalarında muzmin bir arizamı var eski sahibi neden boyle bisey yapmis olabilir?
- bu hub lar yolda giderken lock dan free ye yada freeden lock a gecebilirmi? yani donermi yolda giderken?
sevgler